جاباما
۱۰۱۲۱۳۲
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

احتمال پوشش بیمه‌ای واکسن آنفلوآنزا

دبیر شورای عالی بیمه سلامت، با اشاره به شرایط همزمانی کرونا و آنفلوآنزای فصلی در سال جاری، از احتمال پوشش بیمه‌ای واکسن آنفلوآنزا برای گروه‌های پرخطر و کم درآمد خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: دبیر شورای عالی بیمه سلامت، با اشاره به شرایط همزمانی کرونا و آنفلوآنزای فصلی در سال جاری، از احتمال پوشش بیمه‌ای واکسن آنفلوآنزا برای گروه‌های پرخطر و کم درآمد خبر داد.

دکتر سیدسجاد رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: با توجه به این که شرایط همزمانی شیوع آنفلوآنزای فصلی و بیماری کووید۱۹ (در فصل سرما) را در پیش داریم، پیشنهادی داده شد تا گروه‌ها پر خطر و کم درآمد جامعه بتوانند در قالب پوشش بیمه‌ای از واکسن آنفلوآنزا استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری‌های بیشتر پیرامون این موضوع در دست بررسی است،‌ افزود: اکنون اقدامات کارشناسی در دست انجام است و امیدواریم بر اساس این پیشنهاد،‌ این واکسن در پوشش بیمه قرار گیرد.

رضوی با اشاره به اینکه سازمان‌های بیمه‌گر به شرط تامین اعتبارات لازم موافق این طرح هستند،‌ تصریح کرد: پوشش بیمه‌ای این واکسن بویژه برای گروه‌های پرخطر، بیماران زمینه‌ای و کم درآمد بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم بتوانیم شورای عالی بیمه را در این زمینه قانع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هزینه اثربخشی این اقدام بسیار بالا خواهد بود، اظهار کرد: بنده اعتقاد دارم زمانی که بتوانیم کاری کنیم که مردم با تزریق واکسن به آنفلوآنزای فصلی مبتلا نشده و در بیمارستان نیز بستری نشوند، می‌توانیم هزینه‌هایمان را کاهش دهیم. انجام این اقدام تنها یک هزینه اولیه دارد، ولی در کل به نفع حوزه سلامت و سازمان‌های بیمه‌ای است؛ چراکه می‌تواند هزینه‌های بعدی را تا چندین برابر کاهش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      واقعا اگر این کار بکنن خیلی سلامت جامعه را تضمین میکنن چون مردم خصوصا قشر ضعیف جامعه خیلی در خطرهستن

    • بدون نام

      اره بنید بدترمریض بشیم

    • حسن

      اکثر مردم حتی مریض هایی که مشکل تنفسی حاد دارن و واکسن براشون لازمه هزینه خرید واکسن براشون کمی مشکل هست و پشیمون میشن اگه با بیمه پرداخت بشه این افراد کم پول و درامد هم میتونن واکسن تهیه کنن متشکریم که بفکر کم بظاعت ها هستین

      پاسخ ها

      • بهار

        ولی اگه گیر بیاد .خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج