۱۰۱۸۵۲۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کونته: اینتر باید از یوونتوس یاد بگیرد!

سرمربی تیم فوتبال اینتر به مسئولان و بازیکنان این تیم توصیه کرد برای بازگشت به روز‌های اوج از رقیب تورینی الگوبرداری کنند.

خبرگزاری تسنیم: آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر در نشست خبری پیش از بازی فردای (پنجشنبه) تیمش مقابل فیورنتینا در هفته سی‌و‌پنجم سری A اعتراف کرد که نراتزوری هنوز تا رسیدن به سطح رقیب اصلی‌اش یوونتوس فاصله دارد.

کونته توانسته برای اینتر سهمیه لیگ قهرمانان کسب کند، اما به نظر می‌رسد که شانس او برای جلوگیری از ۱۰ ساله شدن ناکامی اینتر در فتح سری A بسیار کم است. اینتر با یوونتوس صدرنشین هشت امتیاز فاصله دارد و این در حالی است که تنها چهار هفته دیگر به پایان لیگ باقی است. هرچند که او این ناکامی را با وجود حضور رقیبی مانند یوونتوس غیرعادی نمی‌داند.

او گفت: من فکر می‌کنم که گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان برای تیمی مانند اینتر بسیار مهم است. از ابتدای فصل ما جزو چهار تیم بالای جدول بوده‌ایم و به نظرم این همان جایگاهی است که باشگاهی با پرستیژ اینتر باید باشد. ما این دستاورد را در فاصله چهار هفته به پایان لیگ کسب کرده‌ایم و من فکر می‌کنم که یکی از خواسته‌های باشگاه در فصل گذشته همین بحث آسوده خاطر بودن از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بود. ما می‌خواستیم که تلاش کنیم تا باثبات‌تر باشیم. هدف‌مان این بود که در قیاس با سال‌های قبل با استرس و اضطراب کمتری از بابت از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان فصل را به پایان برسانیم و فکر می‌کنم که این هدف برای ما محقق شده است. لیگ قطعاً نسبت به فصول گذشته رقابتی‌تر شده است و اگر شما به آمار و ارقام سایر تیم‌ها نگاه کنید متوجه می‌شوید که آن‌ها از نظر کیفی چقدر پیشرفت کرده‌اند.

کونته افزود: لیگ ایتالیا هر فصل دارد سخت و سخت‌تر می‌شود پس ما هم باید همیشه تلاش کنیم که روند پیشرفت‌مان ادامه داشته باشد و با تبدیل کردن کسب سهمیه لیگ قهرمانان به یک هدف ثابت برای خودمان، از فصل آینده به فکر بردن اسکودتو هم باشیم. به نظر من در این زمینه الگوبرداری کردن از یوونتوس کار کاملاً درستی است. آن‌ها ۹ سال است که بر فوتبال ایتالیا مسلط هستند. به نظرم آن‌ها هنوز هم بهترین تیم ایتالیا هستند. شکی نیست که برای پیشرفت کردن باید به بهترین‌ها نگاه کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج