۱۰۱۰۰۹۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

فنونی‌زاده: مگر برانکو دزدی یا قتل کرده؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالم بالاخره دلتنگی ما تمام شد و شروع فوتبال را باید به فال نیک گرفت.

خبرورزشی: باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب بعد از زحمات زیادی که برانکو برای این تیم کشید و جام‌های زیادی که به دست آورد، از او شکایت کرد.

نکته عجیب این است که مشروح این شکایت ۱۳۰۰ صفحه بوده و اعتراضات هواداران پرسپولیس را به همراه داشت. به همین بهانه و البته شروع مسابقات لیگ برتر به سراغ مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، رفتیم که صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید.

در جریان شکایت باشگاه پرسپولیس از برانکو قرار گرفتید؟

بله و به نظرم اصلاً کار خوبی نبود. برانکو خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید و کلی جام به دست آورد. انصاف نبود از او شکایت کنند هر چند در آخر باید کل پولش را بدهند. خارجی‌ها بر خلاف ما بلدند چطور قرارداد بنویسند تا متضرر نشوند. به همین دلیل مطمئن باشید تا ریال آخر پول برانکو و دستیارانش را باید بدهند و این اتفاق می‌افتد. به نظرم اگر نمی‌توانند پول بازیکن یا مربی خارجی را بدهند چرا آن‌ها را می‌آورند؟

نکته عجیب، شکایت ۱۳۰۰ صفحه‌ای پرسپولیس از برانکو است.

مگر بنده خدا قتل یا دزدی کرده که ۱۳۰۰ صفحه از او شکایت کرده‌اند؟ واقعاً این موضوع دور از انصاف است که بعد از چند سال فوق‌العاده‌ای که پرسپولیس با برانکو داشت بیایند و ۱۳۰۰ صفحه از او شکایت کنند.

بالاخره بعد از کلی دعوا و کش و قوس فوتبال شروع شد و می‌توانیم شاهد بازی‌های لیگ باشیم.

خوشحالم بالاخره دلتنگی ما تمام شد و شروع فوتبال را باید به فال نیک گرفت. نباید فراموش کنیم خیلی‌ها از این فوتبال نان می‌برند و اگر فوتبال تعطیل می‌شد خیلی‌ها ضرر می‌کردند. امیدوارم هر چه زودتر این ویروس لعنتی از کل دنیا ریشه‌کن و در آرامش و با خیال راحت فوتبال برگزار شود.

بازی با پیکان را چطور می‌بینید؟

قطعاً دیدار سختی خواهد بود، چون پیکان برای سقوط نکردن می‌جنگد و همیشه بازی مقابل چنین تیم‌هایی دشوار است. ضمن این که بازیکنان به خاطر تعطیلی چند ماهه قطعاً از شرایط ایده آل دور خواهند بود به همین دلیل نمی‌شود انتظار بازی باکیفیتی داشت. پرسپولیس باید با قدرت لیگ را شروع و خیلی زود قهرمانی را مسجل کند.

بازی بدون تماشاگر چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد؟

خیلی مؤثر است. تیم‌های پرطرفدار مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان حتماً در دیدار‌های بدون تماشاگر دچار مشکل خواهند شد، چون انگیزه تیم‌ها پایین می‌آید. یادم می‌آید علی پروین به ما می‌گفت شما توپ را تا محوطه جریمه حریف بیاورید و اگر نتوانستید گل بزنید، هواداران با فشاری که می‌آورند توپ را وارد دروازه می‌کنند.

نبود ترابی چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد؟

بدون شک ترابی یکی از بهترین‌های پرسپولیس تا اینجای فصل بوده و فوتبالیست بسیار خوبی است. قطعاً نبودش تأثیرگذار خواهد بود، ولی پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد که می‌توانند جانشین مناسبی برای ترابی باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدتر از قتله

    • ع،ر

      تنها‌مربی‌خارجی‌که‌به‌فوتبالایران‌عزت‌و اعتبار
      بخشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج