جاباما
۱۰۱۲۶۷۸
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

شهرخودرو: استقلال و فولاد بازی نکنند، برمی‌گردیم

نایب رئیس هیات‌مدیره باشگاه شهرخودرو گفت: اگر تصمیمی به بازی نکردن دو تیم فولاد و استقلال است و فدراسیون می‌خواهد از حرفش برگردد به ما بگویند تا همین حالا تیم را به مشهد برگردانیم.

نایب رئیس هیات‌مدیره باشگاه شهرخودرو گفت: اگر تصمیمی به بازی نکردن دو تیم فولاد و استقلال است و فدراسیون می‌خواهد از حرفش برگردد به ما بگویند تا همین حالا تیم را به مشهد برگردانیم.

مقصود خدایی در مورد شایعه لغو دو بازی بازی استقلال-پارس‌جنوبی و فولاد-نساجی، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم روزی که باشگاه شهرخودرو با ادامه لیگ در این شرایط بدون امکانات مخالفت کرد و تاکید کرد سلامت بازیکنان به خطر می‌افتد، دوستان توجهی نکردند و به کار خودشان ادامه دادند. حتی برخی با فرافکنی و طرح موضوعاتی چون مشکل مالی و فنی در فضای مجازی به باشگاه ما انگ زدند و رو به تخریب حتی مالک باشگاه آوردند.

خدایی تصریح کرد:‌ با این حال طبق برنامه هیات‌مدیره، نه تنها در تاریخ مقرر که پیش از شروع لیگ بود ۸۰درصد پول بازیکنان پرداخت شد که در بازی با ذوب‌آهن هم عیار فنی تیم برای همه مشخص شد که شهرخودرو اگر می‌گوید لیگ را تعطیل کنید واقعا سلامت بازیکن برایش مطرح است نه چیزی دیگری اما الان که بازیکنان لیگ کرونایی شده‌اند، دیگر هیچ صدایی از دوستان به گوش نمی‌رسد. ای کاش شهامت عذرخواهی را داشته باشند.

وی در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه شهرخودرو، ضمن ابراز ناراحتی از شرایط لیگ در هفته جاری گفت: قطعا بدون صدور مجوز رسمی سازمان لیگ، هیچ تیمی حق شرکت نکردن در بازی را ندارد و ما هم به پشتوانه اطمینانی که آقای بهاروند در اجرای مر قانون به ما دادند امروز به میدان می رویم و طبیعتا هر تیمی امروز بازی نکند باید منتظر رای سه بر صفر بازنده باشد. اینکه یک تیم از سفر امتناع کند و تیم دیگری به شهر مقصد برود و باز تصمیم به بازگشت بگیرد از نظر ما چیزی شبیه به مهندسی است.

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه شهرخودرو افزود: با اینکه با اتکا به پشتوانه حرف آقای بهاروند و مهدی مبنی بر اجرای قانون در سیرجان هستیم، اگر تصمیمی به بازی نکردن دو تیم فولاد و استقلال است و فدراسیون می‌خواهد از حرفش برگردد همین الان به ما بگویند تا علیرغم صرف هزینه زیادی که برای سفر تیم با پرواز اختصاصی به سیرجان شده، همین حالا تیم را به مشهد برگردانیم و با یکسان شدن شرایط، همزمان با رقبا ما هم به میدان برویم. پای حق فوتبال خراسان ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم که با اعتبار نماینده استانی با این قدمت بازی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لن گی

      آب گل آلود همینه
      میخاد استقلال و فولاد ۳برصفر بازنده بشن که سهمیه بگیره
      مملکت بی صاحاب
      فوتبال کثیف

    • kordook

      اینا میگن بازیاشون با کیسه و فولاد و شله باید همزمان باشه و حساب کنید که تمام بازیای پرسپولیسو انداختن قبل از تاسا و تاسا با خیال راحت بازی میکنند .بعدم سرورون حکمومتیه و وزیرم کیسه کش نیست.

    • بدون نام

      کل لیگ و جان بازیکنان رو به خطر انداختن تا جام رو به پرسپولیس بدن، مطمعن باشید اگه لنگ پنجم جدول بود لیگ رو بدون قهرمان تعطیل میکردن، فوتبال کثیف

    • یوسف دهقان

      دیگه شده خاله بازی حالمونو به هم زدید

    • بدون نام

      دقیقا قدمت شهرخودرو کجاس

    • عاشق استقلال

      اینا اگه تمام بازیکنان هم بمیرن لیگ رو ادامه میدن چون از وزیر ورزش دستور میگیرن که هر طور شده جام رو بهشون بدن

    • محمد

      زر خودتو بزن کله پوچ

    • استقلال کبیر

      تیم شهر خودرو که بازیکن کرونایی ندارد چرا نباید بازی کند؟ قطعا باید بازی کند وتیم هایی هم که 25 درصد بازیکنانشان کرونا دارند بعد از منفی شدن تست کرونا یشان بازی معوقه را انجام می‌دهند چه ضرری برای شهر خودرو یا دیگر تیم ها هست وچه نفعی تیم هایی که بازیکنانشان کرونا دارند می‌برند که مسعولان شهر خودرو میخاهند پای منافع فوتبال مشهد بایستند؟

    • اس اس

      آقا اگه یک درصد استقلالی ها کرنا گرفته باشن یعنی باید بازی کنن ؟حتی اگه بازیکن برا بازی نداشته باشن بعد تیم حریف کرنا نمیگیرن .استقالیها از بازیکن های فولاد گرفتن بعد میاد میگن نباید بازی لغو بشه سازمان لیگ از حرفش بر نگردد.اخه چقدر بخاطر تعصب کور کورانه وجدان رو زیر پا میگذارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج