جاباما
۱۰۲۵۸۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خلعتبری: مقابل سپاهان کار سختی داریم

محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو تأکید کرد که این تیم در بازی با سپاهان کار سختی در پیش خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا خلعتبری درباره شرایط تیمش بعد از تساوی خانگی برابر استقلال گفت: وضعیت تیم ما خوب است. در همین بازی با استقلال هم باید برنده از زمین بیرون می‌آمدیم، ولی متأسفانه اشتباهات داوری به ضرر تیم ما تمام شد. اگر این اشتباهات نبود استقلال را شکست می‌دادیم. ما شانس خوبی برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشتیم، الان ولی کارمان سخت شده است و باید از دو بازی باقیمانده شش امتیاز بگیریم و منتظر نتایج دیگر رقیبان باشیم. امیدوارم رقیبان ما امتیاز از دست بدهند تا شانس گرفتن سهمیه برای تیم ما بیشتر شود.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو در مورد بازی برابر سپاهان اظهار داشت: ما به هیچ عنوان بازی آسانی نداریم. آنها در سه بازی گذشته شکست خوردند و خطرناک‌تر از همیشه هستند. سپاهان با این وضعیت یک تیم زخم‌خورده است که می‌خواهد این سه باخت را جبران کند. ما در اصفهان کار راحتی نداریم، ولی تلاش می‌کنیم تا با انجام یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

وی راجع به وضعیت خودش در شهر خودرو و اینکه آیا فصل آینده هم در این تیم خواهد ماند، تصریح کرد: من یک فصل دیگر با شهر خودرو قرارداد دارم و از حضور در این تیم و زندگی در مشهد احساس بسیار خوبی دارم. اگر قسمت باشد دوست دارم همچنان در شهر خودرو بمانم. در ضمن باید از زحمات آقای حمیداوی هم تشکر کنم که در مورد مسائل مالی، تعهدات باشگاه را به خوبی انجام داد و در این مدت هیچ مشکلی از این بابت نداشتیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج