۱۰۳۰۷۴۷
۳۲ نظر
۵۰۰۷
۳۲ نظر
۵۰۰۷
پ

نامه متفاوت نائب رئیس مجلس به محمود کریمی

نایب رئیس اول مجلس تاکید کرد: احیای تکیه سیار در کوچه پس کوچه‌های شهر، نقش بسزایی را در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان علیه مجالس عزای امام حسین (ع) داشت.

مهر نوشت: نایب رئیس اول مجلس تاکید کرد: احیای تکیه سیار در کوچه پس کوچه‌های شهر، نقش بسزایی را در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان علیه مجالس عزای امام حسین (ع) داشت.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به محمود کریمی تاکید کرد: حقاً و انصافاً احیای تکیه سیار در کوچه پس کوچه‌های شهر که صدای عزا برای سلاله پاک نبی (ص) و یاران فداکارش را طنین انداز کردید، نقش بسزایی را در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان علیه مجالس عزای امام حسین (ع) داشتید.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب حاج محمود کریمی

مداح و مرثیه سرای محترم و عزیز اهل بیت (ع)

سلام علکیم؛

در آستانه محرم الحرام و ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان که همواره دشمنان و معاندان سعی دارند با حاشیه سازی های کور و بی اساس دستگاه عزاداری امام حسین (ع) را تحت الشعاع قرار دهند، امسال به تاسی از سال های گذشته و بر اساس همان مانیفست معاندانه خود به بهانه شیوع ویروس منحوس کرونا با ایجاد دوگانه «سلامت مردم» و «عزاداری» سعی داشتند پرچم سرور سالار شهیدان کوتاه تر شود و یا اینکه نور هیئات کم نورتر گردد که توطئه آنها با هوشمندی هیئات مذهبی و مردم متدین و حسینی (ع) خنثی شد.

در همین باب نیز باید سخن به رشته تحریر درآورم و از هوشمندی جنابعالی برای عدم برگزاری مراسم عزاداری در امامزاده علی اکبر (ع) که امکان فراهم کردن پروتکل های بهداشتی را نداشت تشکر کنم؛ اقدام شما کاملاً بجا و درست صورت گرفت و در راستای حمایت از حقوق مردم در زمینه «سلامت» بود.

در این دوگانه ای که ابتدای این نوشتار عرض کردم، در تعطیلی هیئت رایت العباس (ع) در امامزاده علی اکبر (ع) به موضوع «سلامت مردم» توجه کردید ولی در کنار این موضوع از باب اهمیت مجالس عزای امام حسین (ع) بیرق سرخ حسینی را با ابتکاری برافراشتید؛

حقاً و انصافاً احیای تکیه سیار در کوچه پس کوچه‌های شهر که صدای عزا برای سلاله پاک نبی (ص) و یاران فداکارش را طنین انداز کردید، نقش بسزایی را در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان علیه مجالس عزای امام حسین (ع) داشتید.

باز هم در این مرقومه باید از زاویه دیگری نیز اقدام حضرتعالی را مورد توجه قرار دهم؛ اینکه همواره در مراسم های عزاداری اهل بیت سیل مردم به سمت مکان و زمانی که هیئات مشخص می کردند سرازیر می شد ولی در این روزها که مردم امکان حرکت به سوی هیئات برای بهره مندی از فیض منبر واعظان و مادحین را کمتر از گذشته دارند، ابتکار جنابعالی که بین مردم رفتید هم بسیار تحسین برانگیز است و هم باید درسی برای ما مسئولان باشد و الگو بگیریم که هرگاه مردم نتوانستند به سمت ما مسئولان بیایند، ما بین آنها برویم.

بنده به عنوان یکی از خادمان ملت ایران و در جایگاه یک پزشک که سلامت مردم را مهمترین اولویت خود و کشور می دانم، از سوی دیگر نیز معتقدم نباید دستگاه انسان‌ساز و عالم‌ساز امام حسین (ع) تعطیل شود؛ زیرا همین دستگاه اهل بیت (ع) است که می‌تواند گرفتاری‌های مادی و معنوی کشور را حل کند و حتی مردم را از شر ویروس منحوس کرونا نجات دهد.

اجرتان با سیدالشهدا (ع)

دکتر سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      محمودکریمی یعنی واقعا برای امام حسین علیه السلام مداحی میخونه شماساده هستید یامردم راساده میپندارید

    • بدون نام

      اگر برای امام حسین ع عزاداری میکنیم چرا نگران شادی وناراحتی دشمن هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی این جمله رو باید با طلا نوشت

    • ک ح

      نماینده مردم شدی که از مداحان حمایت کنی مردم از بدبختی آوارگی گرانی به تنگ آمده است شما به فکر روضه خوانی هستی بدبخت فکر اقتصاد مملکت وفساد که مردم را آزار میده فکرجیب خالی و سفره خالی مردم باشید نه اطلاعیه میدهی مردم خودشان ارادت خاصی به عبا عبد الله الحسین دارند نیازی نیست شما پاچه خواری کنید خون امام حسین تو رگهای ایرانی هست

    • hamiiiiiid

      نایب رییس پارلمان یه مملکت به یه روضه خون چه نامه‌ای مینویسه،،،با این دوتا چشمامون چه چیزایی میبینیم تو این کشور؟؟؟یکی از یکی جالبتر و شگفت انگیزتر!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز یادت نره رئیس جمهور مملکتمون هم یه روضه خونه . کلاً تو تنها کاری که تخصص دارند و بلدند ، همین روضه خونی هست . وگرنه اگر عرضه و سواد کار دیگه ای رو اگر داشتند که وضع مملکت این نبود .

    • بدون نام

      چرا باید معاون مجلس به یه مداح نامه بزنه؟؟؟

    • بدون نام

      عجب!!!

    • 13سلامی

      فقر بیکاری تورم از همه مهمتر مغذهای زنگ زده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مغذ!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      عجب ....

    • بدون نام

      اجرت با امام حسین آقای کریمی

    • خداداد

      احسن به نوکران واقعی امام حسین خیلی زیباست کار حاجی

    • م

      مردم ایران فارغ از دید جناحی احترام به اولیا دین را با عمق جان خود همیشه ایام اظهار نموده اند وهیچ شخص گروه نهاد وسازمان دولتی وغیر دولتی به هر دلیلی خواستار تعطیلی مراسم سوگواریزسالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)نبوده ونخواهند بود.
      کلمه دشمنی که آقای دکتر بکار بردند پر ابهام است وشائبه تقابل را القا میکند .گویا ایشان درمحاسباتشان جای دشمن خیالی کم بوده است.

    • کارمند

      ایشون که برای هر ساعت مداحی کمتر از ۱۰میلیون تومان قبول ندارد

    • بدون نام

      اجرایشان باسیدالشهدا

    • حسن

      دکتر جان
      احتمالا در نظر داری آینده داوطلب پستی بالاتر باشی.
      دلسوزیت مشکوک است.

    • بدون نام

      کار مهم تر از این نبود که نامه بزنی؟
      ای مردم بیچاره و بدبخت

    • مسول بی درد

      قاضی زاده، شمابجای سرمشق سازی ایده امام حسین،دشمن سازی می کنید برای سرپوش گذاشتن به ناکارامدی خود.دشمن ملت شمایید،که عامل بدبختی ورنج مردم شده اید.

    • بدون نام

      چه نوشابه ای واسه هم باز میکنن...انگار شق القمر کرده رفته بین مردم

    • بدون نام

      واقعا عجب نقش بسزایی آخه ببینید مملکت ما به کجا رسیده که نایب ریس مجلس نامه به چه کسی اون هم محود کریمی آخه مگه محود کریمی گیه گیه مگر سیاستمداره پس با این عبارت یعنی قدرت یه مداح از نایب ریس مجلس بالاتره ای های به کجا رسیده ایم

    • بدون نام

      آقای نماینده بهتر این بود که سر خط نامه شما به اسم مداح دیگری که دست اندر کار این مهم بوده می نوشتید نه این مداح دروغگو که هم ... است وهم نسبت دروغ به اهل بیت داده وهم با حرفهای نامربوط امام را قمار باز خطاب کرده!!!!!

    • حامد

      به به ...معلومه خوب هوای همدیگه رو دارین.... از امام حسین باید خجالت بکشین که از کسی دفاع میکنید که مولا را قمارباز معرفی کرد ..نکند یادتان رفته...تف

    • یاور

      درباره امام حسین گزافه گویی میکند تمام حرفای کریمی سند تاریخی ندارد بیشتر از خوانندگان انور ی میگوید قربان نامت امام حسین

    • نون

      باز کردن نوشابه از نوع خانواده

    • بدون نام

      یه سوال؟اینکه بعنوان راه اندازی تکیه سیار. ازشون تشکر کردند!آیا درخصوص مساله حق الناس هم که خدا ازش نمیگذره هم فکری شده؟آیا گناه مزاحمتهای زیادی(ترافیک,سروصدا,و...) که در این خصوص برای مردم. بوجود می آید رو به گردن شون میگیرند؟؟؟خدایی نکرده برای برپایی یک مستحبی موجب یک گناه کبیره نشوید...

    • تنها وعاشق تنهاییم

      متاسفانه فقط شور حسینی داریم ولی شعور حسینی نه.... چقدر برای اصل و مفهوم مکتب حسین تلاش کردیم؟! محرم فقط گریست؟
      عجب....

    • بدون نام

      تمام مردم به امام حسین ارادت خاصی دارن....ولی فکر نمیکنم آقای کریمی هیمن طوری مجانی این تکیه سیار را به راه انداخته باشه ...حداقل شبی ۵۰ تومن به جیب میزنه

    • علیرضا

      اکر.قران.را.یخوانید.دست.بازی.دهندکان.این.ملت.جلوی.روی.شما.باز.خواهد.شد.به.این.ایه.اوجه.کنید..تا.دونفر.دونفر.یا.سه.نفر.سه.نفر.قران.را.نخوانید.وردوی.ان تعقل.نکنید.مسلمان.نیستید..اکر.در.عین نماز
      خواندن.یک.لحظ.حواستان.پرت.شو.ان.نماز.باطل. .‌واگر.ادامه.دهید.میشه.ریاکاری

    • بدون نام

      کرونا رو همه جا پخش کردن تشکر هم داره

    • بدون نام

      مردم چەگرفتاری شدن از دست این نمایندها و محمود کریمی آخه چەخدمتی چە سودی داره برای مردم

    • بدون نام

      افرین چه به همه چی حواسش هست اینو ندزدنش بدبخت میشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج