جاباما
۱۰۳۱۴۲۸
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

انجام آزمایش واکسن کرونا در سه کشور اروپایی

وزیر بهداشت اسپانیا روز گذشته گفت که شرکت آمریکایی جانسون و جانسون هفته آینده آزمایشات مرحله میانی خود برای واکسن کروناویروس را در کشورهای اسپانیا ، هلند و آلمان آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت اسپانیا روز گذشته گفت که شرکت آمریکایی جانسون و جانسون هفته آینده آزمایشات مرحله میانی خود برای واکسن کروناویروس را در کشورهای اسپانیا ، هلند و آلمان آغاز خواهد کرد.

به نقل از رویترز، "سالوادور ایلا"، وزیر بهداشت اسپانیا در یک کنفرانس خبری در مادرید گفت که آزمایش مرحله دوم دو ماه به طول خواهد انجامید و طی آن ۵۵۰ شرکت کننده ازسه کشورمذکور که ۱۹۰ نفر از میان آنها اسپانیایی خواهند بود، مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

ایلا در ادامه افزود:این یک رای اعتماد به سیستم بهداشتی بوده و نخستین آزمایش انسانی برای واکسن کروناویروس است که در اسپانیا تصویب شده است.

محققان در این مطالعه افراد سالم در سنین ۱۸ تا ۵۵ سال و همچنین افراد بالای ۶۵ سال را مورد آزمایش قرار خواهند داد.

شرکت جانسون و جانسون همچنین اعلام کرد که طی این مطالعه، ایمنی و توانایی القا پاسخ ایمنی یک و دو دوز از واکسن مذکور مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

اسپانیا که بالاترین آمار ابتلا به کروناویروس را در غرب اروپا دارد، همچنین در حال همکاری با شرکت داروسازی بریتانیایی آسترازنکا است.

وب سایت شرکت جانسون و جانسون نوشته اگر آخرین آزمایشات موفقیت آمیز باشد، مطالعات نهایی مرحله سوم را آغاز خواهد کرد که در این صورت تعداد بیشتری داوطلب واکسن آزمایشی را دریافت خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ تازه می خواد انتخابات واکسن رو کنه!!!
      اون موقع مردم علی آباد کتولم واکسن زدن ...

    • بدون نام

      این ویروس کرونا رو همه میگیرند اینکه رعایت کنید چرت پرته فقط هدف شون اینه که کنترلش کنند همه با هم نگیرند که بیمارستانها جا نداشته باشن

    • بدون نام

      لطفا همه مردم عزیز ایران دقت کنن همه باید در مکانهای عمومی چه بازار چه مترو مغازه فروشگاه وغیره خواهشا ماسک بزنید تا از شر این ویروس لعنتی رها بشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج