۱۰۱۰۰۹۰
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

مهابادی: مطمئنم نکونام استقلالی نیست

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: همه ما باید در هر شرایط و اتفاق صبوری کنیم و به پیشکسوتان و مربیان خود احترام بگذاریم.

خبرگزاری فارس: داود مهابادی در واکنش به شکایت جواد نکونام از اصغر حاجیلو که منجر به بازداشت وی شد اظهار داشت: مطمئن هستم که نکونام استقلالی نیست، اگر بود این گونه با اصغر حاجیلو پیشکسوت و اسطوره تیم ملی و استقلال برخورد نمی‌کرد. آیا فوتبال و نتایج این همه ارزش دارد؟

وی افزود: وای به حال فوتبال ما، چقدر احترام‌ها کمرنگ و ارزش‌ها فراموش شده است. واقعا باید به حال این فوتبال تاسف خورد. کاپیتان تیم ملی از یک پیشکسوت و اسطوره فوتبال ایران شکایت می‌کند. فوتبال ما به کجا می‌رود آیا واقعا فوتبال یا هر ورزشی ارزش این را دارد که ما احترام پیشکسوتان و کسانی که برای فوتبال ایران زحمت کشیده‌اند را نگه نداریم. من با صراحت می‌گویم که شاگرد اصغر حاجیلو بودم و هستم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: درود بر شرف امیرقلعه نویی، منصور پورحیدری و ناصر حجازی. این‌ها مکتب استقلال بودند و هستند. همه ما باید اخلاق را از آن‌ها یاد بگیریم، اگر حرمت‌ها شکسته شود زندگی هیچ ارزشی ندارد. اول اخلاق مردانگی از خودگذشتگی بعد ورزش و یا هر چیز دیگر.

وی افزود: همیشه آنچه که می‌ماند اخلاق و منش پهلوانی و مردانگی و گذشت است. همه ما باید در زندگی از امام علی (ع) درس اخلاق، مردانگی و از خودگذشتگی بیاموزیم. وقتی شنیدم امیر قلعه‌نویی در تماسی به اصغر حاجیلو اعلام کرده که برای کمک هرچیزی لازم دارد بگوید واقعاً به خود بالیدم و افتخار کردم که ما اینگونه پیشکسوتان در ورزش داریم.

مهابادی گفت: آقای نکونام فوتبال هم مثل عمر انسان زودگذر است. نتایج مسابقات هم همچنین. مگر یادتان رفته تیم فجر شهید سپاسی چگونه با بازیکنان جوان در جام حذفی تیم میلیاردی شما را حذف کرد و یا در بازی فجر با استقلال تا دقیقه ۱۱۲ بازیکنان جوان فجر با استقلال جنگیدند و مردانه حذف شدند. آیا کسی هنوز نتایج آن مسابقات را به خاطر دارد؟ هر اتفاقی در زندگی انسان‌ها سریع به دست فراموشی سپرده می‌شود حال ما چرا نباید احترام پیشکسوتان خود را حفظ کنیم.

وی گفت: امیدوارم دیگر شاهد این بی‌احترامی‌ها در ورزش به خصوص در فوتبال نباشیم. همه ما باید تحت هر شرایط و اتفاقی صبوری کنیم و احترام پیشکسوتان، خاک خوردگان و مربیانی که در ورزش و فوتبال زحمت کشیدند را نگه داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ....جانم فدای ایران

      از قلعه نویی ؟

    • بدون نام

      اگه میذاشت استقلال بازی رو ببره .اونوقت استقلالی بود؟!
      حاجیلو که پشت فتحی دراومده و بر علیه نکونام مصاحبه کرده و افترا و تهمت زده چی اون استقلالی هس؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما معنی مردی و مردانگی را با مافیایی فوتبال قاطی نکن عزیز که حال آدم از این فوتبال به هم میخورد یادتان نیست وقتی بازیکن پرسپولیس بعد از تعویض پیراهنش را پارکرد هواداران استقلال هم اورا هو کردن یعنی یک پیرهن حرمت دارد ولی حالا بایک نتیجه پیشکسوت حرمت ندارد!!!!؟

      • محمدی

        ربطی نداره به نتیجه.منظورش شکایت علیه حاجیلوبوده عقده شما ازقلعه نوعی هم بخاطر افتخاراتش با استقلال وسپاهان هست زمانیکه مربیان گرانقیمت خارجی وهمه ستاره های ایران درپرسپولیس بودن ولی اکثرا در رقابت با قلعه نوعی کم میاوردن زمانیکه فوتبال اسیر مافیای سلطانیفر نبود ورقابت در زمین قهرمانها رامشخص میکرد سپاهان فولاد استقلال پرسمولیس حتی سایپا واس خوزستان...لعنت به سلطانیفر که روح رقابت ومردانگی در فوتبال رو کشت....

    • پیرمرد پرسپولیسی

      یقینا این سخن شما هم صادقانه نیست وبوی حسد و کینه می دهد ،درلیگ یک باهم در دیداری دچار درگیری وتنش لفظی شدید که البته جواد خیلی آدم درگیری نیست ،جنب وجوشی کنار خط دارد که به مذاق تیمهای روبرو خوش نمی آید وبه مثابه تحریک وتمسخر قلمداد می شود واگر به درگیری منجر شود شک نکنید به تحریک وفتنه گری هاشمی نسب است وگرنه جواد انسان مثبت وسالمی ست .

    • پیرمرد پرسپولیسی

      آدم ها تازنده هستند دشمن دارند و باید با ناملایمات مقابله کنند مرحوم حجازی و پورحیدری در زمان حیاتشان دوستان انگشت شما ودشمنان بیشمار داشتند وما ایرانیان مرده پرست بعد از مرگشان عزیزشان میداریم وصاحب سبک ،اسطوره ووبانی مکتب اخلاق می دانیم ،در مورد قلعه نوعی یقین دارید که صاحب مکتب است ،ماشنیده بودیم مکتب مافیا ،!!!ولی مکتب استقلال روبرای اولین بار است که از زبان شما می شنویم .

    • بدون نام

      قاطی زدی انگار آقای مهابادی.. بزرگتر چون بزرگتره باید هرچی دلش خواست بگه؟درود به شرف قلعه نویی؟!!! قلعه نویی مکتبه؟ وای به حال استقلال که مکتبش قلعه نوییه!!!
      بعدشم نکو خب معلومه که استقلالی نیس.. نکو یه پاسی بوده و هست و خواهد بود

      پاسخ ها

      • محمدی

        هرکسی روپرسمولیسیها دشمن میدانند حتما ادم موفقی بوده مثل قلعه نوعی مجیدی وفتح اله زاده.البته حجازی ومورحیدری هم تا درقید حیات بودند راحت نمیزاشتن....درنقطه مقابل مرسمولیس غیرازپروین به هیچ پیشکسوتی میدان نداده واستقلالیها هم حساسیتی ندارند اگه اونها هم مثل استقلالیها بجای مربیان خارجی ازداخلیها بیشتراستفاده میکردن الان دچاراختلاف میشدند.

    • بدون نام

      اقای مهابادی به هرکه میخواهید اتهام بزنید جایی دراستقلال نداری
      حالا خود دانی.
      میخواهی کاپیتان بااخلاق تیم ملی یاغیرهجمه کنی.
      مطمئن باش اب توهاون کوبیدنه

    • بدون نام

      حیف استقلال

    • محمود

      پر واضحه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج