۱۰۴۱۷۷۵
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

نمکی: ما خودمان را برای کرونا آماده کرده بودیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ما از پیشتازان مدیریت کرونا در جهان هستیم، گفت: هر ۱۵۰ تا ۲۰۰ سال چنین مشکلی را در جهان اتفاق می افتد و ملت ایران در این برهه نشان داد سرافرازانه از این مرحله سنگین و سخت عبور می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ما از پیشتازان مدیریت کرونا در جهان هستیم، گفت: هر ۱۵۰ تا ۲۰۰ سال چنین مشکلی را در جهان اتفاق می افتد و ملت ایران در این برهه نشان داد سرافرازانه از این مرحله سنگین و سخت عبور می‌کند.

سعید نمکی پیش از ظهر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گلستان، با اشاره به کرونا نتوانست ما را غافلگیر کند، اظهار کرد: از زمانی که اعلام کردند این ویروس در چین شیوع پیدا کرده، ما خودمان را آماده کرده بودیم.

وی افزود: قبل از اینکه طوفان کرونا به کشورهای اروپایی و غربی برسد، رسانه‌های آنها کشور ما را نسبت به مدیریت کرونا تحقیر می کردند اما زمانی که این طوفان به خود آنها رسید، دیدید که با چه افتضاحی روبه‌رو شدند و بیماران آنها در چمن و خارج از بیمارستان بستری می شد. البته ما برای تمامی بندگان خدا در دنیا آرزوی سلامتی، تندرستی و سرافرازی داریم.

وزیر بهداشت بیان کرد: مدیریت ما در کرونا در شرایطی انجام شد که در آمریکا و انگلیس علاوه بر زیرساخت های زیادی که در گذشته ایجاد شده، به ترتیب ۱۱۱ میلیارد دلار و ۲۲ میلیارد دلار برای بخش درمانی در مدیریت کرونا در نظر گرفته شد و در کشور ما از یک میلیارد دلار در نظر گرفته شده نیز تاکنون ۲۷ درصد آن پرداخت شده است. در کشور ما فاکتورهای دیگری از جمله لطف خدا، حمایت‌های بی دریغ مقام معظم رهبری و مجاهدت های کادر درمانی به میدان آمدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از حال و روز مملکت معلومه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج