۱۰۲۵۵۲۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

درخواست از روحانی درباره توقیف «جهان صنعت»

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهیم نسبت به رفع توقیف روزنامه جهان صنعت اقدام شایسته را انجام دهند.

خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهیم نسبت به رفع توقیف روزنامه جهان صنعت اقدام شایسته را انجام دهند.

محمد جواد حق شناس صبح امروز در دویست و سی مین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به اینکه در هفته گرامیداشت روز خبرنگار قرار داریم گفت: جامعه مطبوعات و خبرنگاران عیدی خود را از هیأت نظارت بر مطبوعات دریافت کردند و روزنامه جهان صنعت توقیف شد. خبر مانند همیشه تلخ، گزنده و غیر قابل باور بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ادامه داد: آیا توقیف و تعطیلی یک روزنامه با اصل آزادی بیان و قانون انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات همخوانی دارد؟

حق شناس افزود: از آقای رئیس جمهور به عنوان مسئول اجرای قانون اساسی و وزیر محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس هیأت نظارت انتظار می‌رود نسبت به تجدید نظر و تصحیح این تصمیم و رفع توقیف از روزنامه جهان صنعت اقدام شایسته انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی روز نامه جهان صنعت شخصی می تواند در باره درستی آماره ها حرف بزند که اول به کلیه آماره ها دسترسی کامل داشته باشد و از درست بودن آن اطلاع داشته باشد وقتی شما اطلاعی از دقیق بودن آمارها ندارید و دست رسی به آن ندارید چطور می توانید بگویید آمارهای دولت درست نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج