۱۰۴۹۸۶۵
۱۴ نظر
۵۰۰۴
۱۴ نظر
۵۰۰۴
پ

پرسپولیس با جدایی خلیل‌زاده دچار مشکل نمی‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم نگرانی و دغدغه‌ای بابت جدایی خلیل زاده از پرسپولیس وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم نگرانی و دغدغه‌ای بابت جدایی خلیل زاده از پرسپولیس وجود ندارد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه شجاع خلیل زاده قرار است به تیم قطری بپیوندد، اظهار کرد: هر بازیکنی که دلش با تیم پرسپولیس نیست بهتر است برود و پرسپولیس بدون بازیکن نمی‌ماند.

او ادامه داد: باشگاه پرسپولیس مهمتر از همه مسائل است و بازیکنان جایگزین داریم که جای خلیل زاده و رسن را بگیرند. خلیل زاده برخلاف میل باطنی کادر فنی از پرسپولیس می رود و مشکلی وجود ندارد.

فنونی زاده درباره اینکه جدایی خلیل زاده به پرسپولیس لطمه نمی‌زند، گفت: به نظرم دفاع وسط پست مهمی است، اما سید جلال حسینی و کنعانی زادگان می‌توانند زوج دفاعی خوبی باشند و سعید آقایی، علی شجاعی و حتی محمد نادری توانایی بازی در دفاع وسط دارند. در مجموع با جدایی خلیل زاده دغدغه‌ای بابت کمبود بازیکن نداریم.

خلیل زاده در پرسپولیس معروف شد

او بیان کرد: خلیل زاده از تیم‌ معمولی به تیم پرطرفدار پرسپولیس راه یافت و معروف شد و نباید به راحتی این تیم را رها کند و برود. همچنین زمانی که پرسپولیس در قطر به مصاف حریفان خود رفت، همزمان برخی از بازیکنان این تیم با تیم‌های قطری مذاکره کردند و این موضوع دور از جوانمردی است. به هر حال اقدام بازیکنان مبنی بر مذاکره با قطری‌ها حرفه‌ای نبود و افشین پیروانی نباید اجازه این کار را به آن‌ها می‌داد.

بازیکنان برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس باید پول بدهند

پیشکسوت پرسپولیس درباره فسخ قرارداد‌های یک طرفه برخی از بازیکنان اظهار کرد: وزارت ورزش متولی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است و باید سهام این ۲ باشگاه را هر چه سریع‌تر با نازلترین قیمت بفروشد تا مشکلات مالی سرخابی‌ها برطرف شود. بازیکنان باید بدانند که برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس باید پول بدهند، نه اینکه برای عقد قرارداد با این تیم به دنبال اخذ امتیاز برای خودشان باشند. تیم‌های صنعتی بودجه‌های هنگفتی دارند و خیلی راحت هزینه می‌کنند.

پرسپولیس با جدایی خلیل‌زاده دچار مشکل نمی‌شود

فنونی زاده درباره نقش مدیربرنامه‌ها در بستن قرارداد‌های نجومی بازیکنان گفت: بله، نقش دلالان و ایجنت‌ها در افزایش قیمت بازیکنان تاثیر زیادی دارد. بازیکنان باید بدانند که بازی شان با حضور در پرسپولیس و استقلال دیده می‌شود و باید قدردان باشند.

بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان صرف حقوق پیشکسوتان پرسپولیس شود

او بیان کرد: برخی از بازیکنان پرسپولیس دهه‌های ۶۰ و ۷۰ از لحاظ مالی در مضیقه هستند و یک ریال هم در آمد ندارند. از وزیر ورزش و جوانان درخواست می‌کنم که به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بگوید ۲ درصد از قرارداد بازیکنان را در صندوق حمایت از پیشکسوتان قرار بدهد تا منبع درآمدی برای پیشکسوتان پرسپولیس باشد.
قهرمانی آسیا برای پرسپولیس است

فنونی زاده درباره اینکه تیم پرسپولیس با این همه حواشی می‌تواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت دست یابد، گفت: ۳ تیم مطرح کشور‌های ژاپن و کره جنوبی و استرالیا شانس زیادی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارند. به هر حال همه این تیم‌ها از تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس وحشت دارند. معتقدم که قهرمانی آسیا برای پرسپولیس است و امیدوارم تمهیدانی اندیشیده شود تا هواداران هم بتوانند به قطر بروند، در غیر این صورت دعای طرفداران هم پشت سر بازیکنان پرسپولیس است تا ستاره دوم بر روی پیراهنشان قرار بگیرد.

گل محمدی نباید نگران جدایی بازیکنان باشد

او اظهار کرد: زمانی که یحیی گل محمدی در پرسپولیس بازی می‌کرد به خاطر مسائلی به فولاد رفت، اما بعد از مدتی به پرسپولیس بازگشت و با صلابت‌تر از گذشته بازی کرد. به نظرم گل محمدی نباید نگران از دست دادن بازیکنان باشد و بازیکنان جوان می‌توانند جایگزین‌ خوبی برای با تجربه‌ها باشند و جواب اعتماد کادر فنی را بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: اعضای هیئت مدیره و رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس کارشان را به درستی انجام می‌دهند و بخش عظیمی از بدهی‌های برانکو را دادند. اگر بشار رسن از پرسپولیس برود در آن صورت عالیشاه به خوبی می‌تواند جایگزین او شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانیم ارزوست

      ساقیت عالیه

      پاسخ ها

      • لنگی شیافتی

        خخخخخخخخخ

      • حمید پرسپولیسی

        چرا مگه حرف بدی میزنه بازیکن حق نداره سر این دو تیم منت بزاره باشگاه بزرگتر از صد تای ایناس

    • علیرضا

      با این بازیکنان تو لیگ یک هم نتیجه نمیگیره شک نکن

      پاسخ ها

      • فرید

        چرت نگو... یک بازیکن رفته زمین و زمانا بهم دوختین. یک جوری میگی با این بازیکنا نتیجه میگیرن انگار حلیل زاده مسی

    • جلال حسینی

      کی و چه وقت تویی که اسم پیشکسوت روی خودت گذاشتی دست از سر این تیم و هوادارش بر می داری؟

    • کیسه سوز

      گل گفتی اقای فنونی زاده

    • پرسپولیس

      مثلن تو پیشکوت چه گلی به سر این تیم زدی که حالا حقوق هم میخوای

    • علیرضا

      مدیریت میتونست قرارداد ببنده و با پنج برابر بیشتر ترانسفر کنه ، لذا ما میدانیم بی لیاقتی رسول پناه و حسادت پیش کسوتا باعث رفتن شجاع شد.

    • بدون نام

      شماها ادعای پیشکسوت بودن دارین اگه آب بود شناگران ماهری هستید هم توالان یازی میکردی قید40میلیاردو میزدی وتوتیمی میموندیم که آخرش مثل انصاری و بی‌عدالتی بندازن بیرون الکی شعارنده

    • بدون نام

      اینهمه حرف زد آخرشم سنگ خودشونو به سینه زد که وزارت ورزش باید به پیشکسوتا پول بده یعنی نشون داد الان که دستش به جایی بند نیست این حرفا رو میزنه اگر تو موقعیت شجاع بود ده برابر بدتر میکرد

    • Perspolis*90 urum

      کسی که دلش با تیم نیست پول رو ترجیح میده همون بهتر که بره سرش به سنگ بخوره چون حسرت فینال تا اخرش عمرش به دلش میمونه

    • بدون نام

      خخخخ دومین ستاره از کجا اوردی دومین قهرمانی اسیاتونه اگه بشین؟یا بیستمین قهرمانی لیگ؟نفاما یا باید اسیایی بزنید یا داخلی که بازم یکی میشه جفتش اصلا امکان نداره

    • بدون نام

      حرف هاش درسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج