۱۰۴۱۶۳۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

پاییز استقلال تازه شروع شده است

هواداران استقلال این روز‌ها خبر‌های امیدوارکننده‌ای به گوششان نمی‌رسد

روزنامه همشهری: هواداران استقلال این روزها خبرهای امیدوارکننده ای به گوششان نمی رسد

با شکست مقابل پاختاکور فصل برای استقلال تمام‌شده اما حواشی آبی‌ها کماکان ادامه دارد. هواداران استقلال که از ناکامی در لیگ، حذفی و آسیا حسابی شاکی هستند، این روزها نگرانند تا حواشی اجازه ندهد آنها برای فصل آینده هم رنگ آرامش را ببینند. مروری بر برخی از اخباری که در ۲۴‌ساعت اخیر رسانه‌ای شده نشان می‌دهد این نگرانی‌ها خیلی هم غیرمنطقی نیست.

داستان آقای مدیرپ

هواداران استقلال تا دیروز منتظر انتخاب سرمربی جدید بودند اما هیچ بعید نیست در روزهای آینده تغییراتی در مدیریت باشگاه رخ دهد و پس از آن تکلیف سرمربی جدید روشن شود. شایعه کنار رفتن سعادتمند از مدیریت باشگاه استقلال که در روزهای اخیر رسانه‌ای شده، روز گذشته جدی‌تر از قبل دنبال شد. این‌طور که گفته می‌شود سعادتمند بعد از بازگشت از قطر درخواست می‌کند تا جلسه هیات مدیره برای انتخاب سرمربی جدید عصر دوشنبه برگزار شود اما ۳ عضو هیات مدیره که نامی از آنها در رسانه‌ها مطرح نشده، با این درخواست مخالفت می‌کنند. این اعضا اعتقاد دارند سعادتمند ابتدا باید گزارشی از عملکردش در ماه‌های اخیر را ارائه کند و دلایل ناکامی استقلال در تورنمنت‌های مختلف را توضیح دهد. هر چند این اعضا تا عصر دیروز زیر بار جلسه برای انتخاب سرمربی نرفتند اما شنیده می‌شود سعادتمند و اطرافیانش تا آخرین ساعات دیروز در تلاش بودند تا جلسه هیات مدیره برگزار شود. بدنیست بدانید شایعه شده در صورت کنار رفتن سعادتمند از مدیرعاملی استقلال، فرهاد مجیدی با دستیاری خسرو حیدری به نیمکت آبی‌ها برمی‌گردد.

ستاره‌هایی که نیامدند

کاروان استقلال بدون ۴‌بازیکن کلیدی‌اش از قطر به تهران بازگشت. شیخ دیاباته و میلیچ همانطور که پیش‌بینی می‌شد از قطر به کشورهایشان برگشتند تا مرخصی پیش فصل را پشت سر بگذارند. این اتفاق در حالی رخ داده که شنیده می‌شود هر دو بازیکن از پرداخت نامنظم مطالبات‌شان شاکی هستند و هیچ بعید نیست با همین بهانه قراردادشان را در آینده‌ای نزدیک فسخ کنند. علی کریمی دیگر ستاره‌ای است که گفته می‌شود از قطر راهی ترکیه شده تا تکلیف تیم فصل آینده‌اش را روشن کند. او که حاضر به تمدید قرارداد با استقلال نشده، از مدت‌ها پیش اعلام کرده می‌خواهد در خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد. دیگر بازیکنی هم که با استقلالی‌ها به تهران نیامده، روزبه چشمی است، بازیکنی که چند هفته پیش خبر توافقش با ام‌صلال را تکذیب کرد اما حالا ماندنش در قطر نشان می‌دهد او هم در آستانه جدایی از جمع آبی‌ها قرار گرفته است. او پیش از سفر به قطر قراردادش را تمدید کرده اما گفته می‌شود با استفاده از بند جدایی، می‌تواند خیلی راحت و بدون دردسر با قطری‌ها قرارداد امضا کند.

ماجراهای آقای دروازه‌بان

ویدئویی از خداحافظی استقلالی‌ها در فرودگاه منتشر شده که نشان می‌دهد حسین حسینی هم تصمیمش را برای جدایی گرفته است. طاهرخانی هنگام خداحافظی با حسینی مدعی شده فصل آینده هم با او هم‌تیمی است. این در حالی است که چند هفته پیش خبر رسید استقلالی‌ها برای فصل آینده نظری روی طاهرخانی ندارند و می‌خواهند او را به تیم دیگری بفرستند. فراموش نکنیم فولاد و تراکتور، حسینی را برای فصل آینده می‌خواهند. البته اینطور که شایعه شده حسینی هنوز به این تیم‌ها جواب مثبت نداده و منتظر مانده تا تکلیف پرونده رشید مظاهری در کمیته تعیین وضعیت روشن شود. درصورت محرومیت مظاهری هیچ بعید نیست حسینی در استقلال ماندنی شود، دروازه‌بانی که شنیده می‌شود در فرودگاه دوحه هم با کادرپزشکی استقلال برسر تکذیب مصدومیتش از ناحیه دنده، درگیری شدید داشته است.

پنجره‌ای که بسته مانده

نگرانی هواداران استقلال فقط به جدایی ستاره‌های حال‌حاضرشان ختم نمی‌شود چراکه هیچ بعید نیست آبی‌ها خریدهای جدیدشان را هم از دست بدهند! به هر حال پنجره نقل‌و‌انتقالاتی استقلال هنوز باز نشده و گفته می‌شود همین موضوع کمی خریدهای جدید را با تردید روبه‌رو کرده است. رشید مظاهری، بابک مرادی، متین کریم‌زاده، سیداحمد موسوی و محمدحسین مرادمند، خریدهایی هستند که درصورت بسته ماندن پنجره استقلال نمی‌توانند برای این تیم به میدان بروند و شایعه شده تعدادی از آنها به همین‌خاطر به‌صورت پنهانی با چند تیم دیگر وارد مذاکره شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد آبادانی۴فقط پوکر

      همون بلایی سرشون اومده که میخواستن با هوچیگری و اتحاد با دو مافیای دیگر فوتبال سر پرسپولیس بیارن مثلث تاس هم نابود شد چون به خودشون هم رحم نکردن
      خدا جای حق نشسته

    • بدون نام

      هعی دل هوادار بدبخت خون شده
      خذا باعث و بانیش رو خیر نده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج