۱۰۲۵۵۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فرهاد اصلانی:تلویزیون توجهی به مخاطب ندارد

فرهاد اصلانی درباره‌ی کاهش آثار طنز هرشبی در تلویزیون گفت: تلویزیون مدتی است که توجهی به مخاطب ندارد و سطح برنامه‌هایش از نظر کیفیت خیلی پایین آمده است.

خبرگزاری ایسنا: فرهاد اصلانی که در سریال شاهگوش داوود میرباقری ایفای نقش می‌کند، می‌گوید: اکنون شبکه نمایش خانگی دارد خودش را پیدا می‌کند و بین مردم جا می‌افتد؛ قطعا سرمایه‌گذاران و تهیه‌کنندگانی خواهند آمد که این عرصه و مخاطبانشان را جدی می‌گیرند.

این بازیگر درباره‌ی شبکه نمایش خانگی و بدقولی‌هایی که در ادامه‌ی ساخت آثاری نظیر «قهوه تلخ» و «قلب یخی» رخ داد، گفت: شاید به خاطر این بوده که در ابتدا این رسانه برای تهیه‌کنندگانی که وارد آن می‌شدند شناخته شده نبوده است و ناامنی‌هایی به دلیل قاچاق سی‌دی و رعایت نکردن قانون کپی رایت وجود داشته است.

اصلانی ادامه داد: به همین دلیل ممکن بود آثار از اواسط تولیدشان آسیب ببینند و ادامه داده نشوند و من فکر نمی‌کنم که مقصر آقای مدیری یا فرد دیگری بوده، بلکه یک جریان کلی بوده است.

وی اظهار کرد: احساس می‌کنم اکنون شبکه نمایش خانگی دارد خودش را پیدا می‌کند و بین مردم جا می‌افتد، قطعا سرمایه‌گذاران و تهیه‌کنندگانی خواهند آمد که این عرصه و مخاطبانشان را جدی می‌گیرند؛ چرا که بحث اول در رسانه، مخاطب و توجه به درخواست اوست.

اصلانی که در سریال «شاهگوش» نقش اسد خفته را بازی می‌کند درباره‌ی همکاری با داوود میرباقری نیز گفت: «شاهگوش» تجربه‌ی چهارم من با آقای میرباقری است و در تئاتر و تلویزیون سابقه‌ی طولانی با ایشان دارم و هر زمانی از طرف ایشان کاری پیشنهاد می‌شود با کمال میل به آن فکر می‌کنم‌؛ حضورم در «شاهگوش» اتفاق خوبی بود و از همه نظر با این کار موافق بودم.

بازیگر سریال «شاهگوش» درباره‌ی لزوم تاسیس شبکه‌های جدید در صداوسیما و پخش آثار تکراری از این شبکه‌ها نیز عنوان کرد: در همه جای دنیا مرسوم است که کمی برنامه‌های تکراری پخش شود چون تلویزیون رسانه‌ای است که ۲۴ ساعته برنامه‌سازی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ولی باید مرتب کار ساخته شود‌، شبکه‌های جدید احتمالا در ابتدای شروعشان با مشکلاتی مواجه خواهند شد و تا زمانی که تعریف شوند و صاحب بودجه شوند به طور طبیعی از برنامه‌های آرشیوی استفاده می‌کنند.

فرهاد اصلانی درباره‌ی کاهش آثار طنز هرشبی در تلویزیون گفت: تلویزیون مدتی است که توجهی به مخاطب ندارد و سطح برنامه‌هایش از نظر کیفیت خیلی پایین آمده است.

بازیگر سریال «شاهگوش» بیان کرد: تلویزیون مدتی است که تصمیمش را گرفته و توجهی به مخاطب ندارد؛‌ خودش را یک رسانه‌ی بی‌رقیب می‌داند و سطح برنامه‌هایش از نظر کیفی پایین آمده است.

وی افزود: تلویزیون در شرایط جالبی نیست و امیدوارم که تغییری در آن ایجاد شود،‌ تلویزیون پیش‌تر کمی با رأی و نظر مخاطب جلو می‌رفت اما در حال حاضر اصلا به نظر نمی‌آید که نظر مخاطب برای تلویزیون مهم باشد.

این بازیگر تاکید کرد: تلویزیون کار خودش را می‌کند و برنامه‌هایی را که دوست دارد تولید می‌کند و مسبب بخشی از این همه رویکردی که نسبت به ماهواره وجود دارد تلویزیون است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Hadi

      آي گفتي

    • شهرام

      آفرین به نظر شاهگوش
      اگر کلاه و قرمزی و نقی نبودندن کسی تلویزیون را روشن هم نمی کرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج