جاباما
۱۰۲۲۸۱۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

قربانی: امیدوارم فرهاد مجیدی فصل بعد هم بماند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: روحیه جنگندگی در دانشگر وجود دارد و هم در خط دفاع و هم در خط فاز تهاجمی بازیکن خوبی است.

خبرگزاری میزان: پیروز قربانی در خصوص دیدار استقلال و سپاهان اظهار داشت: تیمی که یک نیمه ۱۰ نفره مقابل سپاهان بازی کند و برنده هم شود قطعا کار بزرگی کرده است. بازیکنان استقلال خیلی زحمت کشیدند و مزد زحمات خود را هم گرفتند.

وی در خصوص بازی خوب دانشگر در این دیدار تصریح کرد: ما کاری به مسائل انضباطی باشگاه نداریم، اما دانشگر بازی خوبی ارائه داد و روحیه جنگندگی در این بازیکن وجود دارد. در مجموع فوتبالیست باید همین‌گونه باشد. دانشگر هم در خط دفاع و هم در خط فاز تهاجمی بازیکن خوبی است.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه استقلال می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند عنوان کرد: استقلال نسبت به دیگر مدعیان کسب سهمیه فوتبال با کیفیت‌تری ارائه می‌دهد و اگر این روند را ادامه دهد موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.

قربانی درباره طلسم گل نزدن قایدی هم خاطرنشان کرد: نباید به این بازیکن فشار بیاورند. قایدی سرمایه فوتبال ماست و به نظر من تنها کسی که می‌تواند به قائدی کمک کند، خودش است. او در زمره بهترین بازیکن‌های لیگ بوده و نباید با نقدهای زیاد، به او فشار بیاوریم. اینکه او ۹ یا ۱۰ گل بزند زیاد مهم نیست.

وی در پایان، در خصوص اینکه مجیدی می‌تواند فصل بعد هم سرمربی استقلال باشد، عنوان کرد: فوتبال ایران نتیجه‌گرا شده است. شما بدترین فوتبال را بازی کن، اما نتیجه بگیر و بمان. متاسفانه همین تفکر باعث شده که ما در فوتبال پیشرفت نکنیم، چون از هوادار تا مدیرعامل، همه فقط نتیجه را می‌بینند. امیدوارم این نتایج ادامه داشته باشد و فرهاد مجیدی فصل بعد هم روی نیمکت استقلال باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • @

      ما پرسپولیسی ها هم امیدواریم سال دیگه بمونه.خخخخخخخخ

    • بابک

      آره والا بمونه از حواشیش لذت ببریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج