جاباما
۱۰۱۲۶۸۲
۱۴ نظر
۵۰۰۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
پ

استقلال: در سفر به اهواز بازیکنان ما مبتلا شدند

سرپرست استقلال در خصوص جلسه اش با مسئولان سازمان لیگ توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری ایلنا: سرپرست استقلال در خصوص جلسه اش با مسئولان سازمان لیگ توضیحاتی را ارائه کرد.

سعید رمضانی که امروز در جلسه ای با مسئولان سازمان لیگ فوتبال شرکت کرده بود، عنوان کرد: ما امروز اسناد و مدارک و مستندات خود را به سازمان لیگ ارائه کردیم. متاسفانه اکثر نفرات ما مبتلا به کرونا هستند و این را به طور کامل به سازمان لیگ ارائه دادیم.

وی ادامه داد: ما دوست نداشتیم فریب کاری انجام دهیم و بازیکنان کرونایی خود را به زمین بفرستیم و نتیجه ای به دست آوریم اما تیم حریف را نیز آلوده کنیم. واقعیت این است که با شرایط موجود نمی توانیم به جم برویم.

سرپرست استقلال درباره اینکه می گویند سازمان لیگ تست اسقلالی‌ها را قبول ندارد، بیان کرد: چنین چیزی نیست. ما امروز مستندات را ارائه کردیم و قرار است نتیجه را دوستان اعلام کنند.

رمضانی درباره احتمال ۳ بر صفر شدن بازی استقلال مقابل پارس جنوبی تاکید کرد: من بعید می دانم این اتفاق بیفتد. قرار است سازمان لیگ همه مسائل را در نظر بگیرد و پرونده را به کمیته انضباطی بدهد تا آنها تصمیم گیری کنند. اولویت ما حفظ سلامتی تیم حریف است. می توانستیم اعلامی نداشته باشیم و به جم برویم و فقط امتیاز بگیریم. اما مثل برخی تیم ها این کارها را نمی کنیم.

وی همچنین گفت: ما هیچ پشت پرده ای نداریم که دوستان در پارس جنوبی درباره اش حرف می زنند. فکر می کنم آقای افاضلی که همسرش در سیستم ایفمارک و کمیته پزشکی فدراسیون هستند می توانند اطلاعات کامل تیم ما را به دست آورد.

سرپرست استقلال افزود: ممکن است برخی تیم ها به آزمایشگاهی پول بدهند و جواب تست منفی بگیرند اما ما اینطور نیستیم. حاضریم سازمان لیگ تست مجدد بگذارد و هرجا که می خواهند تست بدهیم. به جای این رفتارها استقلال را به عنوان یک الگو قرار بدهند نه تیم هایی که به خاطر منافع شان هر اتفاقی را رقم می‌زنند. ما از روز اول گفتیم که شرایط برای ادامه لیگ مهیا نیست اما این اتفاق رخ داد وحالا به شرایط کنونی رسیدیم.

رمضانی درباره اینکه چرا بعد از بازی با فولاد نتیجه تست استقلالی ها منفی بوده تاکید کرد: من از متخصصان در این خصوص پرسیدم. ظاهرا ویروس کرونا یک دوره نهفته دارد و بعد از آن دوره نتیجه تست ها مثبت می شود. به همین خاطر بعد از بازی با فولاد تست ما منفی شد اما من اعتقاد دارم در سفر به اهواز بازیکنان ما ویروسی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو ببین بازیکنانت کجا رفتن با کی بودن چه غلطی کردن

    • علی

      چرامیندازی گردن سفربه اهواز؟مگر شما درتماس بودی بااهوازی ها؟اگراینطوره پس حالا همه اهوازیها روبه قبله اند!گفتند بهانه بیارید که بازی نکنید چون حتی سهمیه آسیای شما هم افتاده توخطرفقط اگر حرف وبهانه ای میخواید بیارید مردانه بیارید.تازه تهران اوضاعش ازنظر ابتلا به کروناهمچین ازاهواز کمترنیست که بیشتره

    • علی

      چرامیندازی گردن سفربه اهواز؟مگر شما درتماس بودی بااهوازی ها؟اگراینطوره پس حالا همه اهوازیها روبه قبله اند!گفتند بهانه بیارید که بازی نکنید چون حتی سهمیه آسیای شما هم افتاده توخطرولی گردن اهواز واهوازیها نندازیدفقط اگر حرف وبهانه ای میخواید بیارید مردانه بیارید.تازه تهران اوضاعش ازنظر ابتلا به کروناهمچین ازاهواز کمترنیست که بیشتره

    • H

      همش بهونه است

    • قرمزته

      تیم شما کرونایی بود وفولاد راهم گرفتار کرد لعنت به شما تیم خبیث وریاکار ودروغگو حتی حالا سهمیه هم نمیگیرید

    • مهرداد آبادانی

      وزیر اینهمه ریخت و پاش میکنه براتون یه هواپیما هم اختصاصی بخره براتون

    • بدون نام

      بنده خدا خودش میداند ویروس کرنایی وجود ندارد آنچه از نتایج و تعداد مصدومین و غایبین بازیکنلن هم میشود پشبینی فقط ویروس بی تجربه بودن مربی استقلال می باشد.

    • بدون نام

      سلطانی فر حیا کن

    • بدون نام

      تو که راست میگی لعنت خدا بر آدم دروغگو

    • بدون نام

      دقیقا، چونکه درحال حاضر اکثرفولادیها هم مبتلا هستند،

    • بدون نام

      سعید رمضانی تخصص نداری صحبت نکن هنوز داغ باختن به فولاد را داری

    • بدون نام

      قابل توجه کسانی که از هر روشی برای خراب کردن استقلال استفاده می کنند به خصوص فدراسیون قرمز

    • بدون نام

      فدراسیون خودشان دروغ گوودزدهستنددیگران چنین می پندارند

    • بدون نام

      ازکدوم امتیاز حرف میزنید تهران نتونستین الان توجم امتیاز میگرفتید بعدباخت وازدست دادن سهمیه دیدن دهمم نمیشین یهوی کرونا گرفتین ازاهوازمگه نگرفته بودین چرا مقابل سایپا بازی کردین فهمیدن زور بردن ندارید مهندسی شده روول الان چرت تحویل مردم میدین شفاف سازی ذرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج