۱۰۳۵۷۶۶
۵۰۶۷
۵۰۶۷
پ

در ایران چند نفر معتاد رسمی وجود دارد؟

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر معتاد رسمی در کشور داریم و برآورد می‌شود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر نیز معتاد شناسایی نشده وجود داشته باشد.

ستاد مبارزه با مواد مخدر: ناصر اصلانی از اعتیاد به عنوان یک آسیب جدی و چند وجهی یاد کرد و افزود: اعتیاد مولد سایر جرایم و آسیب‌های اجتماعی دیگر محسوب می‌شود و این مسئله سبب شده در برخورد با آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد جزو اولویت‌های اصلی کشور باشد.

وی با اشاره به شرایط جغرافیایی کشور و اثر این مسئله در گسترش مواد مخدر گفت: ایران در همسایگی افغانستان به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده مواد مخدر جهان قرار دارد و از زمانی که نیروهای آمریکایی در این منطقه به بهانه امنیت مستقر شده‌اند، نه تنها وضعیت بهتر نشده است، روز به روز توزیع و کاشت مواد مخدر وضعیت سرسام آور و نگران کننده‌ای دارد.

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر به عبور مواد مخدر تولید شده در افغانستان از ایران برای رسیدن به بازارهای جهانی اشاره و بیان کرد: این مسئله باعث آلودگی جوانان کشور می‌شود. امروز بیش از ۶۴ هزار معتاد متجاهر داریم که باعث ایجاد نگرانی و دغدغه بین مردم شده است.

اصلانی اعلام کرد: بر اساس آمار، دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر معتاد رسمی در کشور داریم که به صورت تفننی مواد مخدر مصرف می‌کنند و متأسفانه این آسیب اجتماعی را پر رنگ‌تر می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج