۱۰۲۵۵۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تمرینات مریم طوسی در پیست اسب‌دوانی!

سرعتی‌ترین بانوی دونده ایران، می‌گوید می‌خواهد در بازی‌های آسیایی اینچون بین نفرات اول تا سوم قرار بگیرد.

ایسنا: سرعتی‌ترین بانوی دونده ایران، می‌گوید می‌خواهد در بازی‌های آسیایی اینچون بین نفرات اول تا سوم قرار بگیرد.

مریم طوسی درباره روند تمریناتش اظهار کرد: از دو هفته مانده به سال جدید به گرگان رفتم و در ایام عید نیز تمرین کردم. این اردو که حدود یک ماه طول کشید بسیار خوب بود و با این که گرگان امکاناتش محدود است و من بیشتر در پیست اسب‌دوانی یا تپه‌ تمرین می‌کردم اما تمریناتم رضایت بخش و خوب بود.

وی افزود: از ۱۵ فروردین به تهران بازگشته‌ام و مربی‌ام نیز دو روز است به تهران آمده و روند تمریناتم در باشگاه آفتاب انقلاب ادامه دارد. امیدوارم تلاش‌هایم نتیجه دهد و بتوانم رکورد خوبی را دربازی‌های آسیایی به دست آورم.

سرعتی‌ترین بانوی دونده ایران خاطرنشان کرد: اگر امکاناتی را که می‌خواهیم در اختیارمان قرار دهند و در زمان باقی مانده اردوی برون‌مرزی داشته باشیم در عملکرد ما تاثیرگذار است و شرایط هم بهتر می‌شود. قرار است برنامه‌ای که فدراسیون تا بازی‌های آسیایی در نظر دارد به ما اعلام شود و به نظر می‌رسد که چند مسابقه و اردوی برون‌مرزی نیز در نظر گرفته‌اند. البته هنوز برنامه قطعی به ما اعلام نشده است.

طوسی خاطرنشان کرد: بیشترین دغدغه‌ای که در حال حاضر دارم، دغدغه‌های مالی است. چون تقریبا دو اردویی که رفته‌ام هزینه‌ها را خودم دادم. البته فدراسیون این هزینه را به ما بر می‌گرداند و آقای داوری نیز تاکنون در حد بضاعت به ما کمک کرده است ولی امیدوارم که از سوی وزارت‌خانه نیز نگاه ویژه‌ای به ما شود تا همچون گذشته در دوومیدانی بتوانیم روی سکو برویم.

ملی پوش دونده ایران ادامه داد: بازی‌های آسیایی، رقابت‌هایی است که سطح بسیار بالایی دارد و همه ورزشکاران به این رقابت‌ها می‌آیند تا مدال بگیرند. رقبای من در بهترین شرایط و بهترین کمپ‌ها تمرین می‌کنند. ما هم با این شرایطی که داریم بسیار امیدواریم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا نتیجه بگیریم.

وی اظهار کرد: در دوره پیش هدفم این بود که طلسم فینالیست شدن دوندگان را در این بازی‌ها بشکنم و این اتفاق نیز افتاد اما در این دوره از بازی‌ها می‌خواهم جزء نفرات اول تا سوم باشم. حریفانم در بازی‌ها همان دوندگانی هستند که در مسابقات قهرمانی آسیا رقیبم بودند و روی آنها شناخت دارم. در مسابقات قهرمانی آسیا با رکوردی که داشتم باید مدال طلا می‌گرفتم اما چون سال گذشته اولین مسابقه برون مرزی‌ام همان مسابقات قهرمانی آسیا بود از نظر روحی شرایط ایده‌آلی نداشتم و استرس باعث شد تنها با یک صدم اختلاف به فینال نرسم اما این بار می‌خواهم که بین نفرات اول تا سوم باشم.

طوسی درباره مسابقات آغاز فصل دوومیدانی هم گفت: هیچ دوومیدانی کاری در مسابقات آغاز فصل برای رکورد شکنی به مسابقات نمی‌آید و پیک بدنی من هم برای بازی‌های آسیایی است اما می‌خواهم که خود را در این مسابقات محک بزنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج