۱۰۲۰۹۸۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

بازی‌های استقلال متفاوت است

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند با کسب عنوان قهرمانی جام حذفی آرامش را به هوادارانش هدیه کند.

خبرگزاری مهر: غلامرضا فتح‌آبادی با تاکید بر اینکه سرخپوشان خیال خودشان را برای حضور در آسیا از هفته ها قبل راحت کردند گفت: پرسپولیس توانست با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان برای چهارمین‌بار متوالی به قهرمانی دست پیدا کند و بدون هیچ دغدغه‌ای، راهی لیگ قهرمانان شود.

وی ادامه داد: کار پرسپولیس تمام شد اما جدال بین‌ تیم‌های استقلال، سپاهان، تراکتور، شهرخودرو و فولاد خوزستان همچنان باقی است و همه به دنبال این هستند که بتوانند کسب سهمیه لیگ قهرمانان را برای فصل آینده به دست بیاورند.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال افزود: زمانی که استقلال برابر تراکتور و نفت آبادان بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و حتی مقابل آبادانی‌ها به پیروزی دست پیدا کرد، همه فکر می‌کردند استقلال می‌تواند به راحتی نساجی قائمشهر را شکست دهد اما قرمزپوشان قائمشهری بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و توانستند یک امتیاز حساس را در پایان بازی به دست بیاورند.

وی در ادامه تأکید کرد: آبی‌پوشان در هفته‌های اخیر بازی‌های متفاوتی از خود نشان دادند؛ در یک بازی خوب هستند اما در بازی دیگر، عملکرد ضعیفی دارند.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال تا پایان لیگ چند بازی فرصت دارد که بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. البته پیروزی برابر پارس جنوبی شرایط این تیم را بهتر کرد.

فتح‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: امید استقلال به قهرمانی در جام‌حذفی است تا شاید بتوانند با کسب این جام، آرامش را به هواداران بازگردانند، طرفداران استقلال فصل بسیار پرفراز و نشیبی را سپری کردند و امیدوارند که تیمشان با قهرمانی در جام‌حذفی، بتواند به موفقیت دست پیدا کند در غیر این صورت مسئولان باشگاه باید برای لیگ بیستم چاره‌ای بیندیشند تا استقلال بتواند شروعی پرقدرت در لیگ داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      من آبیم.محاله بااین کادر جایی برسیم.

      پاسخ ها

      • ف.آریائی

        درست است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج