۱۰۱۰۰۴۳
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

ستین: باز هم از داوری ضربه خوردیم

سرمربی بارسا معتقد است تیمش امشب باید با دو گل اختلاف سلتا را شکست می داد.

ورزش سه: سرمربی بارسا معتقد است تیمش امشب باید با دو گل اختلاف سلتا را شکست می داد.

بارسلونا در کورس قهرمانی لالیگا دو امتیاز حساس را از دست داد و با تساوی ۲-۲ در زمین سلتا، رئال را در بهترین موقعیت برای صدرنشینی قرار داد.

بارسا دو بار با گل های لوئیس سوارز پیش افتاد ولی اسمولوف و یاگو آسپاس کار را به تساوی کشاندند تا آبی اناری ها با بدترین حس ممکن به خانه باز گردند. رئال اگر فردا اسپانیول را شکست دهد، با دو امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در صدر قرار خواهد گرفت.

کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت:« سلتا دقایق پایانی ریسکی و شجاعانه بازی کرد و به گل موردنظرش هم رسید تا یک امتیاز از بازی کسب کند. نباید در شرایطی به دقایق پایانی می رسیدیم که با یک گل پیش باشیم. نیمه اول کاملا برتر بودیم و باید با بیش از یک گل برتری به رختکن می رفتیم. یازده هفته پیش، دو امتیاز از رئال پیش بودیم و اگر فردا رئال پیروز شود، دو امتیاز عقب خواهیم افتاد. این یعنی دیگر حق اشتباه نداریم و باید هر ۶ بازی باقیمانده را پیروز شویم. باید در برخی زمینه ها بهتر و منسجم تر کار کنیم چرا که خیلی راحت به ما گل می زنند. حالا باید امیدوار باشیم که رئال هم امتیاز از دست بدهد.»

گریزمان روی نیمکت:« برایم مهم نیست بازیکن با چه رقمی خریداری شده است. بازی قبلی ترکیبی دیگر از خط حمله را به زمین فرستادم و امروز ترکیب متفاوت. بازی قبلی می پرسیدید چرا فاتی و پویج در زمین نیستند و امروز صحبت از غیبت گریزمان است. این تصمیمات فنی من است و آگاهانه نیز گرفته می شوند.»

ناعدالتی فوتبال:« بله، معتقدم امشب عدالت رعایت نشد. عجیب بود که داور خطای پیکه را اعلام کرد در حالی که رافینیا پرش کرده بود و برخوردی صورت نگرفت. همان خطا باعث گل تساوی سلتا شد. امشب خیلی خوب بودیم و باید با دو گل اختلاف برنده می شدیم ولی در تمام کنندگی ضعف داشتیم.»

بارسای پرنوسان:« بله ما در طول بازی یکنواخت بازی نمی کنیم. نیمه اول آنقدر برتر بودیم که بتوانیم با دو یا سه گل برتری به رختکن برویم. وقتی خوب بازی می کنیم، باید کار را تمام کنیم اما در نیمه دوم شرایط متفاوت شد. باید در تمام کنندگی دقت بیشتری داشته باشیم. سلتا همان تیم قبل از وقفه لالیگاست ولی سرحال تر و با انگیزه تر و با این تساوی روحیه بیشتری هم گرفتند. این شرایط دلخواه ما نیست چرا که وقتی نتیجه نمی گیرید، اعتماد به نفس تان کاهش یافته و استرس بر تیم حاکم می شود. در هر صورت باید این شرایط را قبول کرده و بهتر و بهتر شویم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      اقا برو تو مزرعه ات به گاوها و‌گوسفندات برس ترو چه به مربیگری بارسا ..گمشو دیگه لعنتی

    • بدون نام

      گاوچرون کجا بارسلونا کجا ای دنیا توروحت

    • بدون نام

      بی عرضگی خودشون را گردن داور میندازند، نمونه این مربی ها ایران زیاد داریم،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج