۱۰۴۸۹۸۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مدیران اطمینان دادند بشار و شجاع می‌مانند

پرسپولیسی‌ها بعد از چند روز پر از اخبار بد و نگران‌کننده، حالا در روند آرامش گام برمی‌دارند و پس از پرداخت ۷۵ درصد از طلب برانکو آن‌ها خطر جرایم بعدی فیفا را کمتر احساس و تلاش می‌کنند با تسویه‌حساب با این مربی علاوه‌بر بستن کامل این پرونده، با بازکردن پنجره نقل‌وانتقالات آخرین خرید‌های خود را از بین بازیکنان جوان و آینده‌دار انجام دهند.

روزنامه فرهیختگان: پرسپولیسی‌ها بعد از چند روز پر از اخبار بد و نگران‌کننده، حالا در روند آرامش گام برمی‌دارند و پس از پرداخت ۷۵درصد از طلب برانکو آنها خطر جرایم بعدی فیفا را کمتر احساس و تلاش می‌کنند با تسویه‌حساب با این مربی علاوه‌بر بستن کامل این پرونده، با بازکردن پنجره نقل‌وانتقالات آخرین خریدهای خود را از بین بازیکنان جوان و آینده‌دار انجام دهند. سرخ‌ها اما همچنان خطر جدایی چند ستاره‌شان را بیخ گوش خود احساس می‌کنند و تا زمانی که این قائله ختم به‌خیر نشود هواداران سرخ آرام و قرار نخواهند داشت هرچند مدیران باشگاه بر این باورند که این تیم با تمامی نفراتش پا به فینال آسیا و لیگ برتر می‌گذارد اما تجربه نشان داده که تا زمان عملیاتی‌نشدن وعده‌ها نباید چندان تحت‌تاثیر آن قرار گرفت.

دیروز در مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای برگزار شد تا به وضعیت پرسپولیس و مشکلاتی که این تیم برای حضور در فینال آسیا دارد رسیدگی شود و در آن علاوه‌بر اعضای هیات‌مدیره باشگاه و سرپرست موقت، برخی پیشکسوتان سال‌های دور و نزدیک سرخ نیز حضور داشتند تا نقطه‌نظرات خود را برای رسیدن پرسپولیس به ساحل آرامش بیان کنند. یکی از نفراتی که در این جلسه حاضر شد، محمود خوردبین سرپرست اسبق تیم پرسپولیس و پیشکسوت سرخ‌ها بود که بعد از پایان این نشست با او تماس گرفتیم تا درباره نتایج جلسه با او صحبت کنیم. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با محمود خوردبین را در ادامه می‌خوانید.

از نتایج جلسه راضی بودید؟

خب من باید در ابتدا از مسئولان که به فکر تیم‌های پرطرفدار و هوادارانش هستند تشکر کنم به‌خصوص از آقای مالکی که ریاست این جلسه را برعهده داشت و رویکرد بسیار مثبتی برای سروسامان گرفتن پرسپولیس داشتند و بر این باور بودند که فینال آسیا یک اتفاق ملی است و باید شرایط طوری رقم بخورد که نماینده کشورمان در رقابت‌های آسیایی با آرامش‌خاطر حضور پیدا کند و قطعا این خواسته همه پیشکسوتان باشگاه و هوادارانش است که امیدواریم به وقوع بپیوندد.

اما پیش از اینها هم جلسات این‌چنینی کم برگزار نشده بود و موضوع اینجاست که تمام تئوری‌ها در حد حرف باقی می‌ماند و به مرحله اجرا درنمی‌آید.

به هر صورت ما نمی‌توانیم بگوییم که چون پیش از این اقدامی صورت نگرفته پس حالا هم قرار نیست اتفاقی رخ بدهد. همین حرکت‌های کوچک هستند که یک روز به‌جایی می‌رسد و بنای درست نهادینه می‌شود. ما حرف‌مان این بود تیم‌هایی که دولتی اداره می‌شوند باید حمایت شوند و تنها از مشکلات پرسپولیس نمی‌گفتیم بلکه برای استقلال هم همان‌هایی را خواستیم که برای پرسپولیس درخواست کردیم و می‌دانیم که اگر از استقلال هم حمایت خوبی نشود، آنها هم مشکلات‌شان تمامی ندارد. تمامی این صحبت‌ها مورد قبول نمایندگان محترم مجلس قرار گرفت و حتما به‌سرعت این مشکلات توسط آنها حل می‌شود.

شما در این جلسه چه مباحثی را مطرح کردید و اصلی‌ترین خواسته از نمایندگان مجلس چه بود؟

شخص من بزرگ‌ترین دغدغه‌ام به حضور پرسپولیس در فینال آسیا برمی‌گردد چراکه این اتفاق بزرگی است که در دوران رکود فوتبال ایران در آسیا رخ داده و حالا باید از این تیم حمایت همه‌جانبه‌ای صورت بگیرد تا آنها این‌بار جام قهرمانی را برای فوتبال‌دوستان کشور به ارمغان بیاورند. این موضوع کاملا مورد تایید نمایندگان مجلس هم قرار گرفت. علی پروین هم از دغدغه‌هایش گفت و حمید استیلی و دیگر بچه‌ها هم هرکدام از نگاه خودشان به مشکلات باشگاه اشاره کردند و البته مسئولان باشگاه و هیات‌مدیره نیز در این زمینه توضیحات دقیق‌تری به نمایندگان مجلس ارائه کردند و این امید را داریم که این‌بار اتفاقات خوبی برای تیم‌های محبوب پایتخت بیفتد.

شاید مهم‌ترین مشکلی که سرخابی‌ها این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند موارد مالی است و دقیقا به‌خاطر قانونی که در مجلس وضع شد وزارت ورزش حق هیچ‌گونه کمک مالی به تیم‌های تحت نظارتش را ندارد. حالا چگونه قول حل مشکلات مالی را می‌دهند؟

قطعا هر قانونی جای اصلاح و تکمیل شدن دارد و وقتی آنها به ما می‌گویند که این مشکلات جای نگرانی ندارد و قابل حل شدن است یعنی حتما برایش فکرهایی کرده‌اند. من فکر می‌کنم اگر مدیران پرسپولیس بعد از این، موضوع را از طریق مجلس پیگیری کنند اتفاقات خوبی به همین زودی‌ها می‌افتد و مشکلات پرسپولیس هم تمام می‌شود. اتفاقا هم مسئولان باشگاه و هم پیشکسوتان به مشکلات مالی اشاره داشتند و حرفی که به ما زده شد این بود که مجلس شورای اسلامی این مشکل را حل می‌کند.

موضوع واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی هم یکی دیگر از مواردی بود که درمورد آن بحث شد. دیدگاه نمایندگان مجلس در این مورد چه بود؟

طوری که از صحبت‌هایشان برمی‌آمد آنها هم چندان موافق خصوصی‌سازی نبودند و این کار را در شرایط فعلی به‌نفع پرسپولیس و استقلال نمی‌دانستند. هرچند همان زمانی که حرف از خصوصی‌سازی مجدد شد پیشکسوتان پرسپولیس اعلام کردند این موضوع هرگز عملی نمی‌شود و حالا هم روی حرف خودمان هستیم و معتقدیم که بحث خصوصی‌سازی تنها برای سرگرم کردن هواداران است و بس.

اما وزارت ورزش هنوز هم معتقد است به‌زودی سهام این 2 باشگاه در بورس عرضه می‌شود. با این تفاسیر بازهم باید شاهد رفتارهای دوگانه درخصوص آینده سرخابی‌ها باشیم.

وقتی مجلس شورای اسلامی نقش نظارتی داشته باشد نباید نگران این موارد بود. آنها می‌توانند وزیر را بخواهند و به او بگویند دلایل‌شان برای مخالفت در خصوصی‌سازی سرخابی‌ها چیست و این موضوع را بین خودشان حل و فصل کنند. مجاب کردن وزارت کار پیشکسوتان نبود و ما هرچه از مشکلات این کار گفتیم گوش کسی بدهکار نبود و حالا مجلس می‌تواند وزیر را مجاب کند.

یکی از دغدغه‌های هواداران ساز جدایی 2 بازیکن پرسپولیس از تیم است. در این خصوص هم حرفی شد؟

مدیران باشگاه در این جلسه به ما آرامش‌خاطر دادند که آنها در تیم ماندنی هستند و جایی نمی‌روند. حالا اینکه با چه روشی و چگونه قرار است این اتفاق بیفتد را ما نمی‌دانیم اما حتما آنها برایش فکری کرده‌اند که قول می‌دهند. من فکر می‌کنم یحیی اگر تمام نفرات را دراختیار داشته باشد می‌تواند این کار نیمه‌تمام را به پایان برساند و از فینال آسیا هم با دست پر خارج شود. آنها در این روزها آرامش می‌خواهند که بتوانند روی اهداف‌شان تمرکز کنند و تمامی پیشکسوتان و هواداران باید در این راه به مدیران باشگاه و یحیی کمک کنند.

اما برخلاف حرف‌های شما این روزها شاهد چنددستگی هواداران پرسپولیس و مشکلات پیشکسوتان با یکدیگر هستیم.

معتقدم ممکن است جایی اختلاف‌نظر وجود داشته باشد اما نباید آن را رسانه‌ای کرد و باید درون‌خانوادگی آن را حل کرد. البته من تا این حد که شما گفتید در جریان مشکلات نیستم و می‌دانم که اگر موضوعی باشد حتما علی‌آقا میانداری می‌کند و اجازه نمی‌دهد بین پیشکسوتان دلخوری به وجود بیاید. من هم قطعا این موضوع را پیگیری می‌کنم تا برای آرامش پرسپولیس مشکلی به وجود نیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شپو

      امکان نداره کمک کنن .بخصوص کمک مالی
      دنبال اهداف دیگه ی هستند

      پاسخ ها

      • مهردادآبادانی۴فقطپوکر

        قابل توجه مدیران پرسپولیس طبق گفته خود کیسه کشا قیمت پیشنهادی به محمد نادری دوبرابر میلیچ براشون آب میخوره حالا میلیچ سالی چقدر میگیره؟ ۱۵ میلیارد کیسه کشا هم الکی نگن نه این قیمت نیست چون این همون پولیه که کریمی فیک هم خواسته پس دادن این مبلغ برای نادی الکیسه سعودی خیلی راحته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج