۱۰۳۶۹۲۳
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

پیش‌بینی رتبه شانزدهم برای تیم جهانبخش

برایتون که علیرضا جهانبخش وینگر ملی‌پوش ایرانی در آن توپ می‌زند فصل گذشته را در رتبه پانزدهم به پایان رساند، هرچند این تیم در این فصل به‌دنبال جایگاهی بهتر است.

روزنامه ایران ورزشی: برایتون که علیرضا جهانبخش وینگر ملی‌پوش ایرانی در آن توپ می‌زند فصل گذشته را در رتبه پانزدهم به پایان رساند، هرچند این تیم در این فصل به‌دنبال جایگاهی بهتر است.

هواداران برایتون در چهارمین فصل پیاپی حضور این تیم در لیگ برتر، رتبه‌ای بهتر از گراهام پاتر، سرمربی ۴۵ساله و انگلیسی تیم‌شان می‌خواهند. این تیم در اولین فصل حضورش در لیگ برتر در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و فصل بعد از آن را نیز در رتبه هفدهم تمام کرده بود.


اهمیت این تیم برای علاقه‌مندان به فوتبال ایران به‌خاطر حضور علیرضا جهانبخش است.

وبسایت «هفت-یک» در گزارش دنباله‌داری که شرایط تیم‌های لیگ برتر را در فصل 2021-2020 بررسی می‌کند در این قسمت به معرفی و تحلیل وضعیت برایتون پرداخته است: «یافتن راهی برای گلزنی بیشتر باید اولویت این تیم باشد و نیل موپای در اواخر فصل گذشته نشانه‌هایی از خود به نمایش گذاشت که به نظر می‌رسید می‌تواند تعداد گل‌های زده خود را از 10 گلی که در اولین فصل حضورش در لیگ برتر پس از پیوستن از برنتفورد به این تیم در تابستان گذشته به ثمر رساند بالاتر ببرد. فصل گذشته اولین فصلی بود که گراهام پاتر جانشین کریس هیوتن شد؛ مربی‌ که پس از پنج سال از این تیم کنار گذاشته شد.

برایتون پیش از این سبکی واقع‌گرایانه داشت که به آنها کمک کرد پس حدود سه دهه بار دیگر به سطح اول فوتبال انگلیس برگردند و دو فصل نیز در این مسابقات ماندگار شوند و گاهی تصمیم شجاعانه قطع همکاری با هیوتن به نظر عجولانه می‌آمد، چراکه سرمربی جدید در جا انداختن سبک جدیدش در این تیم به مشکل خورد.»

فصل برای آنها با دیدار خانگی برابر چلسی آغاز شد و این تیم هفته بعد باید به مصاف یونایتد برود. آنها سپس سفری به سلهرست پارک خواهند داشت تا انتقام بگیرند و بدین ترتیب چهارمین فصل حضورشان در لیگ برتر می‌تواند به هر شکل ممکن شروع شود.

پاتر تیم هیجان‌انگیزی را در کنار هم قرار داده که پر از استعداد است و به نظر می‌رسد برای برداشتن قدم بعدی مجهز است. البته سؤال این است که آیا آنها قادر به انجام چنین کاری هستند؟

پیش‌بینی نویسندگان گاردین از رتبه برایتون، شانزدهم است و شانس قهرمانی این تیم را نیز یک به 500 متصور شده‌اند؛ باشگاهی که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد و ستاره ایرانی در این تیم مانده تا شاید بتواند گراهام پاتر را متقاعد کند تا از وجود او در ترکیب تیمش بیشتر بهره ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جهانبخش هیچوقت فوتبالیست نبوده

      پاسخ ها

      • samin jahanbakhsh

        عه لابد تو بودی اقای گل هلند شدی!!! ؟؟

      • بدون نام

        همیشه فوتبالیست بوده و به همه ی تیم هایی که رفته خوب بازی کرده و اقای لیگ هلند هم بوده

    • بدون نام

      این فصل میوفتن. احتمالش خیلی خیلی زیاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج