۱۰۲۹۰۶۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کفش طلای لیگ نوزدهم به رنگ آبی

شیخ دیاباته با ۲ گلی که مقابل شاهین در هفته آخر لیگ برتر به ثمر رساند، با ۱۵ گل عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد. شهریار مغانلو مهاجم پیکان نیز با ۱۳ گل دومین گلزن برتر لیگ نوزدهم لقب گرفت.

روزنامه خراسان: شیخ دیاباته با ۲ گلی که مقابل شاهین در هفته آخر لیگ برتر به ثمر رساند، با ۱۵ گل عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد.

شهریار مغانلو مهاجم پیکان نیز با ۱۳ گل دومین گلزن برتر لیگ نوزدهم لقب گرفت. تا پیش از لیگ نوزدهم در تاریخ استقلال هیچ بازیکن خارجی موفق به کسب عنوان آقای گلی با پیراهن این تیم نشده بود تا این‌که شیخ دیاباته مهاجم مالیایی آبی‌ها توانست به این طلسم پایان دهد.

پیش از شیخ دیاباته، غلامحسین مظلومی ۲ بار موفق به کسب عنوان آقای گلی شده بود و رضا عنایتی، علی سامره و آرش برهانی هر کدام یکبار کفش طلای فوتبال ایران را کسب کرده بودند تا شیخ دیاباته پنجمین آقای گل تاریخ باشگاه استقلال شود.

مهاجم محبوب هواداران استقلال در شرایطی به این موفقیت رسید که آبی‌ها برای دیدن یک استقلالی در صدر جدول گلزنان، ۱۱ سال صبر کردند. آخرین باری که یک استقلالی آقای گل لیگ برتر شد به سال ۱۳۸۸ برمی‌گردد که آرش برهانی با ۲۱ گل زده موفق شد آقای گل مسابقات شود. همچنین مهدی قایدی مهاجم استقلال و میلاد جهانی هافبک صنعت‌نفت آبادان با ۸ پاس گل به‌طور مشترک به‌عنوان بهترین پاسورهای لیگ شناخته شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج