۱۰۲۷۰۶۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پاشازاده: تیمی که مظلوم است ریشه‌اش زده می‌شود

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: داشته‌های‌مان همین بود و تیمی که مظلوم است، چنین اتفاقاتی برایش می‌افتد.

خبرگزاری ایلنا: سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: داشته‌های‌مان همین بود و تیمی که مظلوم است، چنین اتفاقاتی برایش می‌افتد.

مهدی پاشازاده پس از شکست تیمش و سقوط شاهین به لیگ دسته یک اظهار کرد: بازی خوبی بود و هر دو تیم به سمت دروازه‌های همدیگر حمله می‌کردند. ما هم چاره‌ای نداشتیم جز این که حمله کنیم و تیم حریف هم در ضد حملات کار می‌کرد و در نیمه دوم هم جلو افتاد. اصلا نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما تیم ما وقتی عقب افتاد، شانس‌های خوبی داشت ولی در یک صحنه غافلگیر شدیم. در نیمه دوم بازیکنی را که تعویض کردیم یک پاس اشتباه داد. شورت و جوراب ما مشکی بود و شورت و جوراب داورها هم مشکی بود و هدیه داوران به تیم حریف بود.

او ادامه داد: وقتی تیم حریف دو بر هیچ جلو افتاد دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتیم. حمله کردیم و توانستیم به گل برسیم. در ادامه هم تیم حریف در ضد حمله باتوجه به این که از تیم ما بهتر بود گل سوم را زد. تمام تلاش‌مان را کردیم و با تمام توان‌مان و داشته‌های‌مان بازی کردیم. اگر بازیکنی مثل حسین مالکی را دو سه هفته قبل داشتم قطعا کیفیت بازی‌مان بهتر می‌شد و دیدید که همان پانزده دقیقه‌ای که از او استفاده کردم خیلی موثر بود و این به تیم کمک می‌کرد. داشته‌های‌مان همین بود و تیمی که مظلوم است چنین اتفاقاتی برایش می‌افتد و ریشه‌اش زده می‌شود. ناظر داوری این‌جا حاضر است اما چرا لباس ما و لباس داور شبیه بود نمی‌دانم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با بیان این که به تیم صنعت نفت تبریک می گویم، گفت: ما می‌رویم در شهر خودمان و حداقل جلوی استقلال تلاش می‌کنیم تا بتوانیم بازی آبرومندانه‌ای داشته باشیم و بتوانیم ببریم یا حداقل بازی خوبی داشته باشیم.

او درباره عملکرد داوری گفت: داوری خوبی دیدیم و به جز یکی دو صحنه خیلی کوچک چیز خاصی اتفاق نیافتاد. جایی که باید انتقاد شود، می گوییم و یک جایی هم باید تبریک گفت. داوری واقعا عالی بود.

پاشازاده در پاسخ به این سوال که چرا ورزشگاه آبادان برای شما خوش یمن نیست؟ عنوان کرد: جنگ بین تفنگ بادی و موشک است. من با تیم لیگ دویی با اشتباه داوری نتوانستم این‌جا نتیجه بگیریم و این بازی هم اگر گلر حریف نبود نتیجه بهتری می‌گرفتیم. این بازی دو اشتباه کردیم که یکی رنگ لباس بود و یکی هم اشتباه در دفاع‌مان بود که باعث شد شیرازه تیم به هم بریزد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد.

      آدم قحطی بود که شاهین اینو آورد این اصلا مربی نیست.شاهین هم سقوط کرد با این

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج