جاباما
۱۰۱۳۳۷۳
۱۲۵ نظر
۵۰۳۷
۱۲۵ نظر
۵۰۳۷
پ

نمکی: گفته بودم در دقیقه ۹۰ از کرونا گل می‌خوریم

وزیر بهداشت با ابراز تاسف از افزایش موارد ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در کشور پس از دستاوردهای کنترل بیماری در مرحله اول و با بیان اینکه بارها گفتم ممکن است در دقایق ۹۰ از گوشه‌های زمین گل بخوریم، گفت: متاسفانه عده زیادی حرف‌های ما را گوش نکردند و موج تازه‌ای از بیماری گرفتارمان کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت با ابراز تاسف از افزایش موارد ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در کشور پس از دستاوردهای کنترل بیماری در مرحله اول و با بیان اینکه بارها گفتم ممکن است در دقایق ۹۰ از گوشه‌های زمین گل بخوریم، گفت: متاسفانه عده زیادی حرف‌های ما را گوش نکردند و موج تازه‌ای از بیماری گرفتارمان کرد.

دکتر سعید نمکی با اشاره به پیک جدید کرونا در برخی استان‌ها گفت: این درحالیست که در مرحله اول بیماری توانستیم دستاورد بزرگی را خلق کنیم و مرگ‌های ناشی از این بیماری را به حدود ۳۰ نفر برسانیم و برای تک رقمی شدن مرگ‌ومیر این بیماری برنامه‌ریزی کرده و برای مهار بیماری در کشور امیدهای زیادی در دل ما و همکاران‌مان بود.

نمکی: گفته بودم در دقیقه ۹۰ از کرونا گل می‌خوریم

وی افزود: به یاد دارید که در آن روزها تقاضاها و تمناهای زیادی از مردم کردیم؛ هم از مردم شریف و هم آنهایی که برای تسریع در برخی بازگشایی‌ها فشار زیادی می‌آوردند؛ از اصناف و مشاغل و هنرمندان و مراکز فرهنگی و مذهبی که همواره ما آنها را به حوصله بیشتر و وقت مناسب‌تر توصیه می‌کردیم.

بارها گفتم ممکن است در دقایق ۹۰ گل بخوریم

وزیر بهداشت ادامه داد: این عرایضم را حتما عده‌ زیادی از مردم به یاد دارند که بارها گفتم ممکن است در دقایق ۹۰ از گوشه‌های زمین گل بخوریم، ما با ویروسی خطرناک کشتی می‌گیریم و البته امتیازات زیادی گرفته‌ایم و ممکن است، اما در دقایق آخر ممکن است مقابل ویروس ضربه فنی شویم. بارها عرض کردم با این ویروس ناشناخته شطرنج بازی می‌کنیم و ممکن است در دقایقی ما را کیش و مات کند. بارها عرض کردم که این عادی انگاری شرایط و این که فکر کنیم ویروس کرونا تمام شد، یکی از خطرناک‌ترین اندیشه‌هایی است که ممکن است ما را گرفتار کند.

عده زیادی حرف‌های ما را گوش نکردند

نمکی گفت: متاسفانه عده زیادی حرف‌های ما را گوش نکردند و عده‌ای زیادی حرف‌های من و همکارانم را جدی نگرفتند و موج تازه‌ای از بیماری گرفتارمان کرد؛ بویژه در استان‌هایی بسیار مهم به خصوص استان‌ها مرزنشین که سال‌ها غیورانه در مقابل امواج حمله‌های دشمن ایستاده بودند. به همین دلیل هم استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، خوزستان، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان دفعتا گرفتار شد.

وی با انتقاد از برگزاری مراسم عروسی و عزا در شرایط کرونا افزود: متاسفانه مراسم عروسی، زنجیره‌ای از عزا را پس از خود خلق کرد و مراسم عزاداری نیز زنجیره‌ای از سیاه پوشی و عزای مستمر را برای مردم این سرزمین رقم زد.

غم‌های سنگینی بر سینه داریم

وزیر بهداشت افزود: متاسفانه سفرهایی انجام شد و در جریان آن بمب ویروس را با خود حمل کردیم و دیگران و خودمان را گرفتار کردیم. هیچ وقت نمی‌توانم غم سنگینی که در این مدت بر دل بنده و همکارانم سنگینی کرد را فراموش کنم؛ اینکه کودک ۱۰ ساله‌ای که با پدر و مادر به قشم رفت و در بندرعباس به جای بازگشت به آغوش پدر و مادر، به خاک سپرده شد. نمی‌توانم بار سنگینی که در این مدت همکاران من تحمل کردند آن هم در لباس‌های سخت و سنگین و در دمای طاقت فرسای استان‌های گرمسیری را فراموش کنم و اینکه عده‌ای از همکاران و هموطنان را از دست دادیم غم‌های سنگینی است بر سینه ما و همکاران‌مان.

روزهای سختی بر ما گذشت

وی ادامه داد: روزهای سختی بر ما گذشت و امروز ما در استان‌هایی مثل کردستان، خوزستان و بعضا سیستان و بلوچستان و هرمزگان و بوشهر و کرمانشاه به وضع مطلوب‌تری رسیده‌ایم، اما این به معنای آن نیست که بر بیماری فائق آمده‌ایم و بیماری را مهار کردیم.

کرونا را جدی بگیرید و ماسک بزنید

وزیر بهداشت تاکید کرد: باز هم از مردم تقاضا می‌کنم ماسک را به عنوان یکی از ارزنده‌ترین فاکتورهای پیشگیری از بیماری جدی بگیرند و کرونا را جدی بگیرند؛ کرونا یکی از خطرناک‌ترین و هنوز هم ناشناخته‌ترین ویروس‌هایی است که در عرصه بشری پا به میدان بیماری‌زایی گذاشته است و هنوز هم آینده آن ارزیابی نشده است. تقاضا می‌کنم از مردم که بیماری کرونا را جدی بگیرند و ماسک را جدی بگیرند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: ماسک می‌تواند بالای ۸۰ درصد با رعایت فاصله گذاری ما را در پیشگیری از بیماری موفق کند و این موضوع بسیار جدی و مهم است. البته می‌دانم که فراهم کردن ماسک با قیمت بالای ۱۵۰۰ تومان برای خانواده تنگدست میسر نیست، اما ماسک خانگی آموزش داده شده و می‌تواند با نازلترین قیمت یکی از عوامل بسیار موثر در پیشگیری باشد.

وی همچنین گفت: البته با مسوولان محترم حرف‌هایی دارم که از این تریبون نمی‌زنم و قطعا به آنها نامه می‌نویسم؛ اینکه چگونه ناوگان حمل و نقل شهری را تقویت کنیم و در برخی موارد چگونه به هم کمک کنیم تا امور مردم تسهیل شود و ... را در ستاد ملی کرونا و طی مکاتبات با مسوولان پیگیری می‌کنم.

نمکی با تاکید دوباره بر لزوم رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی و خطر مهمانی رفتن‌ها و انتقال بیماری از کودکان ناقلِ بدون علامت، به مسن‌ترها از جمله پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، گفت: این موضوع را جدی بگیرید و مسافرت‌ها را بی‌جهت گسترش ندهید.

کسبه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

وی بر لزوم اجرای پروتکل‌های بهداشتی از سوی کسبه تاکید کرد و گفت: کسبه برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی که در روزهای اول بالای ۸۵ درصد رعایت می‌شد و اکنون به زیر ۲۰ تا ۱۰ درصد رسیده، همکاری کنند. بدانند اگر خدایی ناکرده بیماری با شدت بروز کند، حتی اگر رستوران‌شان هم باز باشد، مشتری نخواهند داشت و هر چه در شیپور گردشگری بدمیم اما در چنین وضعیتی توریست نخواهیم داشت. خواهشم آن است که کسبه پروتکل‌ها را جدی بگیرند و ناظرین ما نیز بیشتر نظارت کنند.

وزیر بهداشت گفت: باز هم امیدوارم با همدلی و وفاق و رعایت اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک این فاز را نیز با عزت و سربلندی پشت سر بگذاریم.

دلم نمی‌خواست با چنین تاوانی حرف‌هایم را جدی بگیرند

وزیر بهداشت در پایان صحبت‌هایش گفت: دلم نمی‌خواست مردم با چنین تاوانی عرایض من را جدی بگیرند. روزی که تمنا و خواهش می‌کردم، شاید برای برخی‌ها این هشدارها زیاده‌گویی بود، اما اصلا دلم نمی‌خواست اثبات عرایض ما با تاوانی چنین سنگین و مرگ‌هایی چنین تلخ برای مردم بروز کند. امیدوارم این حرف‌ها را جدی بگیرند و در آینده نزدیک با همدلی و وفاق و رعایت پروتکل‌ها بتوانیم این مرحله سنگین را پشت سر بگذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بله شما گفتید ولی جون مردم برای کی مهمه آخه؟

      پاسخ ها

      • بی کس

        وقتی دیدین که مردم به حرفها ورسانه هااتوجه نمیکنن بحرانو ازطریق قانون مدیریت میکزدین شمامسعولین درقبال ملت همه مردم کورنارو خوب نمیشناسن.ازخطراتش بیخبرن شمابایدقانون وضع میکردین ..نکردین این شدکه میبینین

      • ح

        آقای پیشگو از قیمت ماسک بگو

      • بدون نام

        خوب همه چی افتاد گردن مردم بدبخت. از یه طرف میگن بخاطر اقتصاد کشور تحریمی باید مشاغل از محدودیت در بیان از یه طرف هم میگن مردم چرا توی خونه نموندن

      • بدون نام

        بابا چرا نمی خواهید بفهمید اصلا دولت بد دیگه نمیتونه صبح به صبح آدم بفرسته در خونتون براتون ماسک بزنه و دستاتون را بشوره و دنبالتون راه بیفتن که ایمنی را رعایت کنید بخدا مردم ما بی فرهنگند نا آگاه و ساده انگارند این دیگه تقصیر کسی نیست

      • بدون نام

        یک سیستم تیمی بی نظم ، محکوم به گل خوردنه ، اگر هم‌گلی زده میشه ، بر اساس شانس و تکنیک فردیه .

      • بدون نام

        نیما نکیسا هم اینگونه گل نخورد حتی بهداشت فریبا:

      • بدون نام

        بخشی از بیرون زدن بیرون مردم بخاطر نداشتن برنامه های خوب در تلویزیون است عادل را با 90 برگردونید روی آنتن تا امیدها دوباره زنده شود و گلهای خورده از کرونا را در دقایق وقت اضافه جواب بدهند ملت .
        هر چیزی در روی زمین بازی ممکن است حتی در ثانیه های آخر میتوان شکست را با پیروزی مبادله کرد و با پیروزی به رختکن رفت و لباس خیس از عرق کرونا را از تن درآورد.

      • بدون نام

        نمکی نمک نریز کارتو درست انجام بده

    • بدون نام

      کی بود گفت از شنبه شرایط عادی میشه و همه باید برگردند سر کاراشون؟؟

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        رییس جمهور محبوب و مردمی دکتر حسن روحانی

      • بدون نام

        آفرین. حرف درست و حساب همینه! اینا همه چیزو میندازن گردن مردم! پس چرا اروپا تونست با مدیریت صحیح کنترلش کنه؟

      • بدون نام

        مه لقا خانم

      • یک درصدی های غرب گدا

        خخخخخ دمت گرم ۱۴:۴۷

      • بدون نام

        درسته همه چیز را نباید انداخت گردن مردم ولی ما مردم هم به اندازه خودمون مقصریم.
        اینهمه سفر و گشت و گذار و مجالس عروسی وعزا و مهمانی آخه چه ربطی به کار وشغل و امور معاش مردم داشت؟ فقط عادت داریم مسائل را به دیگران مربوط بدانیم و خودمون را مبرا از هر چیز....

    • بدون نام

      دروازه رو خالی گذاشتید
      انتظار دارید گل نخوریم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنابرا اظهار نظر یکی از مهم ترین دانشگاههای جهان ضعیف ترین مدیریت کرونا مربوط به مسئولین ایران است. از شنبه

    • بدون نام

      وقتی کسی برای بازگشایی کرد پافشاری کرد شما هم در ادامه قبول کردید.چون میتونستید قبول نکنید یا استعفا بدید. وقتی برای هر بازگشایی یک پرتکل بی سر و ته نوشتید باید به الان هم فکر میکردید.در مجموع شما و رییس جمهور بیشتر از بقیه مقصر هستید...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا! دمت گرم.

      • بدون نام

        وقتی رئیس جمهور دستور میده جلسات کرونا زنده ازصدا و
        . سیما پخش نشه معلومه به حرف این وزیر هم اهمیت نداده

      • بدون نام

        قربون ادم چیز فهم...

    • بدون نام

      لازم به گفتن شما نبود از همان اول هم می دانستیم بلوف می زنید. حنای شما برای ملت دیگه رنگی نداره. حالا باشید تا بلوف هایتان در رابطه با ساخت واکسن را هم ببینیم!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همیشه منفی/.همیشه بدبین/همیشه کینه توزانه.

    • بدون نام

      چرا همه چی رو میندازین گردن مردم؟ مردم سینما،تالارهای پذیرایی، لیگ برتر و... بازگشایی کردن یا وزارت بهداشت! کرونا به ما گل نزد؛ وزارت بهداشت گل به خودی زد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بالاخره معلوم نشد با کرونا فوتبال بازی میکنید که دقیقه ۹۰ گل میخورید یا کشتی می گیرید که ازش امتیاز گرفته اید یا شطرنج بازی میکنید ؟؟؟

    • بدون نام

      چه دقیقه نودی ؟! ما که مثل مالدیو وگوام گل باران شدیم بازی 20 هیچ به نفع کرونا بود یه گل دقیقه نود هم خوردیم شد 21 بر هیچ !!! اگه به جای حرف زدن های بیخود یه خورده عمل میکردین همون خیلی ها به حرفتون گوش میدادن ! از بس خارج گود نشستین گفتین لنگش کن نتیجه اش این شده ! آمار کرونا در امریکا میشه بی کفایتی دولت ترامپ ! آمار کرونا در ایران میشه بی توجهی مردم ! علی برکت الله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترامپ اگه بیماری کنترل نکرده بود تا الان در آمریکا ۳۰تا۴۰ میلیون نفر کرونا میگرفتن و بالای ۵میلیون کشته میداد. به دروغ های رسانه‌های گوش ندید.

    • بدون نام

      زمانه ای شده که بایدمرده هاغریبانه دفن بشن

    • ایرانی فقیر

      خواهش می کنیم
      ارتباطات مردم را به حداقل ممکن برسانید
      ادارات شیفت بندی شود
      مشاغل حسب صنوف شیفت بندی برحسب ایام هفته شوند
      مدارس و دانشگاه ها پس از گشایش با حداکثر امکان شیفت بندی برحسب ایام هفته شوند
      و قیمت ماسک و الکل ارزان شود

      پاسخ ها

      • خیر خواه

        واقعا ماسک عالیه

      • کرونا

        من نمیدانم در پاسخ ایرانی فقیر چرا جواب منفی داده شد این چی ؟

    • بچه نظام‌ اباد‌ تهران

      بابا‌ تو‌ دروازه‌ بان‌ بودی‌ و ما‌ نمیدونستیم‌ این‌ کاره‌

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هی برین از امریکا و اروپا فیلم پخش کنیدوازمردن آدما کیف کنیدوخودتون راتبرئه کنیداینم عاقبت بی خیالی وبی مدیریتی هی عروسی هی عزاداری وتفریح

    • سعید

      عرضه ندارین دست فروشای مترو که یکی از اصلی ترین عاملین انتشارکرونا هستند رو جمع کنین از واگنا.. فقط مردم مقصر نیستن

    • بدون نام

      جناب اقای دکترنمکی،حرفات طلا هستن،و به لیاقت و وجدان کاری و دانش بالای شما هیچ شکی نیست،ولی نه اینجا مستطیل سبزه،و نه الان دقیقه نود هست،اینجا کرونا اومده تا اخر بمونه و حالا حالا ها در خدمت همه هست،

    • بدون نام

      فقت استعفا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        املا رو

      • بدون نام

        خخخخخخخخخ قشنگ گفتی املا رو

    • بدون نام

      خشک وتر همه با هم میسوزیم....

    • بدون نام

      حتما مثل بازیکنان فوتبال ایران رفتین به داور اعتراض کنید گل خوردین بابا شما نمیتوانید شهرداری را مجبور به لغو طرح ترافیک کنید ادعا هم دارید ،،،،،،،

    • بدون نام

      وزیر بی کفایت

    • الهام

      خوب اگه بعضیا به حرفتون گوش نمیکنن گناه ما چیه قرنطینه کنین دیگه

    • رویترز

      در آمریکا ناکارامدی دولت باعث گسترش کرونا میشه. تو ایران عزیزمون عروسی و عزا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه مثبت دادم

    • بدون نام

      پس شما چی کاره ای،، مارادونا برو گل بزن...

    • بدون نام

      شماکه میخاید مدارسم بازکنید که دیگه هیچ کس نمونه...بچها راهم ازبین ببرید

      پاسخ ها

      • باقری

        خدابدادپرستاربرسه

    • مهدی عسگری

      جناب اقای نمکی تعدا گل زده را بفرمایید

    • ر

      خوزستان کامل داره نابودمیشه....کککککممممکک.ماهم ارزوداریم فقط شماها ادم نیستید..چقدردیگه باید تودلامون اشوب باشه واسترس خداازتون نگذره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودم خوزستانیم کی کمک کنه مردم رعایت نمی کنند

    • بدون نام

      پس چرا میخواین تحت هر شرایطی کنکورو برگزار کنید؟؟؟!!!

    • مهرداد.ک

      دقیقه ۹۰ خودتون گفتین همه چی آزاده همه برگردن سرکارشان.گفتین نمیشه اقتصاد مملکت رو تعطیل کرد.ما که اقتصادی نداریم که تعطیل بشه اگه تا آخر سال هم تعطیل بشه هیچ اتفاقی نمیفته

      پاسخ ها

      • جواد

        درودبرشرفت اخه مااقتصادداریم که نابودبشه؟؟کاش تااخرسال همون روندتعطیلی عیدروادامه می دادین

    • بدون نام

      آفرین به آن شیری که تو را خورد گفتنت هیچ ارزشی ندارد اگر مدعی هستی به فکر دارویش باش

    • Alireza..4

      آقاااا یارو ماسکم داشته باشه تو محوطه ی بسته یه فرد کرونایی باشه بد از 4 دقیقه میگیره....مردم ندارن گردن مردم نندازین ...چیکار کنن ... نرن سر کار...؟؟؟

    • علی

      فقیر بدبخت نون شب ندارن مثل من شرمنده زن بچت باشی که یه عده بی درد که سر برج حقوق خودشونو میگیرن بیمار نشن بزار همه بیمار بشیم

    • بدون نام

      متأسفانه اگه بخوایم مثل بقیه کشورا رعایت کنیم همین نیمچه اقتصادمون نابود میشه

    • بدون نام

      وقتی که اون روزها بابت شکست دادن کرونا دائم به هم تبریک میگفتید و روز به روز بازگشایی های غیر ضروری رو انجام دادید باید به فکر همچین روزهایی می بودید. اصناف و برخی مشاغل رو میگیم بخاطر شرایط اقتصادی لازم بود . کارمندان دانشگاهها رو چه اجباری بود که فرستادید سرکار؟ چه اجباری بود که دورکاری رو حذف کردید؟

    • mohamad mahdi

      رفتم درمانگاه سلیم برای آزمایش و تست کرونا اولاً هیچ بیمه‌ای را قبول نکردند حتی بیمه تکمیلی هم قبول نکردند از من صد و شصت و یک هزار تومن پول رایج مملکت را گرفتند بعد گفتم می‌شه غیرحضوری جوابشو به من بگین که من باعث مریضی خودم و دیگران نشم گفت نه حتی با مسئول دفتر درمانگاه سلیبم تلفنی صحبت کردم گفت اصلاً امکان نداره می‌شه خواهشاً رسیدگی کنید

    • ...

      نفهمیدیم با کرونا فوتبال بازی کرده یا شطرنج یا کشتی گرفته ؟؟؟

    • ایرانی

      اقای روحانی همه چیز عادی جلوه داد و دستور داد همه برگردن سر کارشون دولت فقط از اقتصاد عقب نیست درک این جور مشکلات هم نداره خدا ازش نگذره

    • بدون نام

      مردم برای امثال مهم نیستن

    • بدون نام

      جالب اینجاست که شیوع کروناومرگ ومیرناشی ازآن به دلیل حماقت وناکارآمدی دولت آمریکااست امادرایران تقصیرمردم است

    • بدون نام

      من بودم گفتم که اگه مترو 2درصد شلوغ شه طرح ترافیک رو ملغی میکنم
      چقدر دروغ

    • بازنشسته ایی ازشیراز

      عزیزم مقصر اصلی خود دولت روحانی وشخص آقای روحانی است ایشان از سیزده خرداد اینکه هزینه ایی ویا یارانه ایی به مردم ندهد ملت را آزاد گذاشت بروند تعطیلات 7 روزه خرداد ماه بیچاره آقای نمکی چندینبار اعلام کرد که مردم نروند مسافرت چون عواقبش در 20 روز آینده مشخص میشود وهمانطور هم شد قبل از15 خرداد فوتی های ما به 41 نفر رسیده بود جناب روحانی همه جا را آزاد کرد که بروند مردم مشغول کسب وکار بشوند فقط بخاطر اینکه دولت پولی را پرداخت نکند به مردم حالا دیگه نوشدارو بعداز مرگ سهراب فایده ایی ندارد آقای روحانی حالا باین هزینه های گزاف کی میتونه ماسک معمولی دونه 2500 بخره به زبان آسونه ولی یک خانواده 5نفره اگر روزی 5عدد مصرف بکنند باید در ماه 300هزار تومان هزینه بکنند باچه پولی باید هزینه ماسک رابدهند این مردم بیچاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشکل اصلی سفر نیست مشکل بی مسئولیتی افراد نسبت به دیگران و خوشان است

    • بدون نام

      اینا را ولش. از تهویه مطبوع اماکن پر رفت و امد ایا کرونا انتشار پیدا میکنه یا نه. لطفا" هر کس اطلاع داره جواب دهد. متشکرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله

    • علی

      موفقیتی که فکر می کنی داشتید به خاطر تعطیلات عید نوروز بود شما برای مردم کاری نکردید

    • بدون نام

      هزززاااااارر افرییییین، پیش گوی کی بودی

    • مهدی

      خب عزیز دل برادر !! همه جا رو باز کردی . سینما باز، کافی شاپ باز، سالن ورزشی باز، پارک باز، بازار باز، قهره خونه باز، تالار عروسی باز ، رستوران باز، کنکور هم که می خواهی بگیری، امتحان نهایی هم که گرفتی، بعد انتظار داری دقیقه نود گل نخوریم از کرونا؟؟؟؟ آقای دکتر ما الان 10 تا خوردیم از کرونا تازه نیمه اول تموم نشده. با این وضعیت منتظر بدتر از این هم باش

    • Raha

      بله دقیقا، ولی یادتون نرفته که گفتید سر سلامتی مردم با احدی شوخی ندارید، اگه یک درصد هم اوضاع بدتر شد محدودبتها اعمال میشن،
      ولی حالا چی شد کرونا با سرعت رشد دلار به اوج رسید و خیلی از مسئولین خوابند،
      متأسفانه باز هم مقصر و بازنده بازی مردم هستند

    • حقوق بشر دروغه

      دولتی که تحت فشار ، با جون مردم بازی میکنه ، سینما باز میکنه ، طرح ترافیک رو فعال میکنه و کارمندان رو سر کار میفرسته ، بهتره توبیخ و استیضاح بشه .

    • ندا

      خوب وقتی میبینید مردم اینقدر متوجه نیستن چرا ممنوع نمیکنید عزا و عروسی رو

    • فریبرز

      راست میگه جناب نمکی عزیزمردم مابی فرهنگ تشریف دارن مگه بچه که نیستن دنبالشون بری بگی دستات بشورماسک بزن الکی بیرون نرو فقط یادگرفتیم تقصیرخودمونوبندازیم گردن دولت

    • مجتبی

      شما خودتون استاد گل به خودی هستی دکتر

    • بدون نام

      ای بابا شما سیاست این هست که استان های مرزنشین به حال خودشون رها بشند.

    • بدون نام

      بخاطر بی لیاقتی شما و امثال شما همون دقیقه اول گل رو خورده بودی اگر قم قرنطینه شده بود این بلا سر مردم نمی امد شما از دقیقه یک تا خالا همش گل بخودی زدی

    • بدون نام

      مثل همیشه مقصر مردم هستند؟

    • بدون نام

      کم حافظه چرا دروغ میگی روز اول که میگفتید خطرش از انفلوانزاهم کمتره

    • بدون نام

      مسئولیت داشتی جلوی بازگشایی را میگرفتی آقای وزیر

    • بدون نام

      ماسک دستکش مجانی بدهیدتامردم بزنندخودتان دررفاه هستیدبفکرمردم نیستیداگربودیدچراسخنگوکه راست میگفت عوضیش کردیدچون همش دروغ تحویل مردم میدید ...

    • بدون نام

      مردم رعایت کردن ولی داور خراب کرد

      تا گل خوردیم داور خوبی نداریم
      دوتیم خوب بازی کرد

    • بدون نام

      میدونستی که پیش پیش گفتی فقط
      ولی چکار کردی
      دکتر بامرام ریشه کن کن ال و بل
      دکتر قاضی زاده هاشمی رو عشقه

    • بدبخت ترین ایرانی

      بازم که تقصیرها افتاد گردن مردم... دیواری کوتاهتراز مردم پیدانمیکنید که سرش آوارکنید...ازقیمت ماسک خبردارید.. بسته ۵۰تایی ۱۱۰ هزارتومن اونم تو داروخانه... قدری ازپولهارا برای این مردم بدبخت خرج کنید تا کمتربمیرند.

    • بدون نام

      آقای روحانی این مرگ و میرها و این عزاداری ها به خاطر ساده لوحی جنابعالی و مجیزگویان شماست . وزیر بهداشت از ابتدا هشدار می داد و شما در جلسات از عادی سازی صنوف و مشاغل و روابط حرف دم می زدید . ...

    • بدون نام

      الان باید دفاع قوی باشه تا گل بیشتر نخوریم
      به فکر باشید

    • بدون نام

      در ایران بالارفتن آمار کرونا مقصرش مردمن ولی در آمریکا مقصر دولت بی کفایت ترامپه! اینطور دولت خودشو تبرعه میکنه و همه چی رو می ندازه گردن مردم

    • بدون نام

      سلام ، چاره ای جز گذاشتن محدودیتها نیست لطفا زودتر اعمال کنید .

    • بدون نام

      بی تدبیری شما ودیگران مردم‌ایران رو به کشتن دادین وسلام

    • بدون نام

      فدای سرت وقتی رعایت نشه همینه

    • رسول

      بلدید هر دقیقه همه چیزرو گرون کنید پوست مردمو بکنید بشینید یه فکر اساسی برای این مردم بدبخت بکنید مردم نابود شدن به خدا

    • بدون نام

      یک چیز بگم متاسفانه ما مردمان نفهمی داریم به نظر من مسئولین کار خودشون رو کردن و گفتن ماسک بزنید و پرتکل های بهداشتی را رعایت کنید اما مردم ما رعایت نکردند

    • بدون نام

      خسته نباشی اینو که همه میدونستن با این شرایط وعض بدتر میشه
      نه قرنطینتون درست و حسابی بود نه شرایط بعد از اون

    • TNT2

      .....شما اگر دلت میسوخت دو ماه دیرتر ورود کرونا رو اعلام نمیکردی که وضع بشه این

    • بدون نام

      اگه صداوسیمای بی کفایت بجای سرمستی و پای کوبی برای جولان کرونا در آمریکا و انگلیس، به مشکلات کشور خودمون می پرداخت و مردم رو مجاب به رعایت پروتکل ها می کرد اوضاع اینطوری نمیشد.اگه بجای نشون دادن قبرستانهای کرونایی آمریکا، قبرستانهای خودمونو نشون میداد مردم جدی میگرفتن

    • م.ص.

      چرا دقیقه ی نود؟! ما تو دقیقه ی ۶۰ هم نبوویم.
      شما که گفتید اروپاییها مرتب زنگ میزنند و ازشما راز موفقیتتان را میپرسند و راهنمایی میخواهند.
      اون پایین امدن امار هم مال تعطیلات عید بود. شما اصلا برنامه ای نداشتید فقط پند و اندرز بود. معاونتان که گفت قرنطینه مال جنگ جهانی اوله.
      الان هم تحرک و برنامه ای ندارید. بایدبرنامه بذاریو و با افتدار اجرا کنید. با من بمیرم تو بمیری که نمیشود.

    • بی نام

      ذروغگو

    • بدون نام

      دقیقا این گفته ی وزیر محترم یادمه....تقصیر خودمونه که رعایت نمی کنیم دولت تقصیری نداره حالاهم تا رعایت نکنیم وضع بهتر نخواهد شد....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تعطیلات چندروزه دولت میتونست اعلام قرنطینه
        ، شهری کنه یعنی مردم ازشهرهاشون خارج نشن

    • بدون نام

      با خواهش و تمنا کاردرست نمیشه قاطعیت لازمه که ندارید یعنی نمی ذارن پس بیخود روضه نخون

    • بدون نام

      خودشما مگه نمیگفتید اوایلش که ماسک تاثیر نداره،،مگه کدوم حرفتون درست بود که حالا گردن مردم میندازید،، بانکها که افتادن جون مردم بابت قسطایی که تو این چند وقت عقب افتاده،، همش دروغ

    • قالی سق

      اگه میدونستین چراجلشونگرفتین عرضش ونداشتین توچی عرض دارین که شما

    • بدون نام

      گفته بودین ولی تمهیدادتون مخالف حرفتون بود

    • بدون نام

      البته جناب نمکی بفرمائید تو این اوضاع چرا دولت ییهو بورس و تکون داد ملت حمله کردند هنوز ملت دارن تو سروکله خودشون میزنن
      چرا خیلی از کارهای دولتی و بدون مراجعه انجام نمیدن
      مگه کارت ملی هوشمند ندادند برای همین کارها
      برید در دفاتر کارگذاری ها ببینید چه خبره
      بله حلاین مشکل یک همدلی میخواد که متاسفانه موجود نیست و کسی هم به کسی رحم نمیکنه

    • M.AR

      فکر کنم این کرونا تنه اش به تیم های عربی خورده که دقیقه نود به ما گل میزنه !

    • نامشخص

      اگه خودتون شعور ندارین از چین یاد بگیرین چین اومد یک ماه قرنطینه ی نظامی گرد کرونا رو ریشه کن کرد مگه شما جای مغز چی تو کلّتونه که تا کورونا داشت تموم میشد مراکز باز کردین اون وقت هم بگین کار مردم بود

    • پرسپولیس

      این چی میگه اول گفت گل میخوریم بعد گفت ضربه فنی شدیم بعد گفت کیش مات شدیم همش هم از کناره ها

    • احمد

      جناب وزیر الان افسوس خوردن بی مورد خودتا ن مقصر هستید همه جا را باز گذاشتید معلومه چه نتجه ای داره مخصوصا خود شما اقای رئیس جمهور میگی وزیر بهداشت مخالفت نکردحالا جلواین فاجعه را بگیرید

    • فرهاد

      آقای نمکی همه تلاش خودش را کرد تقصیر ایشون نیست

      پاسخ ها

      • لواسانی

        بله دقیقا ایشون میگفت ولی اقای روحانی حرفش با ایشون یکی نبود اقای روحانی گفت استانداره چه کاره هستند بدارید مردم برن مسافرت اخه اقای روحانی شما چه کردی با مردم خوش باور وبیخیال ما استاندهر مازندران بارها گفت راها راببندید حتی بیچاره توهین هم بهش شد والان مازندران قرمز که چه عص کنم سیاه است

      • بدون نام

        آقای نمکی خودشون بعنوان بالاترین مقان وزارت بهداشت یکبارحضور پیدا کردن توی بیمارستانها تا از نزدیک شاهد تلاش کادر درمان و مریضها باشند؟ ایشان اگر از مردم بودند وقتی که اهمیت داده نمی شد به حرفهاشان باید استعفا میدادند تا نشون بدن عمق فاجعه را .
        آقای نمکی گفتگوهای قبلیتون رو نگاه کنید خودتون چقدر کوچک شمردید این مریضی را. حالا دیگه دیره

    • بدون نام

      یه کم هم به فکر کارمند قرار دادیت باش ببین چقدر حقوق میگیره آقای وزیر

    • بدون نام

      تو داروخونه ات تو ارومیه ماسک نیست طالبی فروش داره البته به سه برابر قیمت

    • بدون نام

      کاربر ح سلام، قیمت ماسک تقریبا برگشته بی انصافی هست بگیم گیر نمیاد یا !!!؟ از هفت تا سیزده تومن همه مدل حتی سوپری محل ماهم داره میفروشه ؛ بزرگنمایی نکنیم

    • محمد

      اول گفتند چنین ویروسی وارد کشور نشده بعد گفتند با انفولانزا اشتباه گرفتیم بعدش فرمودند این بیماری کم خطر و مانند سرماخوردگی هست سپس گفتند از شنبه همه چیز عادی است تا اینکه عمق فاجعه رو دیدند و اون هم موقعی بود که تعطیلات عید بود و مردم درخانه ماندند اما وقتی کسی هزینه های مردم را تقبل نکند مردم ناچارند به سر کار بروند اخر سرهم گفتند باید همه مشاغل بازگشایی شود نمازجمعه برپاشود کارمندان همه حضوریابند و... آیا مردم دیگر اعتمادی به حرف های مسولین دارند . مردم از طرفی دچار سردرگمی شده واز طرفی وضعیت بد معیشتی آنها را ناامید کرده است .

    • بدون نام

      شماعوض بحران کرونا..چسبیدین به تضاهرات امیریکا..پدرمادراون سیاهپوسته به پلیس ودولت امریکارضایت داده اما صداوسیما وشماول کن دولت امریکا نیستین..مامیگیم اوضاع کرونا داره وخیم میشه اماصداوسیما میگه توامریکا کرونا اونقدرادم کشته...میگیم بیکاری وبیپولی داره بیدادمیکنه میگین امریکا 20ملیون بیکارداره...اخه سرتون توکارخودتون نیست وفقط سرک میکشین توکاردولتهای دیگه

    • بدون نام

      13..25مردم مثل شمابیفرهنگ نیستن ..ماسک میزنن اماتومترودارن ازتراکم جمعیت خفه میشن...چراطرح ترافیک برداشته شد؟؟پاساژهاروکی بازکرد؟؟چرااگه فرهنگ داشتی میفهمیدی که جون این مردم هیچ ارزشی برای هیچکی نداره حتی برای دولت

    • بدون نام

      تمام مصائب این مملکت بعلت داشتن صدها نظریه وعقیده مسئولین بی لیاقت وبی سواداست که هرکدام یک تز غلط می دهندوهیچکس سر کارخو دش نیست همه جای همدیگر ابراز عقیده واعمال نظریه دارند

    • بدون نام

      از الان دستور بدهید دوباره ورودی شهرها را ببندند .لطفا هیئت های مذهبی را هم مثل مناسک حج تعطیل کنید

    • بدون نام

      دختر من سال آخره گفتن بیاد مدرسه احسنت ب درو مادرایی ک بچه هاشونو نفرستادن و متاسفم واسه اون عده ک اسم پدرو مادرو یدک میکشن
      آقای نمکی کسی از دولتمردان ب حرف شما گوش نمیده تنها چیزی ک مهم نیس جان انسانهاس
      اینجا ایران است

    • ناخدا

      ما ایرانیان درهرکار همین طور هستیم.

    • بدون نام

      گل می خوریم یا گل می زنید؟
      با باز کزدن اماکن های غیر ضروری نظیر هیئت ها و... سینماها استخرها و ... و تمسخر مردم جهت استفاده از ماسک و عدم دسترسی به ماسک و ادعای همه ی شماها از آقایون مسئولین بی مسئول که استفاده از ماسک لازم نیست و اطلاعات غلطی که هر لحظه به مردم دادید ، نشون میداد که بزودی قراره دقیقه نود شما گل بزنید به مردم مثل تمام سالها که گول زدید به مردم.

    • مهدی

      یک وزیر با مافیای بهداشت و دارو

    • مهدی

      استعفا بده نمکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج