جاباما
۱۰۱۵۴۰۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

فرزندان بهزیستی صاحب خانه می‌شوند

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: فرزندان بالای ۱۸ سال تحت پوشش این سازمان برای دریافت تسهیلات مسکن شامل ودیعه و اجاره بها و ساخت هزار واحد مسکونی در کنار دیگر جامعه هدف بهزیستی قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: فرزندان بالای ۱۸ سال تحت پوشش این سازمان برای دریافت تسهیلات مسکن شامل ودیعه و اجاره بها و ساخت هزار واحد مسکونی در کنار دیگر جامعه هدف بهزیستی قرار گرفتند.

سعید بابایی روز دوشنبه در نشست خبری به صورت ویدئو کنفرانس افزود: فرزندان بهزیستی در تفاهم نامه ای برای ساخت هزار واحد مسکونی در اولویت قرار گرفتند.

وی ادامه داد: مقرر شده تا با مشارکت بهزیستی و خیریه ها، برنامه جامع مهارت آموزی، توانمندسازی و آموزش های اقتصادی برای فرزندان تحت پوشش بهزیستی انجام شود، البته اکنون این آموزش ها در مراکز شبه خانواده به صورت متفرقه انجام می شود.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: برای توانمندسازی فرزندان تحت پوشش بهزیستی باید با حوزه های آموزشی، خیرین و سازمان فنی و حرفه ای کشور هماهنگی هایی شود.

بابایی درباره دغدغه سلامت و بیمه فرزندان تحت پوشش بهزیستی نیز افزود: بیمه سلامت فرزندان زیر ۱۸ سال در مراکز شبه خانواده پیگیری شده است اما بیمه فرزندان بالای ۱۸ سال با مشکلاتی روبرو است.

وی اضافه کرد: برای مباحث حقوقی فرزندان تحت پوشش بهزیستی هفته گذشته تفاهم نامه های خوبی با مراجع ذیربط منعقد شد.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تشکیل صندوق قرض الحسنه برای فرزندان تحت پوشش این سازمان گفت: امید است با تشکیل این صندوق، وام های جزئی مانند محافل خانوادگی در اختیار این فرزندان قرار گیرد.

بابایی درباره مساله ازدواج فرزندان تحت پوشش بهزیستی افزود: با اجرای برنامه های مشاوره تلاش می شود این ازدواج ها پایدار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمان عظیمی

      وعده توخالی. برفرض مثال وامی هم در کار باشه، شرایط را جوری می گذارند که بنده خدا نتونه کاری کنه مثل آوردن 3تا ضامن حقوق بگیر دولتی!!

    • سالار حبیب زاده

      مسکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج