جاباما
۱۰۱۳۴۳۲
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

داماد پس از شلیک به عروس خودش را کُشت!

اولیای دم دختر جوان که قبل از جشن عروسی از سوی شوهرش مقابل پارک پرندگان با شلیک گلوله کشته شده بود از قضات دادگاه خواستند تا دیه وی از صندوق بیت المال به آنها پرداخت شود.

رکنا: اولیای دم دختر جوان که قبل از جشن عروسی از سوی شوهرش مقابل پارک پرندگان با شلیک گلوله کشته شده بود از قضات دادگاه خواستند تا دیه وی از صندوق بیت المال به آنها پرداخت شود.

ساعت ۱۸ عصر دوم مرداد ماه سال ۹۷ به ماموران کلانتری ۱۳۶ فرجام خبر رسید جنازه یک زن و مرد جوان در خودرو زانتیا سفید در حوالی باغ پرندگان لویزان پیدا شده است.

پلیس بلافاصله به محل مورد نظر رفت و با جنازه‌های خونین زن و مرد جوان روبه رو شد که با شلیک گلوله به گیجگاهشان از پا در آمده بودند.

خودکشی داماد پس از قتل عروس خانم

در بررسی خودروی مورد نظر نامه‌ای پیدا شد که نشان می‌داد به احتمال زیاد مرد جوان پس از کشتن همسرش دست به خودکشی زده است. کشف یک اسلحه شاه کش نیز این فرضیه را تایید کرد و جنازه‌ها به پزشکی قانونی منتقل شد. در نامه کشف شده نوشته شده بود: برسد به دست مادرزنم. مسبب مرگ من و همسرم. مادرزن دیدار به قیامت.

با کشف این نامه پلیس به بازجویی از خانواده دو قربانی پرداخت. مادر سپید گفت: دخترم دانشجوی قزوین بود و همیشه برای رفتن به دانشگاه از اتوبوس استفاده می‌کرد. دامادم جواد هم در شرکت مسافربری مشغول کار بود و آن‌ها از این طریق با هم آشنا شده بودند. دخترم ۳۵ سال و دامادم ۳۷ سال داشت. جواد وقتی به خواستگاری دخترم آمد می‌گفت پدرش صاحب چندین شرکت مسافربری است و وضع مالی خوبی دارد. اما دروغ می‌گفت. او کار درست و حسابی نداشت. آن‌ها عقد کرده بودند و با آن که دو سال از عقدشان گذشته بود با هم اختلاف داشتند. آن‌ها هنوز جشن عروسی را برگزار نکرده بودند. دخترم اعتمادی به شوهرش نداشت و با هم درگیر بودند. دامادم ادعا می‌کرد من باعث اختلاف بین آن‌ها بودم، ولی آن‌ها خودشان با هم مشکل داشتند.

سپیده به دست همسرش کشته شد

با روشن شدن زوایای پنهان این پرونده و تایید قتل سپیده به دست همسرش اولیای دم دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و خواستند تا دیه دخترشان ازصندوق بیت المال با آن‌ها پرداخت شود. اما قضات دادگاه اعلام کردند ابتدا باید اموال جواد بررسی شود تا در صورتی که اموالی داشته باشد دیه از آن پرداخت شود. به این ترتیب قضات دستور دادند تا اموال پسرجوان بررسی شود. بعد از اظهارنظر کارشناسان در این باره قضات دادگاه درباره درخواست اولیای دم اظهار نظر می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      گور سیاه.ازاین چیزا زیاده

      پاسخ ها

      • Azad

        باسلام !! دمت گرم √ گل گفتی @ بدرک

    • مردم

      همون اول مردن راحت شدن..با این گرونی ما هم داریم ذره ذره می میریم

    • تنهااا

      این دوره مرگ بهتر از این زندگی

    • علی مرادی

      دمش گرم چه جرعتی داشت باعث خیلی طلاقا مادر زنه مثل مادر زن من قاضیا خانواده باید قانونی بنویسن یا مجلس که مادر زن تو زندگی دخاات کنه جرمه.دمش گرم منم اگه زنم بخاطر پول بخواد طلاقم بده همین کار میکنم واقعا سخته ببینی کسی که عاشقشی فقط پولتو میخواست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج