۱۰۳۳۵۱۷
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

خطای تاریخی امارات در توافق با اسرائیل

نماینده پیشین ایران در سازمان همکاری‌های اسلامی با بیان این که اماراتی‌ها خطای تاریخی و اشتباه بزرگی را مرتکب شدند، گفت: اقدام امارات خیانت به ملت خود و خیانت به آرمان فلسطین است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده پیشین ایران در سازمان همکاری‌های اسلامی با بیان این که اماراتی‌ها خطای تاریخی و اشتباه بزرگی را مرتکب شدند، گفت: اقدام امارات خیانت به ملت خود و خیانت به آرمان فلسطین است.

صباح زنگنه در گفت‌وگویی درخصوص بیانات اخیر مقام معظم رهبری راجع به توافق امارات و رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اقدامی که امارات انجام داد هیچ توجیه عقلی، دینی، سیاسی و امنیتی ندارد، کشور امارات فاصله جغرافیایی زیادی تا سرزمین های اشغالی دارد بنابراین هیچگونه معنی ندارد که به دلیل ترس، حمله یا اشغال توسط رژیم صهیونیستی نگران شده و دستپاچه شود و برای راضی کردن آن دست به این اقدام غیر عقلایی و خارج از اصول همسایگی، صلح و امنیت منطقه بزند.

وی خاطر نشان کرد : در حقیقت با وارد کردن صهیونیست‌ها به منطقه عملا یک مجموعه ای از آفت‌ها و بلاها، توطئه ها، دخالت ها و تفرقه اندازی ها را وارد کرده است، رژیم صهیونیستی، از زمانی که سرزمین فلسطین توسط انگلیسی ها اشغال شد و آن را در اختیار صهیونیست ها قرار دادند کشتار مردم این سرزمین، تخریب ها و اعمال جنایت کارانه ای انجام داده اند اکنون سال به سال حیطه اشغالگری خود را توسعه داده و به کشورهای اطراف حمله می کنند.

این کارشناس مسائل منطقه همچنین بیان کرد: حتی نیروهای جاسوسی در خاک امارات مرتکب جنایت شده، ترورهایی را انجام دادند اما امارات به جای اعتراض و محاکمه این اقدامات جنایت کارانه با رژیم جعلی صهیونیستی توافق می کند.

زنگنه تاکید کرد: اقدام امارات هیچ معنی دیگری ندارد جز خیانت به ملت امارات و خیانت به آرمان فلسطین. مردم فلسطین نیاز به کمک و حمایت دارند اما امارات برعکس عمل کرده و به رژیمی که نژاد پرست است و تعصب های دینی خاصی دارد، میدان داده و کمک می کند. در حالی که مردم فلسطین در قدس شریف و اغلب شهرها و روستاهای فلسطین نیازمند مساعدت و کمک هستند.

نماینده پیشین ایران در سازمان همکاری های اسلامی با بیان اینکه امارات اقدامی برخلاف خواسته و نیاز فلسطینی ها انجام داده است، گفت: امارات بدون این که دلیل و نیازی به این کار باشد اقدام کرده است. در زمان صدر اسلام حکم کلی داده شده بود به این که توطئه گران اجازه ندارند در کل شبه جزیره عرب حضور داشته باشند به نظر می رسد امارات با توافق با اسرائیل عملا خلاف دستور تاریخی زمان پیامبر عمل می کند.

زنگنه در پایان اظهار کرد: امارات برخلاف دستور پیغمبر عمل می کند و خود اماراتی ها جوابش را خواهند داد و آثار توطئه‌ های صهیونیست ها را لمس خواهند کرد که چه خطای تاریخی و اشتباه بزرگی را مرتکب شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا باید بحرین عربستان عمان اردن کوزوو کویت و... را به این خطای تاریخی اضافه کنید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط شما ها میفهمید کل دنیا نفهمند

    • بدون نام

      اتفاقا خطا که نبود، هیچی، باعث تحول بزرگی درجهان خواهد شد تاجلوی کینه وجنگ وخونریزی رابگیرد..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به کوری چشم تان خیلی هم خوب بودتوافقشون

    • بدون نام

      یکمم به فکر ایران باشید

    • بدون نام

      این توافق چقدر سوزانده شما را

    • بدون نام

      همه اشتباه میکنن شما درست منتها همه دارن پیشرفت میکنن ما عقبگرد

    • بدون نام

      چرا ایرانی ها فکر میکنند بیشتر از دیگران درک سیاسی دارند؟ آیا مسؤلان هر کشور وظیفه تصمیم گیری برای کشورشان را ندارند؟ اگر مسؤلان ما هم درست تصمیم میگرفتند این کوه از مشکلات گریبان این ملت را نگرفته بود. پذیرش خطا یعنی هوش و درک و شجاعت.

    • بدون نام

      درود بر امارات و اسراییل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج