۱۰۲۴۶۵۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مذاکره با بشار در گرو ۱۰۰ هزار دلار

سرخ‌ها جمعه‌شب و در سکوت ورزشگاه آزادی در شبی که بعد از هفته‌ها یکه‌تازی و درو کردن ۳ امتیازهای بازی، مقابل ذوب‌آهن دست خود را به علامت تسلیم بالا برده و شکست را پذیرا شدند، جام قهرمانی لیگ نوزدهم را تحویل گرفتند تا دیگر از لیگ نوزدهم هیچ طلبی نداشته باشند و تنها برای پایان ۲ بازی باقیمانده لحظه‌شماری کرده تا بتوانند به‌صورت رسمی کار خود را برای تقویت تیم و حضور در بازی‌های آسیایی آغاز کنند.

فرهیختگان: سرخ‌ها جمعه‌شب و در سکوت ورزشگاه آزادی در شبی که بعد از هفته‌ها یکه‌تازی و درو کردن ۳ امتیازهای بازی، مقابل ذوب‌آهن دست خود را به علامت تسلیم بالا برده و شکست را پذیرا شدند، جام قهرمانی لیگ نوزدهم را تحویل گرفتند تا دیگر از لیگ نوزدهم هیچ طلبی نداشته باشند و تنها برای پایان ۲ بازی باقیمانده لحظه‌شماری کرده تا بتوانند به‌صورت رسمی کار خود را برای تقویت تیم و حضور در بازی‌های آسیایی آغاز کنند.

در این بین اما هواداران پرسپولیس با مقایسه عملکرد مدیران فصل جاری با فصول گذشته انتقاداتی به نحوه مدیریت باشگاه محبوب‌شان داشتند و بر این باور بودند که تیم مدیریتی فعلی نباید اجازه می‌داد موضوع تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی به اینجا کشیده شود و باید زودتر از اینها تکلیف بازیکنان تیم را روشن می‌کردند تا در فشردگی بازی‌هایی که پیش‌روی تیم است، مشکلی برای تقویت تیم وجود نداشته باشد. خصوصا اینکه لیگ قهرمانان هم در پیش است و ممکن است قرمزها به جای تقویت، تضعیف هم شوند و ستاره‌هایشان را از دست بدهند.

یکی از نفراتی که هواداران پرسپولیس اصرار زیادی به تمدید قراردادش دارند و این را به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مطالبات‌شان اعلام کرده‌اند، بحث بشار رسن است که با توجه به ملی‌پوش بودنش و همچنین بازی‌های درخشانی که از خود به معرض نمایش گذاشته، قطعا مشتریان بسیاری را اطراف خود می‌بیند.

فعلا مذاکره بی مذاکره

با اینکه خیلی‌ها بعد از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر منتظر این بودند تا مذاکرات جدی با بازیکنان برای تمدید قرارداد آغاز شود، اما باز هم شاهد آن هستیم که سرخ‌ها بیش از اینکه به‌دنبال حفظ بازیکنان فعلی و جذب نفرات جدید باشند، انرژی خود را معطوف به پرونده‌های موجود در فیفا و به‌خصوص برانکو و دستیارانش کرده تا نگرانی‌های هواداران برای تیم فصل آینده‌شان ادامه داشته باشد.

در این بین بدهی‌های باشگاه به برخی بازیکنان به مانع بزرگی تبدیل شده که طرفین نتوانند پای میز مذاکره بنشینند. رسن هم یک بار حدود یک ماه قبل با پیشنهاد تمدید قراردادش ازسوی باشگاه مواجه شد که از مسئولان خواست این موضوع را به زمانی واگذار کنند که تمام بدهی‌شان به این هافبک عراقی را داده باشند.

گفتنی است، پرسپولیسی‌ها با توجه به رفتار حرفه‌ای این بازیکن بدون هیچ مشکلی این حرف رسن را پذیرفتند و حالا درصدد تهیه مابقی مبلغ بدهی‌شان به این عراقی هستند تا بتوانند با او پای میز مذاکره بنشینند.

جالب است برخی رسانه‌ها از برگزاری نشست پیش از بازی با ذوب‌آهن بین بشار و مدیران پرسپولیسی خبر دادند و جالب‌تر اینکه مدعی شده‌اند در این نشست سرخ‌ها از رسن خوسته‌اند ۳۰ درصد برای فصل بعد از مبلغ قراردادش کسر کرده و با ۳۰۰ هزار دلار بار دیگر پیراهن سرخ را بر تن کند.

یکی از معاونان باشگاه در گفت‌وگو با «فرهیختگان» در این خصوص گفت: «هیچ مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد با این بازیکن برگزار نشده و ما منتظریم از منابع مالی مختلف بتوانیم طلب این بازیکن را بپردازیم و در ادامه با او وارد مذاکره شویم. این اخبار واقعیت ندارد و اعدادی هم که گفته می‌شود، زاده ذهن برخی از افراد است.»

حضور در باشگاه برای دریافت پول

اینکه برخی از مذاکره باشگاه با رسن صحبت کرده‌اند، به حضور این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش در باشگاه پرسپولیس پیش از بازی با ذوب‌آهن بی‌ارتباط نیست، اما اینکه حضور این نفرات به چه دلیل بوده باعث شده آنها دچار اشتباه شوند.

طبق شنیده‌ها از باشگاه پرسپولیس رسن برای دریافت بخشی از مطالباتش در خیابان سئول حضور پیدا کرده و بعد از انجام مراحل اداری این کار، ساختمان باشگاه را ترک کرده و هیچ مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد بین طرفین صورت نگرفته است.

البته سرخ‌ها امیدوارند بتوانند در روزهای آینده با تهیه مابقی طلب این هافبک عراقی، او را پای میز مذاکره بنشانند و با توجه به محبوبیتی که رسن بین هواداران پرسپولیس دارد، بتوانند او را قانع کنند تا حداقل برای یک فصل دیگر با سرخ‌ها تمدید قرارداد کند.

پیشنهاد عربی از دروغ تا واقعیت

برخی از رسانه‌ها بر این باورند رسن فصل آینده را در لیگ عربی قطر یا عربستان توپ می‌زند و باتوجه به اوضاع مالی خوب تیم‌های این دو کشور عربی، بشار هوایی می‌شود و چمدان خود را جمع می‌کند و از ایران می‌رود. آنها معتقدند پرسپولیس نمی‌تواند در ارائه پیشنهاد مالی به بشار با تیم‌های متمول عربی مبارزه کند و همین موضوع این عراقی را از پرسپولیس دور می‌کند.

اما اینکه پیشنهاد این تیم‌های حوزه خلیج‌فارس تا چه حد صحت دارد، موضوعی است که جالب توجه است. طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان»، رسن از چند ماه قبل از این دو کشور پیشنهاداتی دریافت کرده، اما تمام آنها در حد حرف بوده و به پیشنهاد رسمی و مکتوب منتهی نشده است.

پرسپولیسی‌ها هم نگران این هستند که مبادا تا زمانی که با رسن پای میز مذاکره بنشینند، پیشنهاد رسمی به دست این عراقی برسد و باعث شود آنها برای توافق با این هافبک ملی‌پوش به مشکل بربخورند. البته تا به امروز بشار پیشنهاد رسمی در دست ندارد و این روزها بدش هم نمی‌آید که کمی مذاکره با پرسپولیس به تعویق بیفتد تا بتواند بهترین تصمیم را برای فصل آینده‌اش بگیرد.

بشار چقدر از پرسپولیس طلبکار است؟

رسن در فصلی که به پایان آن نزدیک هستیم با پرسپولیس قرارداد ۴۲۰ هزار دلاری امضا کرده و همان‌طور که قبلا نوشتیم، قرارداد او هیچ بند و آپشنی ندارد تا خیال سرخ‌ها از این بابت راحت شود.

بشار تا قبل از نیم‌فصل بابت قرارداد فصل جدیدش حدود ۳۲ هزار دلار دریافت کرده بود و البته بدهی باشگاه از بابت فصل قبلش را هم دریافت کرد. این بازیکن بعد از تعطیلات قرنطینه با حضور در باشگاه ۱۰۰ هزار دلار دیگر هم به‌صورت نقدی دریافت کرد تا دریافتی‌اش از پرسپولیس بابت لیگ نوزدهم به ۱۳۲ هزار دلار برسد.

حالا شنیده می‌شود این هافبک عراقی پیش از بازی با ذوب‌آهن ۱۰۰ هزار دلار دیگر هم دریافت کرده تا حالا بیش از نصف قراردادش را دریافت کرده باشد.

اما در این خصوص یک منبع موثق در باشگاه به «فرهیختگان» گفت: «ما تا اینجای فصل اگر بخواهیم با بشار تسویه کنیم، باید ۱۰۰ هزار دلار دیگر به او بپردازیم و مابقی مبلغ قراردادش را هم در پایان بازی‌های لیگ و جام حذفی بپردازیم. حالا به‌دنبال آن هستیم تا این ۱۰۰ هزار دلار را هم پرداخت کنیم تا بتوانیم با این ملی‌پوش عراقی پای میز مذاکره بنشینیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج