adexo3
۱۰۲۴۳۴۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

پیام قالیباف به مناسبت عید غدیر خم

رییس مجلس شورای اسلامی، در پیام هایی به برخی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، گفت: در شرایط حساس کنونی جهان اسلام و در سایه تمسّک به قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) ضروریست که گام‌های قوی و وحدت‌بخش خویش را زیر لوای اتحاد و عمل به معارف اسلام ناب محمدی(ص) برداشته و محقق سازیم.

خبرگزاری ایسنا: رییس مجلس شورای اسلامی، در پیام هایی به برخی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، گفت: در شرایط حساس کنونی جهان اسلام و در سایه تمسّک به قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) ضروریست که گام‌های قوی و وحدت‌بخش خویش را زیر لوای اتحاد و عمل به معارف اسلام ناب محمدی(ص) برداشته و محقق سازیم.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیام هایی به برخی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع فرارسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام رییس مجلس به شرح زیر است:

السلام علیکم و رحمة ‌الله و برکاته؛

صمیمانه ترین تبریکات اینجانب را به مناسبت فرا رسیدن عیدالله اکبر، عید غدیرخم؛ روز اکمال دین، زعامت و ولایت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (علیه السلام) پذیرا باشید.

بی تردید عید غدیر، روز تعیین کننده و عظیم القدری است که پیامبر عظیم الشان اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم) با تعیین حضرت امیرالمومنین امام علی (علیهالسلام) به مقام عظمای ولایت، ادامه راه انبیاء بزرگ الهی را تضمین نموده و الگوی حکومت اسلامی را تعیین فرمودند.

در شرایط حساس کنونی جهان اسلام و در سایه تمسّک به قرآن کریم و اهل‌ بیت (علیهم‌السلام)، ضروریست که گام‌های قوی و وحدت‌بخش خویش را زیر لوای اتحاد و عمل به معارف اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه و آله و سلم) برداشته و محقق سازیم.

بار دیگر عید غدیر خم «یوم العهد المعهود و المیثاق المأخوذ» را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای وجود شریف آن جناب از درگاه ایزد منان عزت و عافیت مسئلت می نمایم.

محمدباقر قالیباف . رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا این انشاء رو کی برات نوشته دستش درد نکنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج