۱۰۳۶۹۲۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

هزینه چند صد میلیونی برای مذاکره در هتل

در قریب به اتفاق باشگاه‌های فوتبال جهان که نام حرفه‌ای را با خود به یدک می‌کشند، عرف بر این است که مذاکره با مربی و بازیکنان جدید به‌صورت شفاف انجام شود و هواداران و رسانه‌ها نیز از مبلغ و مراحل توافق نیز اخبار موثقی به دست بیاورند؛ اتفاقی که چند روز قبل در مورد لیونل مسی دیدیم و پیش‌تر نیز درباره خیلی از بازیکنان بزرگ نیز این اتفاق رخ داده است. در ایران، اما چنین موضوعی را مشاهده نمی‌کنیم.

روزنامه ایران ورزشی: در قریب به اتفاق باشگاه‌های فوتبال جهان که نام حرفه‌ای را با خود به یدک می‌کشند، عرف بر این است که مذاکره با مربی و بازیکنان جدید به‌صورت شفاف انجام شود و هواداران و رسانه‌ها نیز از مبلغ و مراحل توافق نیز اخبار موثقی به دست بیاورند؛ اتفاقی که چند روز قبل در مورد لیونل مسی دیدیم و پیش‌تر نیز درباره خیلی از بازیکنان بزرگ نیز این اتفاق رخ داده است. در ایران اما چنین موضوعی را مشاهده نمی‌کنیم. همه چیز پنهانی پیش می‌رود و باشگاه‌ها علاقه‌ای ندارند اصل ماجرا را به گوش رسانه‌ها و هواداران برسانند.

اگر چند روز قبل به هتل آزادی می‌رفتید، با اتفاقات عجیبی مواجه می‌شدید. این هتل تفاوت چندانی با سازمان لیگ و دفاتر باشگاه‌ها نداشت و بازیکنان و مربیان و مدیرانی را می‌دیدیم که آنجا حضور داشتند و مراحل مذاکره را طی می‌کردند. استقلال تهران، آلومینیوم اراک، فولاد و چند تیم دیگر در این هتل اقامت داشتند تا شاید بتوانند با بازیکنان مورد نظر خود به توافق برسند و قرارداد امضا کنند. درباره تیم‌های شهرستانی این اتفاق معمول است، چون خیلی از بازیکنان علاقه‌ای به سفر به شهرهای مختلف و انجام تنها چند دقیقه مذاکره ندارند به همین دلیل ترجیح می‌دهند در تهران با مسئولان تیم مورد نظرشان گفت‌و‌گو کنند.

در این میان اما حرکتی که باشگاه استقلال تهران انجام داد را به‌هیچ‌وجه نمی‌توان توجیه کرد. اینکه دفتر باشگاه در تهران باشد اما مذاکره با بازیکنان مورد نظر و حتی لیست تمدیدی‌ها در هتل انجام شود، مسأله عجیبی بود که مدیران استقلال آن را انجام دادند. برخی اوقات به‌دلیل حساسیت‌های مذاکرات، جلسه با بازیکن یا مربی مورد نظر در منطقه‌ای ناشناس و به‌صورت پنهانی انجام می‌گیرد اما وقتی مکان مذاکره برای رسانه‌ها، هواداران و مدیران سایر باشگاه‌ها مشخص می‌شود این موضوع دیگر توجیهی باقی نمی‌گذارد.

نکته جالب اما هزینه‌ای است که برای این مدت توسط استقلال صورت پذیرفته و البته چندان به آن توجه نشده. استقلال هرینه‌ای ۷۵میلیونی برای هتل پرداخت کرده و باقی ماجرا نظیر پذیرایی از میهمان‌ها هم در نوع خود هزینه‌ای را روی دوش این باشگاه گذاشته؛ هزینه‌ای که می‌شد در صرف آن تجدیدنظر کرد تا مذاکره با بازیکنان جدید و حتی قدیمی‌ها در دفتر باشگاه و به‌صورت خیلی حرفه‌ای، منظم و با برنامه انجام شود؛ اتفاقی که متأسفانه در استقلال که به ظاهر باشگاهی حرفه‌ای است، ندیدیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مظفری

      همش خبر منفی از استقلال میزنی .

      پاسخ ها

      • شیراز...

        طرف لنگیه خخخخه

      • بدون نام

        خوب حقیقت رو داره میگه، چرا ملاقات ها در دفتر باشگاه انجام نمیشه توی این موقعیت بی پولی ، هزینه جدید رو دست باشگاه میذارن!

      • بدون نام

        یکی دو روز پیش از این کار استقلال تعریف کردی و گفتی خیلی به نفع استقلال شد و بدون حاشیه تونست قرارداد ببنده الان چیز دیگه ای مینویسی ظاهرا نویسنده هاتون با هم هماهنگ نیستن یا به هر نحوی میخواید خبر منتشر کنید

      • بدون نام

        همین شما استقلال رو بدبخت کردید. به جای این که دنبال واقعیت باشید فقط دنبال این بودید که از استقلال خبر خوب براتون بزنن. مدیران استقلال هم همیشه خبر خوب و دروغ تحویلتون میدن تا خوشحال باشیذ

    • بدون نام

      چرا از استقلال نمی کشید بیرون این همه تیم همش استقلال ای لنگی

      پاسخ ها

      • سوده

        خب اخه کیسه کش جز اخبار منفی چیزی نداره

      • بدون نام

        حرف حساب سوزش داره براتون

    • یک هم وطن

      این خانه از پای بست خرابه.
      دیروز کت وشلوار امروز هزینه هتل
      قرارداد ویلموتس ....قانون من دآوردی
      افسوس به حال بچه های آینده

    • خبرنگار ناشناس مطلع

      چرا اینقدر خبرهای منفی از استقلال منتشر میشه...ایران ورزشی که تکلیفش روشنه...به عنوان یه خبرنگار سابق به آقای زاهدیان دلال در این روزنامه هشدار میدم دست از سر استقلال برداره و همچنین شما که نمی دونید بازیچه چی هستید شایدم بدونید...آقای زاهدیان "ایران ورزشی" به همون دلال بازیات و تیم لنگت برس بیخیال استقلال شو وگرنه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج