جاباما
۱۰۰۹۷۲۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ریوالدو: فکر نمی‌کنم داوری‌ها به سود رئال باشد

ریوالدو مهاجم پیشین باشگاه بارسلونا می‌گوید که تغییر اوضاع بارسا در این شرایط بر عهده بازیکنان باتجربه و مسن است نه جوانان.

خبرگزاری میزان: ریوالدو مهاجم پیشین باشگاه بارسلونا در خصوص مسائل پیرامون این تیم صحبت‌هایی را انجام داده است.

وی در ابتدا در مورد شرایط این روزهای بارسا گفت: وظیفه تغییر شرایط تیم بر عهده بازیکنان مسن است نه جوان‌ها؛ مسئولیت بهتر بازی کردن تیم برعهده کیکه ستین است. می‌خواهم به این باور داشته باشم که در این مدت بارسلونا خیلی بد بوده البته مطئمنم به زودی تیم شرایط قبلی خود را به دست خواهد آورد.

ریوالدو افزود: واضح است که بارسا باید فوتبال خود را بهبود ببخشد و این وظیفه ستین به عنوان مربی است که باید از فرمول‌های جدید استفاده کند زیرا او بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد.

مهاجم پیشین بارسلونا پیرامون بازیکنان جوان، چون فاتی و پویچ اینطور توضیح داد: این نفرات بازیکنان مهمی هستند که آینده روشنی دارند، اما فکر نمی‌کنم که مجبور باشند تفاوت‌ها را ایجاد کنند. این مسئولیت برای بازیکنان مسن تیم است آنهایی که تجربه بیشتری دارند. به میلان ۲۰۰۷ نگاه کنید؛ بازیکنان پا به سن گذاشته زیادی داشت، اما عملکرد آنها چیز دیگری بود. مهم است که به جوان‌ها فرصت بازی کردن بدهید، اما نباید انتظار بیش از حدی از آنها داشت.

ریوالدو در خصوص بحث‌های داوری گفت: فکر نمی‌کنم که داوری‌ها به سود رئال مادرید باشد؛ اینجا اسپانیاست و لالیگا لیگی است که سراسر جهان آن را نگاه می‌کند و به نظرم این حرف‌ها درست نیست. در چند بازی گذشته یکسری موضوعات وجود داشته که ممکن است برای بارسلونا هم رخ دهد. می‌خواهم باور کنم که داوری در اینجا اینطور که می‌گویند نیست.

وی در مورد آرتور ملو اظهار داشت: ملو کیفیت و سبک فوق‌العاده‌ای دارد و از خبر جدایی او غمگین شدم، اما از طرف دیگر او فرصت انجام بازی‌های منظم را خواهد داشت و همچنین فرصت بازی کنار کریستیانو رونالدو آن هم چند ماه بعد از کنار مسی بودن!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احمقی برا همین داوریا را ر نمیبینی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج