۱۰۲۱۱۴۴
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

شگرد جدید برای سرقت خودرو‌های لوکس

رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو از دستگیری سارق خودروهای لوکس که با جلب اعتماد شهروندان خودروهایشان را سرقت می‌کرد، خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو از دستگیری سارق خودروهای لوکس که با جلب اعتماد شهروندان خودروهایشان را سرقت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ محمد احمدی بیان کرد: سه مرد جوان با مراجعه به کلانتری ۱۰۶ شهید نامجو اعلام می‌کنند که خودروهایشان توسط فردی که مدعی طرح دوستی بوده به سرقت رفته است.

وی توضیح داد: ماموران بعد از دریافت اظهارات این سه مالباخته متوجه می‌شوند سارق هر سه سرقت یک فرد بوده و متهم پس از به دست آوردن اعتماد مالباختگان خودروهایشان را سرقت کرده است.

رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو گفت: مالباختگان در اظهارات مشابهی اعلام کردند، سارق در عرض مدتی کوتاه در پارک‌های مختلف با آن‌ها قرار گذاشته و در این زمان خودرویشان را به سرقت برده است و یکی از مالباختگان در این خصوص اظهار کرد که سارق چندین بار من را به رستوران‌های لاکچری دعوت کرد و بعد از طرح رفاقت به وی اعتماد کردم.

به گفته مالباخته که در قرار چهارم و پنجم که با خودروی شاسی بلند به سر قرار آمده بود متهم به او اعلام کرد که نمایشگاه ماشین دارد و تمایل دارد مالک را به عنوان راننده شخصی خودش انتخاب کند.

شاکی ادامه داد: به پیشنهاد متهم چهار روز پیش با خودروی شخصی ام که خودروی لوکس است به محل قرار حاضر شدم و متهم را در سر قرار سوار بر خودروام کردم و با همدیگر به نمایشگاه خودرویی که در حوالی خیابان نامجو بود مراجعه کردیم. متهم به من گفت که این نمایشگاه متعلق به اوست، من در داخل ماشینت منتظر می‌مانم و تو به داخل نمایشگاه برو و بگو سوییج خودروی شاسی بلند پرادو را بهت بدهند و ماشین را بیرون بیاور، که در ادامه من هم سوئیچ خودروام را تحویل وی دادم و به داخل نمایشگاه اتومبیل رفتم و خواستار تحویل سوئیچ شدم که نمایشگاه‌دار اعلام کرد، اصلا این فرد را نمی‌شناسد. بلافاصله به محل خودروام مراجعه کردم و متوجه شدم خودروی من توسط سارق به سرقت رفته است.

سرهنگ احمدی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران عملیات ویژه کلانتری نامجو مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و در کمتر از ۷۲ ساعت با تحقیقات میدانی موفق به شناسایی متهم و مخفیگاه این شخص شدند و با هماهنگی‌های قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان تعدادی اموال سرقتی لوازم خودرو را کشف کردند.

وی ابراز داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات پلیسی به ۱۰ فقره سرقت در چهار ماه اخیر اعتراف و اقرار کرد پس از شناسایی سوژه‌ها که اکثرا مالکان خودروهای لوکس بودند سرقت می‌کرده است.

کلانتر محله نامجو گفت: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر نیز با همین عنوان مجرمانه روانه زندان شده است که با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج