۱۰۱۳۲۸۷
۲۲ نظر
۵۰۰۳
۲۲ نظر
۵۰۰۳
پ

«ج.ا» به روحانی: در برابر توهین‌ها بی‌تفاوت نباش

مجلس یازدهم تنها در مقابله با دولت، یک دست است و در تمایلات جناحی، چندین دست. این نتیجه سهمیه‌بندی کرسی‌های مجلس میان این جریانات قبل از انتخابات می‌باشد. نتیجه‌اش هم عملکرد غیراخلاقی عده‌ای از این نمایندگان در توهین و تهمت به وزیر خارجه بود که بازتاب منفی بین‌المللی آن در شرایط فعلی بسیار گسترده‌تر از داخل است و البته به همین جا ختم نمی‌شود.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مجلس یازدهم تنها در مقابله با دولت، یک دست است و در تمایلات جناحی، چندین دست. این نتیجه سهمیه‌بندی کرسی‌های مجلس میان این جریانات قبل از انتخابات می‌باشد. نتیجه‌اش هم عملکرد غیراخلاقی عده‌ای از این نمایندگان در توهین و تهمت به وزیر خارجه بود که بازتاب منفی بین‌المللی آن در شرایط فعلی بسیار گسترده‌تر از داخل است و البته به همین جا ختم نمی‌شود.

وقتی رئیس مجلس، همان ابتدای کار از برخورد انقلابی با دولت سخن می‌گوید، بدیهی است که نماینده‌ای بگوید:چه فایده دارد وقت خود را برای شنیدن حرف‌های دولتی‌ها تلف کنیم، کار استیضاح باید انجام شود.گویا دارد از دولت صهیونیستی سخن می‌گوید نه از منتخب ۲۴ میلیون ایرانی.

شاید هم واقعا حضور وزرا برای پاسخ به سؤالات بی‌فایده باشد چون نتیجه از قبل مشخص است و یک وزیر وقتی می‌بیند به استدلال‌ها و پاسخ کارشناسی او توجه نمی‌شود مجبور است به قسم خوردن بیافتد و بالاترین مقام کشور را بعنوان حامی خود معرفی کند تا شاید از توهین و هتک حرمت دست بردارند ولی جلسه ظریف نشان داد این‌ها هم بی‌فایده است.چون مجلس به نام انقلابی‌گری، عزم خود را برای ساقط کردن دولتی‌های لیبرال و غرب‌زده جزم کرده است و گام به گام بسوی اهداف انتخابات ۱۴۰۰ حرکت می‌کند!

اما اگر این حرکت بخواهد با همین شیوه ادامه یابد به جایی نخواهد رسید و بزودی اختلافات جدی در همین جمع بظاهر یک‌ دست ظهور خواهد کرد. البته این دیدگاه هم وجود دارد که آنچه در چند روز گذشته اتفاق افتاد، خواست همه نمایندگان نیست و نمایندگان جریانی خاص درحال محک زدن وزن خود بودند، ولی هنوز نمایندگانی که مصلحت نظام را اصل می‌دانند کم نیستند و امید است اصلاح را از درون خود شروع کنند و نظاره‌گر انحراف نباشند.

پایان سخن هم خطاب به آقای رئیس‌جمهور است که بدانند سکوت و انفعال در برابر این حرمت‌شکنی‌ها، طرف مقابل را جری‌تر می‌کند و ایشان علاوه بر اینکه در قبال دفاع از اعضای کابینه خود مسئولیت دارد در مقابل ۲۴میلیون نفری که به او رای دادند نیز باید در میدان حاضر باشد و برای این یک سال باقی مانده هم معاونت امور مجلس خود را فعال‌تر و تقویت نماید که صد البته فارغ از بده‌بستان‌های سیاسی که خواست اصلی جماعتی غوغاگر است، پاسخگوی مجلس باشد و بویژه وزارت کشور و استانداران خود را از دادن حتی یک امتیاز برخلاف اصول و ضوابط منع نماید و با شجاعت و بی‌تردید به برنامه‌های دولت ادامه دهند و بدانند کار برای رضای خدا شکست ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گراشی

      این 24 ملیون نفری که به روحانی رای داده اند هم پشیمان هستند چه برسد به بقیه . آیا میدانید چه بر سرمملکت اورده است ایا میدانید جه برسرمردم بدبخت اورده است .و الی اخر ..... مردم گرفتار هستند فقط یک قلمش گرفتار هستند از گرانی.......

      پاسخ ها

      • هوشنگ

        سلبریتی ها الان پشیمان هستند؟

      • هوشنگ

        اگر مردم گرفتار هستند پس کی تو 22 بهمن شرکت میکنه

      • بدون نام

        مطمئنا شما از 24 میلیون نیستی

      • یک هموطن

        چرا مردم متوجه نیستن همین اصول گراها که در مجلس قیافه حق به جانب گرفتند و دائما موضوع برجام را بر سر دولت می کوبند خودشان با آمریکا و اسرائیل همسو شدن و برجام را نابود کردن ما از دست دولت ناراحتیم ولی از این اصولگراها و تندروها بیزاریم.

    • بدون نام

      پدرومادروقتی اختلاف شدیدداشته باشن بچه ها له میشن. طلاق بهترین راه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طلاق بچه رو له میکنه؟

    • بدون نام

      رضای خدا!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      همه کسانی که به آقای روحانی رای دادند پشیمان هستند .دوباره رای گیری کنید .

      پاسخ ها

      • بی نام

        یعنی واقعا هنوز کسایی هستند که رییس جمهور رو مقصر میدونن. واقعا حافظه تاریخی ما ضعیفه. این گرونی اتفاقی هست که هر چند سال یه بار اتفاق میفته و همه چیژ ۳ برابر میشه حالا رییس جمهور هر کی میخواد باشه این خانه از پایه ویران هست

      • بدون نام

        توبا چه استدلالی ازطرف همه رای دهندگان حرف میزنی وکیل خودت باش

    • امید

      رای ندادم و رای هم نمی‌دم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • رضا

      مملکتی که در این شرایط احتیاج به آرامش دارد نباید دولت هم با آدمهای نادان بعضا خائن هم اردو شود .فقط به تمام استاندارها و وزارت خانه ها ابلاغ کند تحت هیچ شرایطی خارج از ضوابط به این دست از نماینده ها بها ندهند.تا این آقایان نادان بفهمند با هوچیگری نمیتوانند باج بگیرند.

      پاسخ ها

      • بیطرف

        به نظر من روحانی بایدقبل ازحضوردرمجلس به رئیس مجلس بگوید من آماده پاسخ به نماینده گان هستم ولی بااولین توهین مجلس راترک مینمائیم وهرتصمیمی که مجلس گرفت برایم مهم نیست

    • محسن فیروزی

      وقتی مجلس یازدهم رو میبینم خوشحالم که روحانی رئیس جمهور شد و نه قالیباف و رئیسی!
      هرچند تحت فشاریم ولی دیگه له نمیشدیم!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خلایق هرچه لایق
        شما تعصب کورکورانه دارین

    • رضا بیرانوند

      شما زبان دولت نباشید٬ آنها نیش زبان خود را در سال ۹۶با انشاء های جهانگیری به مردم زدن باشانتاژ کردن وترساندن مردم از دلار ۵۰۰۰ تومانی ٬ الان باید پاسخگو دروغ های برجامی باشند به خاطر رضای خدا.......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • علیرضا

      باید بی خیال باشه نتیجه اعتماد همینه دیگه اعتماد تموم شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توهین به ریئس جمهور یعنی توهین به 24 میلیون ایرانی مجلس باید دست از کینه و تخریب و حساب شخصی دست بردارند سه قوه باید در کنار هم برای برون رفت مشکلات مردم و کشور تلاش کنند تا مشکلات رفع شود

    • مهدی

      هر بلایی سر مردم بیاد حق شونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج