جاباما
۱۰۱۷۰۷۷
۵۰۶۶
۵۰۶۶
پ

برای کسانی که پوست صورت چرب دارند

برای افرادی که پوست چرب دارند، استفاده همیشگی از لوسیون‌ها خسته کننده است. اما همیشه مواد طبیعی می‌تواند موثر و آرام‌بخش باشد. برای مدتی درمان‌های خانگی را امتحان کنید.

برترین‌ها: برای افرادی که پوست چرب دارند، استفاده همیشگی از لوسیون‌ها خسته کننده است. اما همیشه مواد طبیعی می‌تواند موثر و آرام‌بخش باشد. برای مدتی درمان‌های خانگی را امتحان کنید.

برای کسانی که پوست صورت چرب دارند

هیچ درمان معجزه‌آسایی برای پوست چرب وجود ندارد و با توجه تغییرات هورمونی، خیلی از محصولات زیبایی هم نمی‌تواند پوست چرب را درمان کند. اگر برای شما هم چنین اتفاقی افتاده است تأثیر ماسک‌های صورت را جدی بگیرید. هم سرگرمی است و هم به شدت آسان است و به راحتی روغن پوست شما را کاهش می‌دهد. برای افرادی که پوست چرب دارند، استفاده همیشگی از لوسیون‌ها خسته کننده است. اما همیشه مواد طبیعی می‌تواند موثر و آرام‌بخش باشد. برای مدتی درمان‌های خانگی را امتحان کنید.

ماسک عسل و شکر قهوه‌ای

برای کسانی که پوست صورت چرب دارند

یکی از رایج‌ترین اشتباهات در کاهش روغن اضافی صورت، استفاده از یک دسته محصولات حاوی الکل است که باعث خشک شدن صورت شما می‌شود. این درست جایی است که عسل با خاصیت ضدباکتری و ضدعفونی آن مطرح می‌شود. رطوبت پوست را حفظ می‌کند و به آرامی روغن را جذب می‌کند. این ماسک را نیم ساعت روی صورت خود نگاه دارید و با آب ولرم بشویید.

ماسک لیمو و ماست

برای کسانی که پوست صورت چرب دارند

لیمو از اسیدسیتریک تشکیل شده است که می‌تواند به خنثی‌سازی و کنترل ترشخ طبیعی روغن در پوست کمک کند. ماست نیز از اسید لاکتیک تشکیل شده است که پاک‌کننده طبیعی محسوب می‌شود. این مخلوط می‌تواند روغن اضافی پوست را از بین ببرد و سلول‌های مرده پوست را که عامل ایجاد آکنه هستند را پاک کند.

ماسک سرکه سیب

برای کسانی که پوست صورت چرب دارند

سرکه یک ماده ضدباکتری و ضدعفونی کننده طبیعی است که اگر پوست شما دارای آکنه و چرب است به شما کمک می‌کند. کم از سرکه را روی پنبه بزنید و روی صورت خود بمالید. پس از خشک شدن صورت خود را آبکشی کنید. جوش شیرین نیز خاصیت ضد لک دارد که میتواند مانند ماسک با سرکه برای پوست‌های چرب استفاده شود. سرکه سیب، آلوئه‌ورا و روغن زیتون را با یکدیگر مخلوط و به عنوان ماسک برای صورت استفاده کنید.

ماسک جوی دوسر

برای کسانی که پوست صورت چرب دارند

جو دوسر را با سفیده تخم‌مرغ و عسل مخلوط کنید تا علاوه بر لکه‌برداری، پوستتان را پاک کنید. این مخلوط برای چین و چروک‌ها هم مفید است.

لایه‌برداری با ماسک آرد ذرت و ماست

برای کسانی که پوست صورت چرب دارند

یک ماسک سریع پنج دقیقه‌ای برای پوست‌های چرب که می‌توانید به راحتی آن را در خانه درست کنید. از ماست، آب لیمو و آرد ذرت استفاده کنید. دانه ذرت برای از بین بردن لکه‌ها عالی هستند. لیمو ضدعفونی‌کننده و ماست باعث پاکسازی و تغذیه پوست می‌شود.

ماسک زردچوبه

برای کسانی که پوست صورت چرب دارند

زردچوبه برای پاک کردن آکنه و سایر مسائل پوستی مفید است. برای درمان آفتاب سوختگی هم از زردچوبه استفاده می‌شود. برای درست کردن این ماسک از عسل، زردچوبه و ماست استفاده کنید. این ماسک محبوب فواید بسیار زیادی دارد که برای پوست‌های چرب هم گزینه خوبی محسوب می‌شود.

ماسک سفیده تخم‌مرغ

برای کسانی که پوست صورت چرب دارند

سفیده تخم مرغ منافذ پوست را پاک می‌کند. کاهش منافذ پوست و حذف چربی‌های اضافی هم از مزیت‌های سفیده تخم مرغ است. سفیده تخم مرغ با ماست پاک‌کننده قوی است که نتیجه را بهتر خواهد کرد. یک سفیده تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری ماست را مخلوط کنید و از زرده آن برای مو‌های خود استفاده کنید. هفته‌ای یک بار از این ماسک استفاده کنید و در اخر با آب ولرم مو‌های خود را بشویید.

منابع: doctor.ndtv، lifehack، stylecaster

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج