۱۰۴۶۹۷۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعترافات ونگر: دو بار پیشنهاد رئال را رد کردم

«آرسن ونگر» در گفت‌وگویی از اینکه چطور در دوران مربیگری خود دو بار پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده و البته از نخریدن «کریستیانو رونالدو» پشیمان است، پرده برداشت.

خبرگزاری ایرنا: «آرسن ونگر» در گفت‌وگویی از اینکه چطور در دوران مربیگری خود دو بار پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده و البته از نخریدن «کریستیانو رونالدو» پشیمان است، پرده برداشت.

مرد فرانسوی در جریان حضور روی نیمکت تیم شمال لندنی، پیشنهادات زیادی را برای مربیگری رد کرد.

ونگر در پاسخ به این پرسش که به کدام پیشنهاد از همه نزدیک‌تر بوده، گفت: قطعا رئال مادرید زیرا شما افراد زیادی را سراغ ندارید که پیشنهاد آنها را دوبار رد کرده و در تیمی بمانند که برای قهرمانی در چمپیونشیپ هم منابع کافی ندارد؛ اما من با خودم گفتم که اگر چالش نشستن روی نیمکت آرسنال را بپذیرم، تا ته خط خواهم رفت.

وی افزود: سرمربی‌ها تفاوت زیادی دارند؛ من در موناکو و آرسنال رکورددار بیشترین زمان حضور هستم بنابراین این بخشی از شخصیت من است.

اگر رد کردن پیشنهاد رئال پشیمانی محسوب نمی‌شود، بی‌شک قرارداد امضا نکردن با «کریستیانو رونالدو» حسرت به شمار می‌رود.

ونگر در ادامه گفت: البته که به این موضوع فکر می‌کردم که اگر رونالدو برای مثال در کنار «تیری هانری»، «رابرت پیرس»، «سیلوین ویلتفورد» و «دنیس برکمپ» بازی می‌کرد، چقدر هیجان انگیز بود. شاید در یک فصل ۲۰۰ گل می‌زدیم! گاهی اوقات پشیمان می‌شوید و فکر می‌کنید اشتباه از شما بوده که به اندازه کافی سریع تصمیم نگرفته یا از لحاظ مالی با چنین قراردادی کنار نیامده‌اید اما در مجموع، به هر باشگاهی که بروید، منچستریونایتد، چلسی، لیورپول و ... پر است از داستان‌هایی مثل این.

با این حال، نیاوردن «زلاتان ابراهیموویچ» جوان به هایبری چندان روی مرد فرانسوی تاثیر گذار نبوده است.

وی در این‌باره نیز گفت: حقیقت این است که زیاد پشیمان نیستم چون او یک نوجوان ۱۷ ساله بود که در باشگاه مالمو در لیگ دسته دوم سوئد بازی می کرد و هیچکس او را نمی‌شناخت. ما در ۱۷ سالگی به خیلی از بازیکنان فرصت آزمایشی دادیم و پیش از اتخاذ تصمیم چنین کاری طبیعی بود.

ونگر در خصوص شرایط کنونی آرسنال به ویژه شرایط «مسوت اوزیل» که تحت هدایت «میکل آرتتا» چندان به کار گرفته نمی‌شود، تاکید کرد: فکر می‌کنم که او هدر می‌رود؛ زیرا در درجه اول اوزیل در سنی است که می‌تواند بیشترین بازده را داشته باشد؛ البته باشگاه هم ضرر می‌کند زیرا او یک فوق استعداد است؛ بازیکنی خلاق که در یک سوم دفاعی حریف می‌تواند خطرناک‌ترین موقعیت‌ها را ایجاد کند.

وی افزود: در این روزها فوتبال پرسنیگ و انتقال سریع است و همه به سبکی مشابه بازی می‌کنند و این سبک بازیکنانی مثل اوزیل را از فوتبال خارج کرده است. البته فراموش نکنیم که او یک قهرمان جهانی است که در رئال بازی کرده و رکورددار بیشترین پاس گل است بنابراین باید برای استفاده از وی راهی پیدا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج