جاباما
۱۰۳۷۹۷۲
۶ نظر
۵۰۱۳
۶ نظر
۵۰۱۳
پ

۴.۵میلیون دستگاه تلفن همراه ترخیص شد

میزان گوشی تلفن همراه ترخیص شده از گمرک، از ابتدای سال ۹۹ تا تاریخ ۲۵ شهریورماه نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۴۲ درصدی از لحاظ تعداد را به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری مهر: میزان گوشی تلفن همراه ترخیص شده از گمرک، از ابتدای سال ۹۹ تا تاریخ ۲۵ شهریورماه نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۴۲ درصدی از لحاظ تعداد را به خود اختصاص داده است.

سید روح الله لطیفی گفت: ارزش دلاری گوشی‌های تلفن همراه ترخیص شده تا ۲۵ شهریورماه، ۷۳۶ میلیون و۴۳۰ هزار و۸۸۰ دلار بوده است که از لحاظ ارزش نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۱ درصد رشد داشته است که با ۱۸۳۲ فقره اظهار نامه گمرکی ترخیص شده است.

سخنگوی گمرک با بیان اینکه میزان واردات موبایل در نیمه اول سال جاری به نسبت مدت زمان مشابه در سال ۹۹ رشد چشم گیری داشته است گفت: در مدت زمان ابتدای سال ۹۸ تا ۲۵ شهریور سال گذشته ۳ میلیون و ۱۲۴ هزار و ۶۵۹ دستگاه تلفن همراه به ارزش ۳۰۵ میلیون و ۷۷ هزار و ۸۲۲ دلار از گمرک ترخیص شده بود و امسال در همین بازه زمانی ۴ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۷۶۳ دستگاه تلفن همراه ترخیص شده که یک میلیون و ۳۲۷ هزار و ۱۰۴ دستگاه بیشتر از سال گذشته بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیاوش

      پس این قیمت های نجومی گوشی چیه تو بازار ؟؟؟

    • بدون نام

      اولا این تعداد واقعا کمه و این ادعا که صرفا چون نسبت به سال قبل بیشتر وارد کردید پس شاهکار کردید منتفی هست چون تعداد دستگاه های داخل کشور بسیار کم هست و در ضمن اکثر گوشی ها چینی هستن که بسیاریشون نظیر شیائومی ثابت شده برای بدن خصوصا مغز ضرر های جبران ناپذیری دارن خصوصا طول موج ساطع شده از گوشی های این شرکت که از حد مجاز برای سلامتی مغز فراتر رفته ان و این یک ادعای روشن هست از کیفیت پایین قطعات و امکان ردیابی و شنود پنهان گوشی چینی هم که همه اطلاع داریم اگه واقعا ایرانی هستی و عرق ملی داری اشغال های چینی رو نباید بخری. ..

    • حسن علی

      چه میشد یک عدد از،انها به جانبازان وایثارکران می دادند ما توان خرید نه گوشی نه خودرو نه نداربم جانبازان ارتشی که حقوقشان بسیارکم است نسبت به بقیه جاها

    • بدون نام

      سود واردات این گوشی ها توی جیب چه کسانی می‌رود. مردم از نان شبشون زدن تا یه گوشی برای دانش آموزشون گرفتن. نمایندگان مجلس شما اونجا چکاره اید؟

    • بدون نام

      خوب حالا تکلیف اون گوشی هایی که سالهای قبل با دلار پایین خریداری شده چی میشه.به قیمت دلار قبل حساب میکنند.

    • بدون نام

      از اون گوشی هایی که پارسال ضبط کردین و کلی ازش دزدی شد چی میشد بجای اینکه آقازاده ها ده تا ده تا بالا بکشن و به همه دوستان و آشنایان گوشی کادو بدن به دانش آموزان بی بضاعت میدادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج