۱۰۱۶۰۶۹
۱۱۳ نظر
۵۰۳۸
۱۱۳ نظر
۵۰۳۸
پ

روحانی: در سال ۹۸، تورم را کاهش دادیم!

رئیس‌جمهور گفت: کارنامه سال ۹۸ ما نشان می‌دهد که هم توانستیم تورم را نسبته به ماه‌های قبل کاهش دهیم و هم رشد اقتصادی بدون نفت ما مثبت بوده است؛ امیدواریم امسال هم علیرغم اینکه سختی‌ها مضاعف شده در زمینه صنعت، کشاورزی و خدمات شاهد رشد و کنترل فشار‌ها باشیم.

خبرگزاری ایلنا: رئیس‌جمهور گفت: کارنامه سال ۹۸ ما نشان می‌دهد که هم توانستیم تورم را نسبته به ماه‌های قبل کاهش دهیم و هم رشد اقتصادی بدون نفت ما مثبت بوده است؛ امیدواریم امسال هم علیرغم اینکه سختی‌ها مضاعف شده در زمینه صنعت، کشاورزی و خدمات شاهد رشد و کنترل فشارها باشیم.

روحانی: در سال ۹۸، تورم را کاهش دادیم!

روحانی در جلسه هیات دولت:

* ما در این دوسال و‌ چند ماهی که در سخت‌ترین فشار و تحریم بودیم با مقاومت و ایستادگی مردم و فداکاری کارآفرینان و صنعتگران و کشاورزان، کارنامه سال ۹۸ ما نشان می‌دهد که هم توانستیم تورم را نسبته به ماه‌های قبل کاهش دهیم و هم رشد اقتصادی بدون نفت ما مثبت بوده است؛ امیدواریم امسال هم علیرغم اینکه سختی‌ها مضاعف شده در زمینه صنعت، کشاورزی و خدمات شاهد رشد و کنترل فشارها باشیم.

* ما از پایان سال گذشته و آغاز امسال با ویروس خطرناکی مواجه شدیم، در برابر این ویروس دو ماه در شدت فشار این ویروس در مناطق مرکزی و شمالی کشور بودیم، آمار فوتی‌های ما سه رقمی شده بود و ما از ۲۶ فروردین توانستیم بر موج اول غالب شویم اما از ۲۵ خرداد با موج دوم و بیشتر در جنوب کشور و مناطق مرزی مواجه شدیم، این موج دوم از موج اول شدیدتر بود و متاسفانه مردم فکر کردند که ما به طور کلی از کرونا عبور کرده‌ایم، امروز ما نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم.

* (به مناسب سالگرد امضای توافق برجام): آمریکا از نخستین روزی که از این توافق خارج شد تلاش کرد که شکست این توافق به گردن ایران بیفتد، یعنی آمریکا آن را کنار بگذارد اما هزینه آن برعهده ایران باشد، اما هوشمندی ایران در سال ۹۷ که آمریکا این تعهد سیاسی، اخلاقی و حقوقی را زیر پا گذاشت این بود که اجازه این اتفاق را نداد و به دنیا ثابت کرد که مقصر اصلی دولت آمریکا است.

* جمهوری اسلامی به دنیا نشان داد که قانون شکنان آمریکایی در این مساله مقصر هستند، البته این دولت فعلی آمریکا نمی‌تواند معیار هیچ چیزی باشد و عملکرد کاخ سفید را امروز نمی‌توانیم معیاری برای تجزیه و تحلیل اینکه این توافق خوب یا بد بوده قرار دهیم و آن را بسنجیم، چرا که این‌ها از همه تعهدات بین‌المللی از آب و هوا گرفته تا بهداشت جهانی و یونسکو و بسیاری از توافقاتی که با کشورهای مختلف داشتند، بدون دلیل خارج شده‌اند، بنابراین این‌ها معیار نیستند و امروز هم همه دوستان آمریکا و بخش بزرگی از ملت آمریکا قبول دارند که حرکات دولتمردان این کشور به ضرر خود ملت آمریکا و دوستان آمریکا است.

* اما آنچه که جمهوری اسلامی ایران به عنوان دستاورد این حرکت در اختیار داشت و این دستاورد اصلی همچنان محفوظ مانده است، این بود که علیرغم همه تبلیغاتی که در طول سالیان طولانی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شد و تلاش می‌کردند تا نشان دهند جمهوری اسلامی مخفیانه در حال زیرپا گذاشتن همه تعهدات بین المللی خودش است، را ثابت کردیم که این حرف‌ها بی اعتبار و بی‌اساس بوده و فعالیت هسته‌ای ایران همواره در چارچوب مقررات بین‌المللی بوده است.

* این اثر امروز هم وجود دارد و تا پایان تاریخ هم باقی خواهد ماند که تبلیغاتی که علیه ایران به راه انداخته بودند بی اساس و بی اعتبار بود، نکته این است که این‌ها سکویی را ایجاد کرده بودند که با این سکو بتوانند همواره امنیت ملی ایران را در خطر قرار دهند و آن فصل ۷ منشور و قطعنامه‌هایی بود که در شورای امنیت علیه ایران تصویب کرده بودند، اما ما این سکو که قرار بود علیه ایران استفاده شود را تخریب کردیم و نه در امروز و نه در حوادث بعدی و آینده هیچکس نمی‌تواند ایران را سرزنش کند، ایران در چارچوب معیارهای حقوق بین الملل، حقوق سیاسی و روابط بین‌الملل رفتار نکرد و اگر دیگران تخلف کردند به این معنا نیست که ایران مقصر است.

* البته ما یک آزمون دیگری پیش رو داریم و آن هم حفظ یکی از دستاوردهای این توافق یعنی پایان تحریم تسلیحاتی ایران است. کشورهای ۴+۱ بدانند که امروز مساله تنها ایران و روابط ایران با این کشورها و کشورهای منطقه نیست بلکه امروز حفظ حقوق بین الملل، چند جانبه گرایی و ارزش توافقات بین‌المللی مطرح است و اگر امروز با دقت عمل نکنند و بخواهند تحت تأثیر آمریکا قرار گیرند، ضربه‌ای اساسی به حقوق بین‌الملل، مقررات بین‌المللی و به چندجانبه‌گرایی خواهند زد و این به ضرر همه است.

* البته تا امروز و تا این لحظه که ما صحبت می‌کنیم آمریکا در همه حرکت‌های سیاسی و حقوقی خود همواره در طول این دو سال و چند ماه شکست خورده و امیدوار هستیم با هوشیاری کشورها و مخصوصاً کشورهای دیگر آمریکا همواره همچنان در این صحنه ناموفق باشد و ما بتوانیم جبران آنچه که امروز برای این توافق پیش آمد را در یک شرایط مناسب، توسط کشورهای عضو شاهد باشیم.

* نکته مهم امروز این است که جمهوری اسلامی ایران هیچ‌وقت تسلیم زور و فشار از طرف قدرت‌های بزرگ به ویژه آمریکا نبوده و نخواهد شد، ایران در طول این دو سال و چند ماه منزوی نشد و نخواهد شد. در همین مدتی که می‌‌خواستند اجماعی را علیه ما در شورای حکام ایجاد کنند، ناموفق بودند و در یک جمع شورای حکام حدود ۹-۱۰ کشور با توطئه آن‌ها مخالفت کردند و تسلیم نشدند، به ویژه دو کشور بزرگ روسیه و چین در برابر این حرکت خلاف مصلحت جهانی ایستادند.

* ایران منزوی نشده و نخواهد شد و حرکت‌های توسعه‌ای ایران متوقف نخواهد شد؛ همه طرح‌های افتتاح شده نشان این است که آمریکا به اهداف خود دست نخواهد یافت البته فشار و سختی برای مردم عزیز ما هست و متاسفانه آمریکایی‌ها همواره علیه منافع ملت ایران در سال‌های اخیر پا فشاری کردند اما به اهداف مدنظرشان هرگز نخواهند رسید.

* حدود یک ماه است که در شدت قرار گرفته‌ایم؛ من بسیار امیدوارم این موج هم بیش از دو ماه نشود و بتوانیم با همکاری یکدیگر از این موج عبور کنیم.

* امروز گزارشی که وزیر بهداشت داد خبر خوشحال کننده‌ای است که می‌گوید در برخی از استان‌هایی که در هفته‌های گذشته با سختی‌ مواجه بودیم امروز شاهد یک آرامش نسبی هستیم و از حالت پیک کم کم در حال عبور هستیم.

* خوشبختانه رعایت پروتکل‌ها و مسائل بهداشتی از سوی مردم در دو هفته اخیر بیشتر شده است. هم رسانه‌های ما در این زمینه تلاش خوبی کردند و هم متخصصان، مسأله را برای مردم تبیین کردند و هم مقام معظم رهبری بر این مسأله تاکید کردند.

* امروز هم شاهد رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هستیم و هم شاهد هستیم که مهمانی‌ها و عزاها و عروسی‌ها کاهش پیدا کرده است و خواهش ما از مردم این است که تجمع را کنار بگذاریم و سبک زندگی را با شرایط روز منطبق کنیم.

* حتی برخی از آزمون‌ها به تأخیر افتاد و استان‌ها این اختیار را دارند که وقتی استان در وضعیت قرمز قرار می‌گیرد، ستادهای استانی خودشان اقدامات لازم را انجام دهند.

* در ماه پیش رو عقدها می‌تواند برقرار باشد اما عروسی‌ها و مهمانی‌ها و جشن‌ها برای فرصت مناسبی باقی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من هم سال 98، 3 تا خونه خریدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بشکنه دستم که بهت رای دادم

      • بدون نام

        دروغ نگو

      • بدون نام

        آیا دروغ هناغ نیست؟؟؟؟

      • بدون نام

        استاد خالی بندی و دکترای حرافی

      • بدون نام

        انگار میخواد با این حرفا اعصاب مردم رو بیشتر خورد کنه.من‌میگم عمدی این حرفارو میزنه

      • بدون نام

        فقط خجالت بکش، البته اگه خجالت سرت میشه!

    • آرام

      بله کاهش دادند
      از ۶۰درصد به ۵۸ درصد
      خسته نباشی دلاور خداقوت پهلوان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم موندم اینا خجالت نمیکشن... تورم بالای 5 درصد برای کشوری مانند ایران زشته اینا به 50 درصد افتخار میکنن...

      • بدون نام

        درود بر کسائی که دو دوره بهت رای دادن . کاشکی میشدی رئیس جمهور دائم العمر .

    • حسین

      افرین حسن

      پاسخ ها

      • ******* shanjani ******

        ... تا حسن آقا استیضاح نشود. دروغگویی هایش ادامه دارد..!

    • بدون نام

      اول سال هشتاد نود درصد افزایش قیمت دارین بعد اخرای سال ده درصد کم میکنین که بگین تورم داره کم میشه بعد حقوق کارگر و کارمند رو بر اساس تورم پایین تصویب میکنین دوباره سال نو شروع میشه و روز از نو روزی از نو

    • یک ایرانی ( کاربر قدیمی )

      باز این نطق کرد . خدااااااا کمک

    • من

      زپلشک

    • بدون نام

      کاهش تورم یعنی بری مغازه کالا بخری معلوم میشه .اینکه یک کاغذ بدن دستت و امار بخونی خیر اینطور نیست.

    • ناحی

      مثل قضیه پراید شده! ۲۰ تومان گرونش میکنن بعد دو تومان ارزونش میکنن میگن قیمتش رو کاهش دادیم

    • ...

      دروغ و دروغ و دروغ

    • علیرضا نامداری

      از سری دروغ های شاخدار

    • حمید

      جناب رئیس جمهور
      مردمی زیر خط فقر هستند با یک یا دو درصد کاهش تورم از خط فقر خارج نمیشن

    • حسین

      خدایش مملکت را له کردی.همه کاره هیچ کاره است!

    • ناشناس

      خسته نشدی از این همه دروغ؟چرررررااااااااا

    • بدون نام

      تورو کجاست....تورم نداریم....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قبلا سر کوچه بود الان تو مجلسه

    • مشایخی

      احسنت

    • بدون نام

      اره جناب روحانی لطفا یه فکری به حال گرانی بکن

    • بی نام

      پدرمون در آمد

    • بدون نام

      فقط حرف میزنه

    • بهلول

      خجالت بکش

    • امیر

      خدایا شکر.کاشکی روحانی 4 سال دیگه ریاست جمهوریش تمدید شه تا ما مردم بتونیم کماکان از وجود ایشون استفاده کنیم...

      پاسخ ها

      • بی نام اس اس

        آفرین به کاربر ۱۱ ۲۳ واقهن همینطوره اگر می شد آقای روحانی ۴ سال دیگر ریس جمهور بشه کل ایران فلج می شه آقا حسن مدرک مبارکتان چیه

    • بدون نام

      آقای روحانی واقعا

    • محمدی

      پاشو بابا صبح شده زیاد خوابیدی،.

    • بدون نام

      در عوض سال99صد برابرش کردی برو خجالت بکش من دوبار بهت رای دادم ولی از ملت عذر میخوام

    • بدون نام

      برو برج خودت رو کامل کن ملت رو ولللش

    • بدون نام

      عجب!!!!!!

    • بدون نام

      واقعا وقتی دروغ گفتن عادی شد با آن اعتماد نفس کاذب هم میاد مرد حسابی از کدام‌ کاهش دم میزنی تا کی پرت وپلا تحویل مردم میدیی قیمت این لحظه دلار وسکه و خودرو و مسکن ومواد غذایی سر به فلک کشیده قیمت ساعتی در حال بالا رفتن حداقل یه دروغ بگو که جدید باشه یا وعده دروغین بده طبق معمول ولی از کاهش تورم فقر بیکاریی هرگز دم نزن که حرفت خیلی خنده دار ومضحک هست خجالت بکش کرونا درهمه کشورها هست ایا آنها هم مرتب دروغ میگویند علی برکت اله

    • سامان نادی

      خجالت بکش با کاهش تورمت

    • خودم

      منم ریس جمهور آمریکا شدم.

    • یه بنده خدا

      خوبه باز نگفته من خبر نداشتم تازه صبح جمعه پاشدم دیدم تورم شده...تو فقط زودتر برووووووو...بابا قیمت کالاهای داخلی که دست خودتونه. همه چی به نرخ روز داره بالا میره چون نظارت و زوری بالا سر عرضه کننده نیست اینکه دیگه ربطی به تحریم نداره بی کفایتی مدیریتی همینه دیگه

      پاسخ ها

      • همشهری

        آخه چرا ما فکر میکنیم ای بره یکی بهتر جاش میاد بخدا که وضعمون بدتر از بد میشه ...

    • بدون نام

      اگر تورم کم شده پس چرا مردم زیر بار اقتصادی دارن له میشن خدا انشاءالله به سرتون بیاره راست میگه برای کابینه خودشون تورم اومده پایین

    • امیر

      خیلی خسته کننده شدی دیگه

    • بدون نام

      من هم سال ۹۸ دمای کره زمین کاهش دادم کی به کیه ...

    • بدون نام

      واااااای بر ما از این رئیس جمهور

      از اتاقش بیرون نمیاد و فقط شعار میده

    • بدون نام

      .....همینه من مجبور شدم به خاطر پایین آوردن تورم نتوانم توی تهران زندگی کنم و به شهرستان برم. معنی پایین اومدن تورم رو فهمیدیم که سکه شد ۱۱ میلیون....

      پاسخ ها

      • حسین

        ایران عزیز را کسانی که رای دادن خراب کردن.

    • بدون نام

      ... جناب روحانی کدام کاهش چرا بدای خودت داستان سرایی می نی اولا هیچ اصلا هم چنین چیزی نبوده دوم از اینها جناب حرف حرف امروز گذشته رو ول کن گذشت برای ملت امروزه زمان حال کاهش دادیم چیه بسه دست بردار از این خیالات امروز بچسب

    • بدون نام

      ای خدا چه می که ای بشر

    • بدون نام

      حسن راست میگه،
      اگر ناراحتی بگذارید برید

    • علی پرسپولیسی.

      خدایا این چرا کرونا نمیگیره از دستش راحتشیم

    • حقوق بشر دروغه

      آقای دکتر . هیچ اجباری نیست که هر روز سخن بگوئید . ضمنا اگر سخن میگوئید ، قطعا اجباری نیست که تخیلی سخن بگویید . آقای دکتر . آمارتان کاملا بچگانه ، غیرواقعی ، دروغ است . البته حق با شماست . چون ناتوانی در اداره مملکت باید از طرق دیگر جبران شود .

    • بدون نام

      اخه چقدر دورغ میگیی خسته نمیشوی

    • ح

      خالی بندان در جهان صنعتگرند ......

    • بدون نام

      فقد دروغ

    • بدون نام

      خخخخخخ واسه شما اره نه مردم عادی

    • بدون نام

      روحانی مچکریم روحانی مچکریم

    • بدون نام

      الان با افزایش چند برابری شما اصلاحطلبان جبران کردید؟!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟؟

    • امیر

      آقای حسن آقا داری اشتباه میزنی . قدرت خرید مردم رو کاهش دادی

    • مرد

      دروغگو

    • بی نام

      خسته نباشی دلاور خداقووووووووت پهلووووووان

    • بدون نام

      عجب يعني ما الان خيلي خوشبخت هستيم و تو رفاه کامل؟ واقعا من نمي دونستم مرسي که هستي و گفتي

    • بدون نام

      خدایا منو گاو کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ
        انصافا باحال گفتی

    • بدون نام

      زیاد حرف ایشون رو جدی نگیرید همانطور که ایشون وضعیت معیشت مردم رو در این 7 سال جدی نگرفتند!!!!!!

    • بدون نام

      خسته نشدی از این همه دروغ.

    • بدون نام

      خیلی رو داره بخدا...همش دروغ دروغ دروغ

    • بدون نام

      اشتباه میکنی ما اصلا تورم نداریم اینا هم که میینی همش حبابه

    • بدون نام

      ما که ندیدیم

    • احمد شهریار

      فعلا فقط کار کن انقدر چاله خراب داری که...
      فقط یادت باشه چنان چنان رونقی ایجاد کنم که....

    • بدون نام

      متاسفم براتون

    • بدون نام

      از وقتی بهت رای دادم و تو خراب کردی دیگه هیچ انتخاباتی شرکت نمیکنم.عذاب وجدان گرفتم.....

    • بدون نام

      . مجید جانم . عزیز دلبندم نمودار رو برعکس گرفتی قربونت برم . رفته بالا نه پایین بچرخونش عزیزم . بچرخون . آهان درست شد. دیدی رفته بالا؟
      ما رو باش که به کیا رای دادیم

    • نوید

      دورد بردولت تدبیر وامیدک زندگی همه را به فنا داد

    • بدون نام

      هنوز جمعه نشده که خبر بشه تورم چقدر و چند درصده، از ۳ رقمی هم بالاتره تورم کشور

    • برنده

      واقعا مسوولین ما چی میزنن بگن ما هم بزنیم بلکم کمتر از این همه مشکلات و تورم رو حس کنیم

    • بدون نام

      سلام
      مثل مسکن که گفتی کاری نکردیم و عذر خواهی کردی .برای تورم همان همین کار را
      بکن .

    • ع

      راستی میگه جنس ۵ هزار تومنی شده ۵۰ هزار تومان و و و پراید ۲۰ میلیونی شده ۱۰۰ میلیون وووو و و و و الا اخر به به به

    • ایران پاینده

      ....پنج سال گذشت درخت برجامت میوه نداد ....

    • سی

      برترینها شرافتن متن منو بزار .آخه روحانی چی بت بگم .چطور تورم رو نگه داشتی وقتی ماستی که مصرفی مردمه کیلوی 5 تومن شده 10 تومن .دیگه وای بحال خونه مسکن .پوشاک لوازم برقی .همه چیز هر سال داره 100 درصد گرون میشه .چرا ...

    • سی

      آخه لوبیا نخود لپه کیلو 3 تومن شده کیلو 30 تومن .حتی بستنی آدمکی میهن که 300 تومن بود شده هزارو پونصد تومن .....

    • بدون نام

      راست میگی پنگوئن ها هم پرواز می کنن

    • بدون نام

      خیالتون راحت .تا تحریم هست تورم هم هست

    • حمید

      تازه با این تورم بالا مالیات هم میخواهند آن هم چند برابر از مشاغل و اصناف دریافت کنند واقعا که باید جایزه داد

    • saftarmodarsi5372@ gmail.com

      وقتی ریس جمهور دروغ به این بزرگی میکند چه توفعی از بقیه میرود

    • بدون نام

      خنده من از گریه غم انگیزتراست

    • بدون نام

      دولت متوهم....

    • حمیدرضا باقریان

      حقیقتا راست میگه
      دلار می کنه ۳۰
      بعد ۲۵ می کنه
      ۳۰ درصد تورم کنترل شد.
      اقتصاد اسلامی روحانی.

    • بدون نام

      خجالت هم خوبه مردم خرکه نیستن

    • بدون نام

      شما که فرصت ندارید قیمتها را بفهمید از یکی از مسعولین پرسید مرغ کیلویی چنده به ته پته افتاد مگه مفتخوران قراره مشکلات را احساس کنند

    • بدون نام

      بد جور توهم زدی

    • محمد جواد

      دوستان آماده باشید
      ۸2 درصد تورم سال 97 بود اعلام کردن
      ولی مدیونیم که همه چیز دو سه برابر شد
      سال 98 باز هم قیمتها رفت بالا اعلام میکنن تورم80 درصد بوده
      فک میکنن زیادی خوش به حالمون میشه میگن یه حالی بدیم 99 بشه 100 درصد رند بشه تورم ☺☺

    • بدون نام

      لطفا اعتراض نکنید رئیس جمهور عزیز خواب دیدند. انشاالله که زود بیدار بشن و مانند همه مردم واقعیت رو ببینند.

    • بدون نام

      خدایا بااینهمه گرانی خودت کمک کن

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      تورم درآمدی و هزینه ای خودتان و اقوامتان را؟

    • همشهری

      دم شما گرم که اینطوری پاسخ و نظر ملت رو سانسور میکنید من نزدیک 7 خط نوشتم بعد یه کوچولو از نظر منو گذاشتین

    • بدون نام

      دروغگو خجالت

    • بهنام اکبری خرمدشت کرج.

      تورم از نظر جنابعالی یعنی چی. والا ما که به هر چی نگاه میکنیم رفته بالا. تورم حالا چیه خدا میدونه. تنها چیزی که تو این ۸سال ثابت و بدون تغییر مونده رنگ ریش جنابعالی هست مو نمیزنه با روز اول.

    • بدون نام

      تورم چی هست اصلا

    • .

      یکی اینه از خواب بیدار کنه کجا داره زندگی میکنه

    • رسول

      آها از اون لحاظ کاهش دادند!!!

    • ایرانی فقیر

      بسه دیگه دلمون خون هست با این جور حرف زدن خونترش نکن دیگه چقدر شرمنده زن و بچه ام باشم و دائم برای خرید روغن و رب و تخم مرغ به عالم و آدم رو بزنم تا چندر غاز با منت قرض بگیرم پدرم دراومد

    • بدون نام

      لعنتی خسته نمیشی از این همه دروغ

    • ناصر

      ماشالله به این رو خجالت بکش مرد

    • بدون نام

      تو که راست میگی ولی...

    • #هالو

      توخبرها خوندم ترامپ روزی 25دروغ میگه ولی نزدید شیخ حسن دقیقه ای چندتا دروغ میگه!!

    • بدون نام

      مرزهای وقاحت و راست گویی رو رد کردی شیخ فریدون!!

    • بدون نام

      وای چقدردوستش دارم مثل کاکام میمونه که پارسال ورشکستمون دادکاری هم نتونستم بکنم عشقی حسن

    • بدون نام

      آورین، احسنت

    • بدون نام

      چرا نظرات ما نشون داده نمیشه؟!!

    • بدون نام

      تو باز هم خواب دیدی حسن جان

    • لاجوردی

      به قاطر میگن بابات کیه ؟ میگه مادرم اسبه ... تورم داره کمر مردم رو میشکند، روحانی میگه پارسال تورم رو پایین آوردیم خدا حفظت کند.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج