اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۲۳۰۳۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سعادتمند هر راهی را رفته تا پنجره‌ها بسته نشود

هرچه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم مشکلات مالی استقلالی‌ها بیشتر به این باشگاه فشار می‌آورد هرچند از لحاظ فنی و بعد از، از دست رفتن عنوان قهرمانی فصل نوزدهم این تیم روی دور برد افتاده و در هفته بیست‌وهفتم نیز موفق شد در یک دیدار حیثیتی در تهران، سپاهان را شکست دهد.

فرهیختگان: هرچه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم مشکلات مالی استقلالی‌ها بیشتر به این باشگاه فشار می‌آورد هرچند از لحاظ فنی و بعد از، از دست رفتن عنوان قهرمانی فصل نوزدهم این تیم روی دور برد افتاده و در هفته بیست‌وهفتم نیز موفق شد در یک دیدار حیثیتی در تهران، سپاهان را شکست دهد. درخصوص این مسابقه و مسائل اخیر مرتبط با باشگاه استقلال با مشاور عالی مدیرعامل استقلال و سرمربی و مدیرفنی سابق استقلال دقایقی به صحبت پرداختیم. گفت‌وگو با نصرالله عبداللهی را در ادامه می‌خوانید.

باشگاه با مشکلات عدیده مالی طرف حساب است و درصورتی که طی روزهای آینده چیزی حدود ۷۵۰ هزار دلار تامین مالی نشود مطمئنا جرایم سنگین فیفا متوجه استقلال خواهد شد. در این مورد نظرتان چیست؟

درحال حاضر سعادتمند و کادر مدیریتی استقلال تلاش زیادی می‌کنند و وقت فراوانی را برای حل این مشکلات مالی پشت سر گذاشتن و از سوی دیگر همه راه‌ها را رفته‌اند و در نهایت هر کاری می‌کنند تا جرایم و تنبیهات فیفا ازجمله بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی متوجه استقلال نشود. ان‌شاءالله در اسرع وقت و در آینده نزدیک کارها روبه‌راه شود. همین که وقت می‌گذارند و دنبال کار هستند جای امیدواری دارد. این سعی و کوشش را مثمرثمر و مثبت می‌بینم چون آنها وقت می‌گذارند و فعالیت خوبی دارند و در نهایت امیدوارم استقلال بابت این اتفاقات متضرر نشود.

به‌نظر می‌رسد بعد از فراز و نشیبی که استقلال بعد از تعطیلات لیگ داشت هم‌اکنون این تیم با دو نتیجه اخیر به ثبات و آرامش رسیده است.

بعد از تعطیلات لیگ به‌خاطر شیوع ویروس کرونا یک مقدار نتایج خوب نبود و همانجا فاصله زیادی با صدر جدول افتاد و همین موضوع از لحاظ روحی و روانی روی بچه‌ها تاثیر گذاشت، اما در ادامه و با مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس فشار هم از روی بازیکنان استقلال برداشته شد و همه‌چیز روی روال افتاده و تیم در این چند هفته نتایج خوبی را به‌دست آورده است و احتمالا در سه بازی آینده را هم موفق عمل می‌کند.

چند سال می‌شود که استقلالی‌ها موتورشان در اواسط فصل تازه روشن شده و وقتی نتیجه‌گیری آغاز می‌شود که تقریبا جام‌قهرمانی از کف رفته است.

ان‌شاءالله درست می‌شود بالاخره این موارد برای هر مربی که می‌آید یا هر کسی که هست تجربه می‌شود ولی امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد سال آینده استقلال بتواند در لیگ موفق عمل کند.

نظر شما در مورد فرهاد مجیدی چیست؟ باید به او برای فصل آینده اطمینان کرد؟

درحال حاضر استقلال امید زیادی دارد تا بتوانند جام حذفی را به‌دست بیاورد، اگر این اتفاق بیفتد فکر نمی‌کنم دیگر لازم باشد در کادر فنی تغییرات ایجاد کرد. وقتی یک مربی بتواند جام قهرمانی به‌دست بیاورد و نتیجه لازم را کسب کند بهتر است بماند و کارش را انجام دهد.

شما چیزی درباره اختلاف بین کادرفنی و بازیکنان شنیده‌اید؟

نه، من فکر می‌کنم چنین چیزی اصلا نباشد. آنها بازی‌شان را می‌کنند و کارشان را در زمین انجام می‌دهند.

سپاهانی‌ها از هم‌اکنون جنگ روانی را برای دیدار جام حذفی مقابل استقلال را آغاز کرده و دیروز هم یک بیانیه جنجالی علیه آبی‌های پایتخت منتشر کردند.

من این بیانیه را نخواندم اما بالاخره هرکسی می‌تواند نظرش را بدهد و نظر هرکسی هم برای خودش محترم است، بقیه باید این صحبت‌ها و حرف‌هایی که زده می‌شود را قضاوت کنند.

پیش‌بینی‌تان از بازی جام حذفی استقلال و سپاهان چیست؟

اینجور که کار دارد پیش می‌رود بچه‌ها نشان دادند که خوب جفت و جور شده‌اند و به‌خوبی همدیگر را پیدا می‌کنند. در نهایت فکر می‌کنم استقلال شانس اول قهرمانی جام حذفی است و بسیار به این رقابت‌ها امیدوارم.

حتما رفتار امید نورافکن را در زمین مسابقه دیدید. فکر نمی‌کنید این رفتارها از این بازیکن که خودش در استقلال مطرح شده است کمی عجیب و دور از ذهن باشد.

در این خصوص حرف نزنم بهتر است چون همه آنچه را باید در زمین بازی دیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج