۱۰۲۳۰۲۸
۱۵ نظر
۵۰۰۸
۱۵ نظر
۵۰۰۸
پ

سرقت ۲۱کیلو شمش طلا که صاحب ندارد!

مجرم سابقه‌داری كه بعد از آزادی از زندان باندی را تشكیل داده و به كیف‌قاپی‌‌های سریالی دست می‌زد در جریان یكی از سرقت‌هایش ۲۱ كیلو شمش طلا دزدید.

جام جم: مجرم سابقه‌داری كه بعد از آزادی از زندان باندی را تشكیل داده و به كیف‌قاپی‌‌های سریالی دست می‌زد در جریان یكی از سرقت‌هایش ۲۱ كیلو شمش طلا دزدید.

یکی از شب‌های زمستان سال گذشته زنی از محل کارش در غرب تهران بیرون آمد و سمت ایستگاه تاکسی رفت تا با سوار شدن به خودرو به خانه بازگردد که ترک‌نشینان موتورسیکلتی که ماسک به چهره‌هایشان زده و چاقو داشتند به این زن حمله کرده و او را تا مسافتی روی زمین کشاندند و با سرقت کیفش که گوشی تلفن‌همراه، پول و کارت بانکی در آن بود متواری شدند. پرونده‌ای در دادسرای ناحیه ۳۴ تهران تشکیل و تحقیقات پلیسی ادامه داشت که مردان و زنان دیگری که به شیوه‌ای مشابه هدف کیف‌قاپی قرار گرفته بودند به پلیس آگاهی آمدند و شکایت کردند.

تحقیقات از شاهدان نشان می‌داد که سارقان چهار نفر بوده و با دو موتورسیکلت سرقت‌ها را انجام می‌دادند. حتی برخی شاکیان را در جریان دزدی‌ها زخمی و مصدوم کرده‌اند. تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این‌که متهمان کیف‌ زنی را سرقت کردند و هنگام فرار ماسک یکی از آنها از چهره‌اش افتاده بود که برای یک لحظه‌ای دوربین مداربسته تصویر او را ثبت کرد. ماموران احتمال دادند او سابقه‌دار است، بنابراین بانک مجرمان پلیس آگاهی را بررسی کردند که معلوم شد تصویر این سارق با کیف‌قاپ حرفه‌ای مطابقت دارد.

پاتوق‌های او زیر نظر گرفته شد تا این‌که در تحقیقات بعدی ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اودرصدد فروش شمش‌های طلاست که به محل قرار او با خریدار رفتند که خریدار حاضر نشد و ماموران چند روز پیش موفق به دستگیری متهم پرونده شدند.

او به پلیس آگاهی تهران منتقل شد و ابتدا اظهارات ضد و نقیضی را بیان کرد، اما در تحقیقات بعدی اعتراف کرد و گفت: سابقه‌هایی در زمینه سرقت و کیف‌قاپی دارم. بارها زندان رفتم و زمستان سال گذشته که محکومیتم پایان گرفت آزاد شدم. باندی را تشکیل داده و با دو موتورسیکلت در محله‌های تهران به‌ویژه غرب و شمال‌غرب تهران تردد کرده و در فرصتی مناسب به سوی مردم حمله کرده و کیف‌هایشان که اغلب پول، کارت بانکی و گوشی تلفن‌همراه در آن بود را سرقت می‌کردیم و اگر آنها مقاومت می‌کردند با چاقو زخمی‌شان کرده یا روی زمین می‌کشیدیم تا مصدوم شوند.

وی ادامه داد: بعد از مدتی تصمیم گرفتیم از طلافروشان که گاهی با کیف طلا جا‌به‌جا می‌کردند در بازار تهران سرقت کنیم. دو روزی در بازار پرسه می‌زدیم تا این‌که در روز سوم مشاهده کردیم دو مرد جوان هرکدام کیفی را به دست دارند و از آن مراقب می‌کنند و اطراف را می‌پایند.

بعد سوار موتوری شده و از بازار خارج شدند. سایه به سایه در تعقیب‌شان بودیم و در کوچه‌ای خلوت راه را بر آن دو نفر بستیم و با چاقو به جانشان افتادیم و بعد از آن‌که کتک‌شان زدیم، دو کیف را سرقت کرده و متواری شدیم. وقتی در پاتوق‌مان کیف را باز کردیم با ۲۱ شمش یک کیلویی طلا رو‌به‌رو شدیم و با فروش آن پول خوبی نصیب‌مان شد.

در ادامه سه نفر که در زمینه خرید و فروش شمش‌های طلای دزدی با اعضای باند همدستی کرده بودند نیز بازداشت و به جرایم‌شان اعتراف کردند. این در حالی بود که ماموران در جریان تحقیقات بعدی متوجه شدند که هیچ فردی به مراکز پلیس نرفته و درباره سرقت شمش‌های طلا شکایتی از این باند کیف‌قاپی نکرده است، بنابراین پلیس در تلاش برای یافتن صاحبان اصلی شمش‌های طلای سرقتی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جیمبو

      صاحبش منم. بیارید تحویل بدیذ خدا خیرتان دهد

    • بدون نام

      شمش ها در اصل طلاهای ذوب شده هستند که به شمش تبدیل کردند.

    • saftarmodarsi5372@ gmail.com

      شمش طلا نوشن جانشان.مشخص هست اونها خودشون هم دزد بودن

    • مهدی

      باد آورده را باد میبرد.

    • بدون نام

      صد در صد مال باخته هایی که سرقت شمش هاشون رو گذارش نکرده ان از پرسنل و کارمندان دولتی هستند که نمیخواستند از طریق گذارش سرقت رفتن شمش هاشون رسوا شده و پرونده صورت حساب های مالی شون برسی بشه

    • بدون نام

      سالهاپیش دزدی به منزل من زد ومقادیری طلا ازهمسرم وخواهرش را که پیش اوبود برده بود دزدش را هم آگاهی گرفت ولی گفتند طلاهارا اب کرده دنبالش نگرد منظورم اینه طلاهای کوچولو را میبرند فوری اب میکنند و....

    • بدون نام

      اگه فقط رگ عصب دست دزدها رو بزنن قط نکنن لمس میشه دیگه هیچکاری نمی تونن انجام بدن

    • بدون نام

      شاید از طلا فروشی شهر دیگه دزدی کردن و به دروغ میگن از دو نفر گرفتیم. همه چی ممکنه . اینا فقط دروغ میگن

    • بدون نام

      صاحبان آن شمش ها همان رانت خوران واختلاس گرانی هستند که از ترس لو رفتن شکایت نکردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به جاش امنیت داریم

    • بدون نام

      دزدی که از دزدی بزنه شاه دزده خخخخخ
      اگر دست این دزدها قطع میکردند دیگه دزدیها هم کمتر میشد
      ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من صاحب شمشام از وقتی ک ازم بردن نطقم کور شده حالا ک پیدا شدن نطقم وا شده خیر ببینی بیارشون برام نمیتونم بیام تا اونجا

    • بدون نام

      حالا تکلیف این طلاها چیست؟ گیر کی میاد؟

    • بدون نام

      شمادیگه چه جونورهایی بودید ۲۱ کیلو شمش طلا دزدید،و فروختی و پولش رو به جیبت ریختی و دباره اومدی دزدی و کیف قاپی از مردم

    • بدون نام

      همش متعلق به دار و دسته کلید دار مملکت حضرت روحانی است ، علی برکت الله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج