۱۰۲۶۰۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رئال بدون خرید تابستانی در فصل ۲۱-۲۰۲۰

مدیر اجرایی رئال مادرید شنبه گذشته در جلسه ای با بازیکنان به آنها گفته است که هیچ خرید تابستانی نخواهند داشت.

ورزش سه: رئال مادرید فصل ۲۰-۲۰۱۹ را با دو جام به اتمام رساند. فتح سوپرکاپ و لالیگا باعث شد تا طولانی ترین فصل تاریخ به خوبی برای رئال به اتمام برسد با این حال حذف در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به دست منچسترسیتی اتفاقی منفی در انتهای فصل بود.

جمعه گذشته رئال در زمین سیتی ۱-۲ باخت و حذف شد و یک روز بعد در کمپ والدبباس بازیکنان برای آخرین بار قبل از رفتن به تعطیلات گردهم آمدند. خوزه آنخل سانچس مدیر اجرایی رئال و دست راست فلورنتینو پرز(رئیس) در کمپ با بازیکنان جلسه ای داشت و دقایقی برای آنها صحبت کرد.

او فصل ۲۰-۲۰۱۹ را فصلی خوب و مثبت ارزیابی کرد و از بازیکنان برای فتح لالیگا و سوپرکاپ به شکلی ویژه تقدیر کرد. سانچس همچنین از آلفونس آرئولا گلر فرانسوی که قرضی از پی اس جی جذب شده بود نیز تشکر کرد و به او گفت که به دلیل شرایط اقتصادی بد ناشی از کرونا توان جذب دائمی او را ندارند.

سانچس سپس به بازیکنان گفت که هیچ خرید جدید تابستانی هم در کار نخواهد بود و تنها بازیکنان قرضی باز خواهند گشت. بازیکنانی مثل مارتین اودگارد، آندره لونین و احتمالا دنی سبایوس.

در پایان او به بازیکنان گفت که تعطیلات تابستانی تا ۳۰ آگوست(۹ شهریور) خواهد بود و سپس باید تمرینات پیش فصل را شروع کنند.

فلورنتینو پرز نیز پس از مسجل شدن قهرمانی رئال در لالیگا صراحتا گفته بود که شرایط مالی به گونه ای است که نمی توانند اقدام به خرید بازیکن جدید کنند. هزینه های بالای بازسازی ورزشگاه برنابئو نیز مزید بر علت شده تا سران رئال به جای درخواست از بازیکنان برای کاهش دستمزد، قید خریدهای جدید را بزنند. این در حالی است که بسیاری معتقدند رئال حداقل در خط حمله نیاز به جذب یک مهاجم گلزن جدید و باکیفیت دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج