۱۰۰۹۱۸۴
۲۰ نظر
۵۰۰۷
۲۰ نظر
۵۰۰۷
پ

اکبرپور: داور، استقلال را عصبانی کرد

پیشکسوت استقلال گفت: داور آمده بود با اخراج کردن کاری کند تا استقلال را در همین‌ جایی که هست نگه دارند و اجازه ندهند بالاتر بیاید.

خبرگزاری فارس: علیرضا اکبرپور در خصوص شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:‌ شرایط طوری بود که بازی کردن در این آب و هوا و با این وضعیت شیوع بیماری مشکل شد. استقلال خوب شروع کرد اما تصمیماتی که در زمین گرفته می‌شود، دست تیم و کادر فنی را می‌بندد. کارت‌هایی که باید به بازیکنان فولاد داده می‌شد، داده نشد و برعکس ۲ بازیکن استقلال اخراج شدند.

اکبرپور در مورد اخراج علی کریمی در نیمه اول تصریح کرد: اول بازیکن حریف روی کریمی خطا کرد. اگر به او کارت قرمز داده، بازیکن حریف هم باید کارت زرد می‌گرفت. قبل از کریمی هم خطایی روی قائدی انجام شد که بازیکن حریف باید کارت زرد می‌گرفت.کارت دومی که به غلامی داده شد اصلا خطا نبود. داور توجیه شده بود که فقط به بازیکنان استقلال کارت بدهد و باید سؤال کرد که چرا فقط به استقلال کارت می‌داد؟ به نظر می‌رسید که داور آمده بود با اخراج کردن کاری کند تا استقلال را در همین‌ جایی که هست نگه دارند و اجازه ندهند بالاتر بیاید.

وی افزود: داور کل تیم را عصبی کرده بود. کارت قرمزی که به کریمی داد باید بررسی شود. به نظرم اگر داور خطاهای آنها را هم کارت می‌داد چنین شرایطی به وجود نمی‌آمد. گروه داوری تیم استقلال را عصبانی کرد و کاری کردند که این تیم به سمتی برود که خطا کند و کارت بگیرد.

پیشکسوت استقلال در مورد کیفیت فنی استقلال تصریح کرد: در یک بازی تحت فشار با وجود گرما، تعطیلات زیاد و نبود بازیکنان، وقتی شما ۲ بازیکنان‌تان را هم از دست می‌دهید تیم نمی‌تواند آنچه را باید در زمین پیاده کند، انجام بدهد. استقلال در ۲۰ دقیقه اول خوب بازی می‌کرد اما شرایط برای این تیم به طور طبیعی پیش نرفت. جو را عوض کردند تا تیم عصبانی شود و به سمت کارت گرفتن برود. وقتی تیم با شرایط خاص به اهواز رفته و این شهر هم در وضعیت قرمز قرار دارد، فشار و استرس بیشتری روی بازیکنان و مربیان ایجاد می‌شود.

وی در مورد اخراج کریمی به عنوان یکی از بازیکنان قدیمی و با تجربه در نیمه اول، تصریح کرد: ‌او بازیکن بزرگی است، نمی‌گویم اشتباه نکرد اما بازیکنان تحت فشار هستند که این اتفاقات می‌افتد. در فوتبال باید عدالت رعایت شود. حق علی کریمی بوده که کارت قرمز بگیرد اما باید به بازیکن حریف هم کارت زرد داده می‌شد. استقلال ۲ موقعیت خطرناک داشت که روی بازیکنان این تیم خطا شد. چرا داور به آن‌ها کارت نداد؟ جلوی چشم داور بازیکن به کریمی آویزان شده و حق او کارت زرد بود اما داور کارت نداد.

اکبرپور در مورد مصدومیت ۲ بازیکن استقلال و اینکه به نظر می‌رسد در مسابقات آینده این مسائل بیشتر شود، گفت: صددرصد در بازی‌های بعدی مصدوم می‌دهند. بازیکنان آماده نبودند و نمی‌توانند در شرایط مسابقه خوب کار کنند. آن‌ها چندین ماه در خانه بودند و حالا می‌خواهند با مدتی تمرین تحت فشار، بازی کنند و این مسئله باعث مصدومیت می‌شود. خیلی از بازیکنان فدای این جام خواهند شد. لزومی نداشت به خاطر یک جام و قهرمانی باعث مصدومیت بازیکنان شویم. هوای تهران به شدت گرم است چه برسد به اهواز که در گرمای آنجا طبیعی است مصدومیت‌ها بیشتر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانیم اصل واصیل

      خخخخخح.اکبرپورتوهم.توهم زدی؟کی میخواداستق لالوهمینجای جدول نگهداره غیربازیکن خطاکاروازخودراضی ومربی مبتدی که بایدنهایتا تیمهای دسته سه روالبته ارفاق تمرین بده. حرف الکی نزن لطفا.

    • بدون نام

      اره تقصیر داور بود! تو بگو داور ما هم میگیم داور.. عاقلان دانند

    • بدون نام

      جناب اکبرپور داور عصبانی نکرد تیمتو. سلطان مجیدی تون با اعتراض و استرس بچه گونه تیمتون رو عصبانی میکنه.. این آدم تعادل رفتاری نداره عصبیه آرامش رو نمیتونه به تیم منتقل کنه. دقیقا نقطه مقابل برانکو. مربیتون عوض کنید. دوره هوچی بازی لب خط گذشته..نمونه اش امیر قلعه نویی

    • مرتضی

      یه پنالتی طلب فولاد.....

    • علي

      ... و متاسفانه آقاي مجيدي هم با بي تجربگي تمام در اين بازي و عدم تسلط روحي و رواني به بازيكنان و خودش ، تيم رو برا اين فصل رسما نابود كرد . ديگه نيازي به فضاي كرونايي و بي برنامگي فدراسيون و بي پولي نيست . ايشون يه تنه همه رو حريفن . برخورد مربي تيم مارو در بازي ديروز با تمامي مربيان ادوار گذشته استقلال در شرايط مشابه ، مقايسه كنيد واقعا چيزي بجز سرافكندگي اخلاقي نصيب ما مي شود ؟

    • بدون نام

      مجیدی تجربه مربیگری نداره

    • بدون نام

      حتمآ تقصیر پرسپولیس و وزیر پرسپولیسی و داور پرسپولیسی بود که تیم فرناز جون دوپینگی وشیشتقلال باخت

    • بدون نام

      پنالتی فولاد سوخت که سوخت

    • sajad

      تازه یه بازیکن فولاد توپ و شوت کرد باید کارت میگرفت یکیشون هم لبخند زد اونم باید کارت میگرفت بابا اکبر پور چی میگی واسه خودت همه باید در خدمت استقلال باشن که خدای نکرده بازیکناش اوف نشن؟

    • علی

      راست میگی داور به خصوص در این بازی کلا قانون رو می گذاشت کنار و بهشون کارت نمیداد
      شما ها برید به پفک نمکیتون برسید شما رو چیکار به فوتبال

    • بدون نام

      مگه استقلال گوسفند است که سرش را بریدن

    • بدون نام

      بازم شیشتائیا باختن زمین و زمان را مقصر میدونن.تقصیر خودشون نیست متوهم تشریف دارن.خخخخخخ۶۶۶۶۶۶

    • صالح

      آقای اکپر زور بجای فرافکنی به بازیکنان ومربیان خودتان فهم وتربیت یاد بدهید

    • بدون نام

      بازشروع کردند الان اگه میبردن خدارو بنده نبودن حالا زمین وزمان رو به هم می دوزند که باخت روتوجیه کنن نمیگن مربی باید تیم رو آروم کنه نه خودش جو بده نمیگن کفگیر مربیگری مجیدی به ته دیگ خورده تا حالاهم بخاطر تیمی که استراماچونی ساخته بود نتیجه می گرفت

    • حسن غلامی

      اقای اکبر پور توهم بس است یک کم فوتبالی فکر کن شما اگر منطقی فکر کنی اقای مجیدی باعث این عصبانیتها وعدم تمرکز بود درضمن گرما برای دوتیم بود وحرکتهای بچه گانه عارف غلامی که قابل طرح نیست

      پاسخ ها

      • مهدی

        احسنا

      • مهدی

        احسنا

    • بدون نام

      کیسه کش یه پنالتی هم واسه فولادنگرفت

    • بدون نام

      مقصر وزیر بود

    • H

      حتما دوست داشتی داور نازشون کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج