جاباما
۱۰۴۱۷۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چند مهدی قائدی جدید در پایه‌های استقلال داریم

بازیکن سابق استقلال گفت: باشگاه استقلال باید از پایه‌هایش استفاده کند و اجازه ندهد بازیکنان خوب آکادمی به تیم‌های دیگر بروند.

خبرگزاری میزان: بازیکن سابق استقلال گفت: باشگاه استقلال باید از پایه‌هایش استفاده کند و اجازه ندهد بازیکنان خوب آکادمی به تیم‌های دیگر بروند.

مجتبی انصافی در خصوص شکست استقلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر بخواهیم یک جمع‌بندی کنیم استقلال خوب بود، اما بدشانسی آورد. اگر داور پنالتی دقایق پایانی را به سود ما می‌گرفت، شاید ورق برمی‌گشت، اما در بحث تاکتیکی و برنامه کلی پاختاکور بهتر بود.

وی افزود: تیم حریف در فاز حمله برتری عددی داشته و در محوطه جریمه قدم استقلال به خوبی بازی می‌کرد. این تیم از کناره‌ها حمله می‌کرد و بازیکنان سرزن آنها یعنی شماره ۱۰ هم گل زد و هم پاس گل داد. استقلال در فاز دفاعی برنامه‌های پاختاکور را به هم می‌ریخت، اما به خاطر عدم تمرکز در دقایق پایانی گل خورد. تیم ما در خط جلو، نفر کم داشت و در اواخر بازی هم حریف بسته بازی کرد تا کار برای گلزنی استقلال سخت شود.

او درباره غیبت تاثیرگذار وریا غفوری و هروویه میلیچ ادامه داد: هر دو این بازیکنان رونده هستند و هر وقت این دو نفر در زمین باشند ارسال از جناحین و نفوذ‌های خوبی صورت می‌گیرد؛ به خصوص از سمت وریا. حتی مواقعی که او به عنوان مهاجم چهارم هم اضافه می‌شود، تاثیرگذار است و بدون شک عدم حضورش در بازی به ضرر استقلال شد.

بازیکن اسبق استقلال در رابطه با این که مجید نامجومطلق باید از این تیم برود، یا خیر گفت: این که نمی‌شود هر بار استقلال نتیجه نگرفت، کادرفنی را عوض کنیم! نباید باشگاه به یک مربی بگوید ده بازی فرصت داری. حداقل یک سال لازم است که یک مربی بتواند برنامه‌هایش را عملی کند. فرهاد مجیدی داشت در این تیم جا می‌افتاد، اما کاری کردند که برود. تیم نسبت به شرایطش خیلی بهتر شده بود و مجید نامجومطلق هم بد کار نکرد. او با انگیزه بود و دوست داشت که تیم نتیجه بگیرد. همین حالا هم از تیم شناخت دارد. با توجه به اینکه استراماچونی نمی‌آید، خیلی خوب است که فرهاد مجیدی برگردد و کمکش هم مجید نامجومطلق باشد. فرهاد نباید از این تیم می‌رفت، زیرا استقلال خانه اوست.

انصافی که خودش مربی زیر ۱۷ ساله‌های استقلال است، در پایان افزود: ما برای کسب قهرمانی کار می‌کنیم، اما تیم‌های دیگر مثل پیکان و سایپا امکانات خوبی دارند و از نظر تجهیزات از ما بهتر هستند. علیرضا اکبرپور تیم خوبی بسته است. ما می‌خواهیم نتایج فوق‌العاده‌ای بگیریم. این بازیکنان آینده تیم استقلال هستند. باید فضایی باز باشد که آن‌ها به تیم بزرگان بروند نه اینکه راهی باشگاه‌های دیگر شوند. بهتر است تیم بزرگسال برای خرید بازیکن هزینه زیاد نکند. چند مهدی قایدی جدید در پایه‌های استقلال داریم. ما هم تا یک حدی می‌توانیم آن‌ها را نگه داریم؛ از یه جایی به بعد، به تیم‌های دیگری می‌روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج