۱۰۲۹۹۵۲
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

قرارداد استراماچونی هم بند غرامت دارد

استقلالی‌ها تازه فهمیدند قرارداد استراماچونی هم مثل قرارداد مارک ویلموتس «بند غرامت» دارد و این یعنی دردسری بزرگ به جز آن دردسر اولیه که استراماچونی کل پول قرارداد ۲ ساله‌اش را خواسته بود.

خبرورزشی: استقلالی‌ها تازه فهمیدند قرارداد استراماچونی هم مثل قرارداد مارک ویلموتس «بند غرامت» دارد و این یعنی دردسری بزرگ به جز آن دردسر اولیه که استراماچونی کل پول قرارداد ۲ ساله‌اش را خواسته بود.

سفر احمد سعادتمند به اروپا خیلی هم بی‌دلیل نبود. دیروز از یک منبع موثق شنیدیم که حکم فیفا در مورد استراماچونی نهایتاً ۱۰ روز دیگر صادر می‌شود و مشکل اینجاست که استقلالی‌ها تازه فهمیدند قرارداد او هم مثل قرارداد مارک ویلموتس «بند غرامت» دارد و این یعنی دردسری بزرگ به جز آن دردسر اولیه که استراماچونی کل پول قرارداد ۲ ساله‌اش را خواسته بود.

مدیران استقلال به اروپا رفتند تا جلوی حکم استراماچونی را بگیرند. فدراسیون فوتبال اگر میلیارد‌ها تومان باید به ویلموتس بدهد حداقل ۱۰ میلیون دلار از فیفا طلب دارد که به خاطر تحریم‌ها به آن نمی‌رسد و حق انتقال پول را هم ندارد، اما استقلال هر چه پول داشت به بویان و شفر و... داد و تازه پادوانی هم غرامت نقص عضو می‌خواهد که به هر حال باید رضایت او را هم به نوعی جلب کرد. طبق شنیده‌های ما بند غرامت قرارداد استراماچونی چیزی حدود ۲ تا ۳ میلیون یورو است؛ یعنی تقریباً نصف پولی که باید به ویلموتس بدهیم. البته استقلال باید پول قرارداد کل دو سال استراماچونی را هم بدهد که این یعنی قوز بالای قوز!

وقتی مدیران استقلال راهی اروپا شدند وکیل استراماچونی ابتدا به آن‌ها فرصت نداد، اما با تلاش فراوان این ملاقات انجام شد. فدریکو پاستوره‌لا در نهایت رضایت داد و مدیران استقلال تلاش کردند از او هم تخفیف بگیرند و هم مهلت تا بتوانند پول مربی ایتالیایی را جور کنند. حتی پاستوره‌لا قول داد یک ضیافت بین سعادتمند و استراماچونی برگزار کند به شرطی که در نهایت توافق نهایی حاصل شود و در آن ضیافت این توافق رسانه‌ای شود. طبق آخرین خبر‌ها تا امروز مذاکرات نسبتاً خوبی انجام شده و سعادتمند قرار است روز سه‌شنبه (فردا) و قبل از دربی به تهران بیاید تا در این بازی حساس کنار تیمش باشد. آنچه مسلم است نتیجه این دربی می‌تواند بسیار مهم باشد، ولی در کنار آن باشگاه استقلال چاره‌ای ندارد جز آنکه از امثال شفر، استراماچونی، پادوانی و... به هر نحوی که شده رضایت بگیرد. دیروز آن‌ها با چند طلبکار داخلی هم تسویه حساب کردند، اما مسئله اینجاست پول هر طلبکار را که می‌دهند سر و کله چند طلبکار جدید (اعم از داخلی و خارجی) پیدا می‌شود. طلبکارانی که بعضاً از ۸، ۱۰ سال قبل پول‌شان را نگرفته‌اند.

نکته آخر اینکه مذاکرات سعادتمند با پاستوره‌لا هیچ ربطی به بازگشت احتمالی استراماچونی نداشت. چون اصلاً قرار نیست این مربی به استقلال برگردد و البته خودش هم بنا به دلایلی غیر فوتبالی دوست ندارد دیگر در کشورمان مربیگری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد آبادانی 4 فقط پوکر

      بابا مسعودشون دست ب جیب میشه برای سوگلی محبوبش ۴ یا ۵ میلیون دلار وه چیزی نیست ورزش ایرانو بخاطر ررضایت سوگلی فدا میکنه اما اما برای برانکویی که اینهمه افتخار افرید برای پرسپولیس و ایران و در فوتبال ایران هم تاثیر مثبت داشت ، پول نیست
      #سهمیه فساد
      بابا مسعود بابا محمود

      پاسخ ها

      • علی

        بشین تو رو حضرت عباس
        روتون میشه اینجوری بگید دیگه
        خیلی رو دارید بقران

      • محسن

        اقایون پرسپولیسی واقعا خجالت نمیکشیدازاین همه پرروگری بترسیدازروزی که بابا مسعودبرکناربشه

      • بدون نام

        مهرداد الاف تر ازتو کسی نیست خداشاهده،اینقد چرت میگی خودت خندت نمیگیره؟کمتر چرت بگو،اخه چهارتا جام اسنپی کجاش افتخاره،اونم تو سطح بین المللی

    • م.چ

      خیلی نمک نشناس هستین شمالنکیها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج