۱۰۱۳۴۵۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آتش خائیز بالاخره مهار شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از مهار آتش سوزی کوه خائیز شهرستان کهگیلویه پس از ۸ ساعت طی ساعت ۳ بامداد خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از مهار آتش سوزی کوه خائیز شهرستان کهگیلویه پس از ۸ ساعت طی ساعت ۳ بامداد خبر داد.

سید اسد الله هاشمی که از دیروز تا کنون در منطقه حضور دارد، گفت: آتش سوزی که ظهر دیروز از تنگ تکاب شهرستان بهبهان شروع شده بود و به سمت خائیز در حرکت بود، به دستور سریع استاندار محترم استان و با حضور به موقع نیروهای محیط زیست، منابع طبیعی، تشکل‌های مردمی پس از ۸ ساعت تلاش فعلا مهار اولیه شده، اما نیروها همچنان جهت پایش و کنترل دقیق در منطقه حضور دارند.

وی اظهارکرد: به منظور جلوگیری از شعله ور شدن مجدد آتش، نیروهایی که در منطقه حضور دارند همچنان به حضور خود ادامه خواهند داد و مشغول پایش منطقه هستند.

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از دغدغه زیست محیطی دکتر کلانتری استاندار محترم استان خاطرنشان کرد: دستور سریع استاندار، حضور به موقع نیروها، هماهنگی های برنامه ریزی شده و استفاده از تجربه آتش سوزی قبلی در همین منطقه، باعث شد که آتش خیلی زود مهار شود.

به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی بیان کرد: از همه دوستداران طبیعت، نیروهای مردمی و تشکل‌های زیست محیطی، یگان حفاظت و نیروهای ستادی و اجرایی محیط زیست، نیروهای منابع طبیعی و همه کسانی‌ که در این اطفاء نقش داشتند تقدیر و تشکر می نمایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج