جاباما
۱۰۰۸۹۲۴
۱۶ نظر
۵۰۱۹
۱۶ نظر
۵۰۱۹
پ

جای خواب و لباس حیوانات خانگی، بهترین انتخاب را داشته باشید

وقتی فردی تصمیم به نگهداری از حیوانات خانگی و به سرپرستی پذیرفتن آن می‌گیرد باید تمامی جوانب مربوط به این مسئله را نیز بسنجد. این یعنی باید آن‌قدر به خود مطمئن باشد تا بعد از آمدن این مهمانان کوچک به خانه، بتواند با تمام توان خود از آن‌ها نگهداری کند.

برترین‌ها: وقتی فردی تصمیم به نگهداری از حیوانات خانگی و به سرپرستی پذیرفتن آن می‌گیرد باید تمامی جوانب مربوط به این مسئله را نیز بسنجد. این یعنی باید آن‌قدر به خود مطمئن باشد تا بعد از آمدن این مهمانان کوچک به خانه، بتواند با تمام توان خود از آن‌ها نگهداری کند. در این میان، اما فراهم کردن شرایط مناسب برای نگهداری از حیوانات خانگی نیز نقشی تعیین‌کننده به شمار خواهد آمد. خرید لوازم و وسایل مناسب و موردنیاز حیوان خانگی برای فراهم کردن محیطی امن و راحت برای او لازمه نگهداری از حیوانات خانگی است. به همین دلیل هم هست که معمولاً گفته می‌شود که برای انتخاب و خرید جای خواب و همین‌طور لباس خانگی حیوانات خانگی خود دقت و حوصله بیشتری را به کار ببرید. در این مطلب همراه ما باشید تا در این رابطه برایتان بیشتر بگوییم.

جای خواب و لباس حیوانات خانگی، بهترین انتخاب را داشته باشید

جای خواب حیوانات خانگی

برای آنکه بتوانید فضای خوبی را برای خواب حیوانات خانگی خود فراهم کنید باید نکات بسیاری را مدنظر قرار دهید. اولین مسئله این است که ابعاد جای خواب حیوان خانگی شما باید با جثه او تناسب داشته باشد. طبیعی است که حیوان خانگی شما حتی با وجود کوچک‌تر بودن جای خواب خود نیز، هر جوری که می‌تواند خود را در فضای خواب جای می‌دهد و می‌خوابد و انگار نه انگار! اما مسئله مهم این است که قطعاً خواب راحتی به دنبال نخواهد داشت و بعد از گذشت زمان می‌تواند عوارض بسیاری را برای او به جا بگذارد.

علاوه بر این توجه به جنس تشک و جای خواب حیوان خانگی نیز مسئله مهمی است که باید به آن توجه کنید. بهتر است به سراغ تشک‌هایی بروید که پارچه آن‌ها پرز گیری کمی داشته باشند. طبیعی است که موی حیوان خانگی شما به‌خصوص در فصل‌هایی همچون بهار ریزش داشته باشد؛ بنابراین بهتر است که حداقل میزان ریزش موی او بر روی تشک دیده نشود. علاوه بر این بهتر است که به دنبال تشک‌هایی باشید که در تضاد رنگی بسیاری با مو‌های حیوان خانگی‌تان نباشد تا ریزش موی او آن‌قدر‌ها به چشمتان نیاید.

جای خواب و لباس حیوانات خانگی، بهترین انتخاب را داشته باشید

مسئله مهم دیگری که در رابطه با جای خواب حیوان خانگی و نکات خرید تشک برای حیوان خانگی باید در نظر بگیرید جنس پارچه است. طبیعی است که شما باید به سراغ تشک‌هایی بروید قابلیت شست‌و‌شوی مداوم را داشته باشند. چراکه احتمالاً پس از ادرار، استفراغ، پیاده‌روی و... شما باید تشک‌ها را به خوبی بشویید. البته بهتر است که علاوه بر قابلیت شست‌وشو تشک و جای خواب حیوان خانگی شما به گونه‌ای باشد که لکه‌ای بر روی آن نماند یا حداقل بعد از تمیز کردن و یا شست‌وشو به خوبی پاک شود.

علاوه بر این جای خواب و تشک حیوان خانگی باید دوخت بسیار خوبی نیز داشته باشد. طبیعی است که حیوان خانگی شما بخواهد به اندازه کافی بازی کند و یا بر روی تشک خود چنگ بزند! به همین دلیل هم داشتن تشکی با بافت و دوخت محکم و مناسب می‌تواند خیال شما را از بابت مقاومت و کیفیت بالای آن به مراتب راحت‌تر کند.

جای خواب و لباس حیوانات خانگی، بهترین انتخاب را داشته باشید

لباس حیوانات خانگی

استفاده از لباس حیوانات خانگی را می‌توان از دو جنبه مختلف موردبررسی قرار داد. طبیعی است که در بسیاری از شرایط مانند قرار گرفتن در هوای سرد، برفی و یا بارانی لازم است که شرایط مناسبی را برای حیوان خانگی خود فراهم کنید تا راحت‌تر باشد و بتوانید به خوبی از سلامت او محافظت کنید. خوشبختانه امروزه تنوع محصولات و لباس‌های زمستانه حیوانات خانگی به حدی زیاد است که شما می‌توانید با هر بودجه‌ای برای حیوان خانگی خود، آن هم در ابعاد و جثه‌ای لباس مناسبی را خریداری کنید.

مسئله دیگر، اما به صنعت مد در حیوانات خانگی باز می‌گردد! طبیعی است که بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی ترجیح می‌دهند که سگ و یا گربه‌ای شیک و خوش‌لباس داشته باشند! اما در این میان اولین مسئله‌ای که باید به آن توجه کنید این است که همه‌چیز را در حد تعادل و تناسب حفظ کنید. این را بدانید که حیوانات خانگی مانند انسان‌ها نیستند و در نتیجه هر لباسی را نمی‌توان به تن آن‌ها کرد. به همین دلیل نیز باید حتماً و حتماً در وهله اول راحتی آن‌ها را مدنظر داشته باشید و بعد دست به خرید لباس برای حیوان خانگی خود بزنید.

جای خواب و لباس حیوانات خانگی، بهترین انتخاب را داشته باشید

امروزه تنوع لباس و اکسسوری‌های حیوانات خانگی به حدی است که می‌توانید با هر سلیقه‌ای و البته به هر مناسبتی لباسی ایده‌آل و مناسب برای حیوان خانگی خود خریداری کنید. فقط حتماً به ابعاد و جثه حیوان خانگی خود و همین‌طور راحتی و عدم محدودیت حرکتی او نیز توجه لازم را داشته باشید.

مسئله دیگری که در زمان خرید لباس حیوانات خانگی باید به آن توجه کنید جنس و متریال لباس است. باید این را بدانید که بسیاری از حیوانات خانگی در برابر برخی از متریال‌ها حساسیت نشان داده و پوستی ملتهب پیدا می‌کنند. به همین دلیل نیز بهتر است که به سراغ برند‌های معتبر بروید تا از این بابت خیالتان راحت باشد. دقت کنید که در طراحی لباس، قسمت‌های سفت و تیزی وجود نداشته باشد تا به بدن حیوان خانگی شما آسیبی وارد نشود. به خاطر داشته باشید که حیوانات خانگی شما زبان ندارند تا اگر لباس به بدن آن‌ها فرو رفته و یا اذیتشان کند با شما در میان بگذارند! پس این شما هستید که با احساس مسئولیت‌پذیری خود باید تمامی جوانب را در نظر گرفته و انتخاب درست و راحتی داشته باشید.

خرید وسایل حیوانات خانگی

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین یا حضوری حیوانات خانگی با انواع لباس و جای خواب حیوان خانگی روبه‌رو شوید و متناسب با نوع و البته جثه حیوان خانگی خود محصول مناسبی را خریداری کنید. علاوه بر این می‌توانید به انواع اسباب‌بازی ، ظرف غذا و آب، سبد حمل و... نیز دسترسی پیدا کنید. طبیعی است که تهیه تمامی این لوازم در کنار یکدیگر راحتی به مراتب بیشتری را برای حیوان خانگی شما به همراه خواهد داشت.

جای خواب و لباس حیوانات خانگی، بهترین انتخاب را داشته باشید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به بردگی گرفتن حیوانات - چه پرنده باشه چه سگ و گربه - کاملاً غیر اخلاقیه. چرا چون زورمون بیشتره این حقو به خودمون میدیم از اینها به عنوان وسیله ی سرگرمی استفاده کنیم؟ نفس زندگی حیوانات به طبیعی بودن و آزاد بودنشونه. حتی بهترین باغ وحش ها با مجلل ترین امکانات دارن به اون حیوانات ظلم میکنن چون زندگی طبیعی اونها فقط و فقط باید توی طبیعت باشه. یادمون باشه حیوانات احتیاجی به نگهداری ما ندارن، همینکه محیط زیست اونها رو با ندونم کاری نابود نکنیم کافیه!

    • بدون نام

      این سوسول بازیا دیگه چیه؟؟ حیوون خونگی و لباس؟؟!!!

    • بدون نام

      خاک بر سر انسانی که به جای تهیه ی غذا برای کودک بی سرپرست جای خواب برای گربه میخواد

    • احمد

      عجب چیزهایی رو نشر میدید!!!

    • الینا سیدنی

      برترین ها شما مگر مسلمان نیستی مگه نمیدونی تو دین اسلام سگ نجس هس پس چرا داری تبلیغ سگ میکنی از تو بعیده حالا باز میگین چرا اینقدر مشکل زیاد چرا فلان چرا فلانه واقعا که از سایت بعیده

      پاسخ ها

      • nimboo

        بابا سکوت کنی کسی نمیگه شما زبون نداری

        کی گفته این حیوون های با مزه نجسن ؟
        هرکی میگه اشتباه میکنه.
        از خیلی از انسان ها تمیزترن

    • بدون نام

      یکی میمرد ز درد بینوایی یکی میگفت خانم زردک میخایی
      یه عده تو فقرن .یه عده خرج سگ و گربه میکنن.سگ تو طبیعت ول کنین کارش نداشته باشین.خودش غذاشو گیر میاره.بداد فقیرا برسین

    • بدون نام

      سگ عشق از انسان مهربان تر با ادب تر با شخصیت تره

    • بدون نام

      لعنتی های دوست داشتنی

    • بدون نام

      با این گرونی نمیشه سگ هم خرید

    • بدون نام

      از حیوانات پست بیشتر بذار انرژی مثبت اند

    • بدون نام

      واقعا شرم آوره وقتی بچه های مظلوم و عزیز کشورمون گرسنه و بی امکانات هستن یه ایرانی بیاد برای سگ و گربه خرج بکنه . البته من حیوانات رو دوست دارم چون آفریده های خدا هستن اما اولویت به انسانهاس نه حیوانات

    • بدون نام

      حیوانات نه نیاز به لباس دارن نه این وسایل مسخره
      فقط دست از سرشون بردارید زبون بسته ها رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو اسید بزنی تو رگشون خوبه حتما

      • بدون نام

        اتفاقا نیاز دارن چون دیگه با محیط انسانی طبیق پیدا کردن باید اینکارو انجام داد من خودم دوست ندارم تن حیوانات لباس ببینم ولی برای حفظ بدنشون از اسیب و سرما و گرما لازمه متاسفانه

      • نورا

        زیر هر پستی یه گدای حسود مثل تو هست
        کدا حسودا
        یالا برین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج