۱۰۲۰۸۱۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

علم‌الهدی: اقتصاد مشهد در دوران کرونا سقوط کرده

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هزاران نفر کارگر روزمزد در فضای تفریحی و رستوران‌ها داشتیم که بیکار شدند و این مسئله خیلی از زندگی‌ها را بهم ریخته است.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با نوحی به‌همراه جمعی از معاونین و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان‌رضوی اظهار داشت: بیایید برای بخش‌های مختلف، پروتکل‌های مخصوص به خودش را ارائه دهید که یک نفر مامور اجرای پروتکل‌ها شود تا استیصال اقتصادی مردم بیشتر از این نشود و باید در این شرایط حواسمان بیشتربه مردم باشد که در این چندین ماه ‌بتوانند با کرونا زندگی کنند و اقتصادشان فلج نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: بحمدالله همه دستگاه‌های مسئول، جهادی کار انجام می‌دهند و مراقب سلامتی مردم هستند، انشاءالله که این بیماری به‌زودی برطرف شود.

علم‌الهدی: اقتصاد مشهد در دوران کرونا سقوط کرده

علم‌الهدی افزود: خوشبختانه همه برای وضعیت این روزهای استان در تلاش هستند اما ضربه اصلی ما استیصال است که جریان اقتصادی مشهد‌مقدس به‌خاطر وابسته‌بودن به جریان زیارت سقوط کرده و این سبب شده تا مردم در مضیقه سخت مالی قرار بگیرند.

وی بیان کرد: ما قرار است در حال حاضر همراه با این بیماری زندگی کنیم پس باید برنامه ریزی کنیم که اجتماعات را با این شرایط مدیریت کرده تا استیصال اقتصادی برطرف شود و مردم را در تنگنای اقتصادی قرار ندهیم. هزاران نفر کارگر روزمزد در فضای تفریحی و رستوران‌ها داشتیم که بیکار شدند و این مسئله خیلی از زندگی‌ها را بهم ریخته است. باید به معیشت مردم بیشتر بها داده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج