جاباما
۱۰۱۶۱۹۴
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

کرونا و گرما، مصرف آب و برق را افزایش داد

وزیر نیرو با بیان اینکه گرما مصرف آب و برق را افزایش داد، گفت: شرایط کرونایی و الزام‌های بهداشتی نیز باعث افزایش مصرف شده که با توجه به همراهی خوب مردم، تابستان را با آرامش و آسایش سپری خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر نیرو با بیان اینکه گرما مصرف آب و برق را افزایش داد، گفت: شرایط کرونایی و الزام‌های بهداشتی نیز باعث افزایش مصرف شده که با توجه به همراهی خوب مردم، تابستان را با آرامش و آسایش سپری خواهیم کرد.

«رضا اردکانیان» روز چهارشنبه در حاشیه حلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: اکنون وضعیت منابع آب تقریبا خوب است، اما به دلیل آنکه حساسیت ما تامین آب شرب است و تامین آن فقط به حجم آب موجود در سدها بستگی ندارد، بلکه به ظرفیت تصفیه‌خانه‌ها و وضعیت شبکه هم مرتبط است امیدواریم مردم هم درمصرف آب و هم برق همراهی کنند تا این ایام بدون مشکل برای خودشان و برای سایرین سپری شود.

وزیر نیرو افزود: امکان تبادل انرژی با کشورهای همسایه داریم، اکنون از یکی، دو جا برق وارد می کنیم و هرجا هم امکان پذیر بوده و نیاز داشته باشند برق صادر می کنیم، اما اولویت ما تامین نیاز های داخلی است.

اردکانیان به افتتاح پروژه آبیاری بشاگرد اشاره کرد و گفت: فردا این پروژه بزرگ به بهره برداری می رسد و مردم بشاگرد از آب با کیفیت برخوردار می شوند.

وی ادامه داد: پروژه مهم و پیچیده آبرسانی به بشاگرد، کار بسیار ارزنده ای است و ۹۰۰ متر آب با کیفیت از سد جگین در مسیر ۸۱ کیلومتری پمپاژ شده و به شهرستان بشاگرد و شهرستان سردشت و تعدادی از روستاها رسیده و مردم مشرب می شوند.

اردکانیان ادامه داد: فردا در هفته یازدهم شاهد پویش هر هفته #الف - ب- ایران در استان هرمزگان خواهیم بود و دو هزار و ۷۰۰ مییلیارد تومان پروژه آب و برق افتتاح می شود.

وزیر نیرو گفت: یکی از مهمترین پرژه‌های صنعت آب، آب شیرین کن بندرعباس است که ۹۰ هزار نفر جمعیت بندر عباس و خمیر از این نعمت برخوردار می شوند و ۲۰ هزار متر مکعب آب با کیفیت بسیار خوب به مدار می آید و مابقی آن تا پایان سال تکمیل می شود.

اردکانیان افزود: علاوه بر آن، یک واحد نیروگاه گازی در قشم به ظرفیت ۱۷۵ مگاوات به مدار بهر ه برداری می آید و ۱۱۵ مگاوات ظرفیت نیروگاه بندرعباس بهبود وضعیت پیدا می کند.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی پروژه خط انتقال و توزیع افتتاح می شود که برای تامین برق مطمئن برای شهرستان های میناب و سیریک است و از افت ولتاژ جلوگیری خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میخواهی بمیریم؟ تامصرف آب کم بشه

    • حقوق بشر دروغه

      چطوره که بمیریم تا مصرف کلا کم بشه .

    • بی نام

      چرا دق میکنیدییشترازمصرف مردم پولشو چند برابر میگیرید وای بحالمون شده حتما گرونش میکنید

    • بدون نام

      مگه خودتون نمیگین که ازخانه بیرون نیاین بااب وصابون دست بشورین بعدانتظاردارین که مصرف نش
      ه آب وبرق

    • حمید

      چطور اختلاس ودزدی زیاد میشه حرفی نمی زنید...شاید نیاز هست که آب وبرق مصرف میشه حالا شانس آوردیم مجانی نیست خخخح

    • قالی سق

      حالا این»۲۰ملیون افغانی که به دروغ میگین۳ملیون یک چهارم همه منابع بودجه شغلامون مصرف میکنن حرام نیست ازپول نفت وگازمنابع مالیات‌....‌سوبسیدیارانه پنهان اشکارا....ماکه راضی نیستیم توگلوشون بمونه کسی هم میده ایشالا طلم بلا معلوم باااین وضع ایران وایرانی میگیره

    • بدون نام

      مصرف برق وال راامثال شماهاکه برج داریدوبالای ساختمان دریاچه داریداب وبرق راداریدنابودمی کنیدوگرنه وگرنه پایین شهراینقدررعایت میکنندکه قابل وصف نیست

    • بدون نام

      وزیر محترم ، ایا جلوتر از بینی خودرا دیده اید ، پیشبینی های برای اینده و بهبود شرایط توذیع را چطور دیده اید ، دولت و دولتی ها از دماوند تا هشتگرد بیش از هزاران اپارتمان ساخته اند ، در تمام روستاها هم وبلا یازی کرده اند ، این ها همه هم اب میخان و هم برق ، شرایط عموموی مردم هم بر افزایش لوازم برقی است ، اب محدود ، برق محدود گاز محدود ، مردم چه باید بکنند؟ اگر کارخانجات و شرکت ها فعال بود چه میکردین؟

    • بدون نام

      اسمی از کاهش قیمت ببر از یک طرف صادر میکنید برا مردم بیچاره قیمت را پایین بیارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج