جاباما
۱۰۲۳۶۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تاریخ مصرف کرانچار تمام شده است

یک کارشناس فوتبال گفت: تمرین‌های کرانچار و دستیارانش بعد از چهار سال خودش تمرین می‌دهد و تمریناتش برای بازیکنان تکراری شده است و به نظر من تاریخ مصرف او برای سپاهان تمام شده است.

خبرگزاری ایسنا: حسین چرخابی، با اشاره به صحبت محرم نویدکیا مبنی بر این که عدم ثبات مدیریت باعث آسیایی نشدن سپاهان شد، اظهار کرد: بی‌ثباتی مدیریتی مهم‌ترین عامل ناکام بودن سپاهان بود.

وی با بیان اینکه سر آلکس فرگوسن زمانی که سرمربی منچستریونایتد بود، ۲۵ کادرفنی و دستیار در اختیار داشت و هر ساله کادر فنی و برخی از مربیان را تغییر می‌داد تا بازیکنان تمرین‌های جدیدتری ببینند، تصریح‌ کرد: زلاتکو کرانچار در سپاهان سه سال و دستیارش چهار سال است تیم را تمرین می‌دهد و تمرین‌هایش برای بازیکنان تکراری شده و به نظر من کرانچار تاریخ مصرفش برای سپاهان تمام شده است.

این کارشناس افزود: کرانچار در بازی مقابل نفت تهران نیز اشتباهاتی داشت و مهدی شریفی را که هر بازی تقریبا یک گل زده را به جای "فان‌دیک" نگذاشت و دیدیم که با اولین حضور شریفی در محوطه جریمه سپاهان را به گل رساند و اگر شریفی به جای فان‌دیک بود می‌توانست به راحتی باز هم گل بزند.

چرخابی با اشاره به این که در فوتبال ممکن است هر اتفاقی بیفتد و هنوز شانس حضور در آسیا برای سپاهان وجود دارد، خاطرنشان‌ کرد: در آسیا نیز سپاهان شانس دارد و می‌تواند قهرمان آسیا شود. بازیکنان سپاهان نباید از این شانس خود ناامید بشوند.

وی با بیان این که باشگاه فولاد مبارکه باید برای فصل آینده برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهد و مدیریت و تیم باید منسجم باشند، افزود: بازیکنان جوانی مانند شریفی و کریمی در اصفهان وجود دارند که متاسفانه کریمی قربانی "اروین بولکو" و کرانچار شده است و بازیکنی مانند کریمی نباید جانشین محرم شود که از اول بازی و به جای بولکو بازی کند.

این کارشناس در پاسخ به این سوال که بولکو عملکرد خوبی از خود نشان داده است و کارشناسان عملکرد او را خوب ارزیابی کرده‌اند، اظهار کرد: به نظر بقیه مربیان احترام می‌گذارم اما با آمار و ارقام سخن می‌گویم. آیا بولکو به عنوان هافبک در تمام بازی‌هایی که برای سپاهان انجام داده است، چه تعداد پاس گل، چه تعداد سانتر مناسب و در مجموع چه تعداد گل زده است؟ در حال حاضر بولکو به عنوان بازیکن خارجی نیاز‌های سپاهان را برطرف کرده است؟ به نظر من یا بازیکن خارجی نیاوریم و یا اگر می‌آوریم بازیکن خوب به تیم اضافه کنیم. سطح بازی بولکو از بازیکنانی مانند کریمی بالاتر نیست.

چرخابی ثبات مدیریتی را مهم‌ترین فاکتور برای پیشرفت سپاهان دانست و گفت: اگر سپاهان مربی عوض می‌کند باید مربی‌ای بیاورد که با اطمینان روی آن سرمایه‌گزاری کند و بگذارد سرمربی بازیکنانش را خود انتخاب کند تا دیگر بهانه‌ای برای اشتباهات خود نیاورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج