جاباما
۱۰۱۰۰۶۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سرآسیایی: وضعیت کرونا در مشهد بالاتر از قرمز است

سرمربی شهرخودرو گفت: بابت کرونا یک دنیا نگرانی داریم و حداقل در مشهد شرایط نرمال نیست و فکر می‌کنم اگر بالاتر از قرمز، رنگی وجود داشت مشهد در آن وضعیت قرار می‌گرفت.

خبرگزاری فارس: مجتبی سرآسیایی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد:‌ بابت کرونا یک دنیا نگرانی داریم و حداقل در مشهد شرایط نرمال نیست. روزانه خبرهای تلخی می‌شنویم و فکر می‌کنم اگر بالاتر از قرمز، رنگی وجود داشت مشهد در آن وضعیت قرار می‌گرفت.

سرمربی شهرخودرو افزود: امیدوارم در بازی فردا در وهله اول سلامتی بازیکنان، کادر و اعضای برگزارکننده در اولویت باشد و بعد بتوانیم بازی را با پیروزی تمام کنیم.

وی یادآور شد: علی نعمتی و فرشاد فرجی از دفاع وسط‌هایمان محروم هستند، یکی دو مصدومیت جزئی مانند حسن جعفری که با سعی و تلاش تیم پزشکی چند روز گذشته به تمرینات اضافه شد، سعید صادقی نیز متأسفانه دیروز مصدوم شد که باید ببینیم امروز و فردا در چه شرایطی قرار دارد.

سرآسیایی در خصوص مشکلاتی که برای سرلک و جعفری با شکایت نساجی به وجود آمد، گفت: حمیداوی، مالک باشگاه در رابطه با مشکل به وجود آمده پیگیری‌های خوبی داشته و تعاملات خوبی با باشگاه نساجی به‌وجود آمد، امیدواریم با برگزاری جلسه استیناف، مسئله مربوط به نقل و انتقالات شهرخودرو هم حل شود، البته ۴ ماه محرومیت سرلک و جعفری خود به خود با این تعطیلی به پایان رسید.

سرمربی شهرخودرو در خصوص جدایی میرو گفت: او یک ماه دیرتر به ما اضافه شد، وقتی هم که آمد، دیدیم از نظر بدنی و تاکتیکی آماده نیست و یک ماهی کار داشت که به شرایط مطلوب برسد، که تا آن موقع بازی‌هایمان تمام شد و قرار شد باشگاه تصمیم مناسبی بگیرند.

وی ادامه داد: کوزین، دستیار ایتالیایی تیم نیز ۱۰ روز است که به مشهد برگشته و کمک زیادی به همراه سایر دستیاران به من می‌کند.

سرآسیایی درباره ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: آخرین خبری که ما داریم این است که قرار شده بازی‌ها به صورت مجتمع و در یک کشور برگزار شود، اما هنوز تاریخ و شرایطش را به ما اعلام نکردند، با اتفاقاتی که این چند وقت رخ داد متوجه شدیم موافقت و مخالفت ما اهمیت ندارد، در شرایط خاص کرونا متضرر می‌شویم اما چاره‌ای جز تمکین نداریم.

سرمربی شهرخودرو خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن تیم قابل احترام، پرمهره و تاکتیکی است و نباید گول شرایط این تیم در جدول را بخوریم، بازی بسیار سختی در پیش داریم و باید با تمرکز کامل و اتحاد تیم و با دعای خیر هوادارانی که جایشان خالی است، بازی‌ اولمان را با سربلندی پشت سر بگذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج