جاباما
۱۰۱۳۰۷۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

رونمایی Galaxy Watch ۳ در وب‌سایت سامسونگ

اخیراً منابع خبری با انتشار اطلاعات فنی و تصاویری از نسل جدید ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ مدعی شدند که سامسونگ قصد دارد تا در رویداد گلکسی آنپکد این محصول را در کنار پرچمداران سری نوت ۲۰ معرفی کند، اما این خبر هیچ‌وقت توسط سامسونگ تایید نشد. حال سامسونگ صفحه پشتیبانی ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ را در وب‌سایت رسمی خود فعال کرده و عرضه قریب الوقوع این محصول را تایید کرده است.

شهر سخت افزار: اخیراً منابع خبری با انتشار اطلاعات فنی و تصاویری از نسل جدید ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ مدعی شدند که سامسونگ قصد دارد تا در رویداد گلکسی آنپکد این محصول را در کنار پرچمداران سری نوت ۲۰ معرفی کند اما این خبر هیچ‌وقت توسط سامسونگ تایید نشد. حال سامسونگ صفحه پشتیبانی ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ را در وب‌سایت رسمی خود فعال کرده و عرضه قریب الوقوع این محصول را تایید کرده است.

مدت‌ها پیش گزارشی از ساعت هوشمند جدید سامسونگ با شماره مدل SM-R۸۵۰ منتشر شده بود و بخشی از مشخصات فنی و قابلیت‌های این محصول را پیش از معرفی رسمی لو داده بود. حال سایت رسمی سامسونگ صفحه پشتیبانی را برای ساعت‌های هوشمند جدید خود با شماره SM-R۸۵۰ و SM-R۸۴۰ ایجاد کرده و نحوه متصل کردن هدفون بی‌سیم Galaxy Buds+ به این محصول را آموزش داده است.

رونمایی Galaxy Watch ۳ در وب‌سایت سامسونگ

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شماره مدل SM-R850 و SM-R840 مربوط به ساعت هوشمند Galaxy Watch 3 است. برخی از منابع خبری معتبر معتقدند که این محصول پیش از رویداد گلکسی آنپکد در تاریخ 1 مرداد معرفی خواهد شد زیرا ترافیک محصولات جدید سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد بسیار زیاد است و این رویداد کشش معرفی محصولی مانند گلکسی واچ 3 را ندارد.

تعداد مدل‌های ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 بسیار زیاد است، اما در مجموع این محصول با دو صفحه نمایش 41 و 45 میلی‌متری در دو نسخه بلوتوث و LTE عرضه خواهد شد. نسخه ویژه گلکسی واچ 3 به بدنه و بند تیتانیومی مجهز شده و با شماره مدل SM-R840 شناخته می‌شود. نسخه ویژه ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 تاییدیه نظامی MIL-STD-810 را دریافت کرده و فشار آب را تا عمق 50 متری تحمل می‌کند؛ همچنین صفحه نمایش این نسخه به روکش محافظ Gorilla Glass DX مجهز شده است.

رونمایی Galaxy Watch ۳ در وب‌سایت سامسونگ

نسخه ۴۵ میلی‌متری گلکسی واچ به باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی و نسخه ۴۱ میلی‌متری آن به باتری ۲۴۷ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. تا این لحظه قیمت رسمی ساعت گلکسی واچ مشخص نشده است، اما قیمت احتمالی نسخه استاندارد این محصول بر اساس ابعاد صفحه نمایش بین ۳۴۹ تا ۳۹۹ دلار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج